MotorBike.gr

Ducati: Panigale V4 Lamborghini σε μόλις 630 κομμάτια

10/04/2025

Οι δύο εμβληματικές ιταλικές εταιρίες προχώρησαν στην δημιουργία ενός ακόμα μοντέλου περιορισμένης έκδοσης. 

H Ducati έχει ήδη συνεργαστεί με την Lamborghini στο παρελθόν (αρχής γενομένης το 2020), για την δημιουργία δύο ξεχωριστών, συλλεκτικών μοντέλων, των  Ducati Diavel 1260 Lambroghini και Ducati Streetfighter V4 Lamborghini, ενώ χθες παρουσίασε και ένα τρίτο μοντέλο που προήλθε από τη συνεργασία.  

Αυτή τη φορά οι δύο θρύλοι τη ιταλικής βιομηχανίας των τεσσάρων και δύο τροχών (αμφότεροι πλέον υπάγονται στον όμιλο Volkswagen) “καταπιάστηκαν” με μια από τις κορυφαίες Sport μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν στην αγορά αυτή τη στιγμή, δηλαδή την Panigale V4. 

H νέα, λοιπόν, Panigale V4 Lamborghini έχει ως βάση της την Panigale V4 του 2025 κι έτσι χρησιμοποιεί το ανανεωμένο πλαίσιο και τα νέα ηλεκτρονικά της Ducati, όπως το Ducati Vehicle Observer (DVO) και το Race eCBS. 

 

 

O κινητήρας παραμένει ίδιος με την “βασική” έκδοση του Panigale V4, οπότε έχουμε έναν τετρακύλινδρο V κινητήρα 1.103cc που αποδίδει 218,5 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και 122,1 Nm ροπής στις 11.250 σ.α.λ., όμως η ειδική έκδοση Lamborghini εφοδιάζεται με ένα τελικό τιτανίου Akrapovič  και carbon καπάκια.  

 

 

Το τελικό αυτό και τα διάφορα σημεία που χρησιμοποιούν carbon, ρίχνουν το βάρος κατά περίπου δύο κιλά σε σχέση με την Panigale V4S, με την ζυγαριά να σταματάει στα 185 κιλά.  

Όπως και στα προηγούμενα δύο μοντέλα της συνεργασίας, η έμπνευση ήρθε από ένα αυτοκίνητο της Lamborghini και εδώ η “μούσα” είναι το Revuelto, που αποτελεί το πρώτο υβριδικό HPEV της Lamborghini. 

 

Έτσι, οι αλουμινένες ζάντες της Panigale έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο και έχουν το ίδιο στυλ με αυτές του Revuelto, ενώ αντίστοιχα αλλαγές έχουμε και στην μονάδα της ουράς και στα αεροδυναμικά φτερά, με στόχο πάντα την όσο γίνεται μεγαλύτερη ομοιότητα με το υβριδικό μοντέλο της Lamborghini.  

Εμφανές γίνεται αυτό και στην σέλα, αλλά και φυσικά στον χρωματισμό, που είναι ίδιος με αυτόν του Revuelto.  

 

 

Στα περιφερειακά και στη σουίτα των ηλεκτρονικών το νέο μοντέλο ακολουθεί την συνταγή της Panigale V4S, ενώ τα χαρακτηριστικά της Panigale V4 Lamborghini συμπληρώνουν ο ξηροκάμπανος συμπλέκτης, τα αντίβαρα αλουμινίου billet, τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και μανέτες, καθώς και το  “κιτ” για όσους αποφασίσουν να πάνε στην πίστα με αυτή τη μοτοσυκλέτα, που περιλαμβάνει ανοικτό καπάκι συμπλέκτη από carbon, κιτ αφαίρεσης πινακίδας και αγωνιστική τάπα ρεζερβουάρ αλουμινίου billet. 

Είμαστε βέβαια σχεδόν σίγουροι ότι δεν θα δούμε  κάποια από αυτές τις μοτοσυκλέτες να συμμετέχει σε Track Day και ο λόγος είναι πολύ απλός.  

 

 

Όπως και τα προηγούμενα δύο μοντέλα της συνεργασίας, έτσι και η Panigale V4 Lamborghini αποτελεί ουσιαστικά ένα “συλλεκτικό κομμάτι”, με μόλις 630 από αυτά να κατασκευάζονται (συν άλλα 63 μόνο για κατόχους αυτοκινήτων Lamborghini), οπότε οι περισσότερες από αυτές τις πανίσχυρες μοτοσυκλέτες αναμένονται να περάσουν την ζωή τους ως εκθεσιακά μοντέλα σε συλλογές, με λίγες και μικρές ίσως εμφανίσεις σε κάποιες εκθέσεις ή σόου.

 

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα δείτε τον γείτονά σας να την ζεσταίνει το πρωί για να κατέβει στο γραφείο Δευτέρα – Παρασκευή. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!