Γυμνό Ducati με 214 άλογα; Γιατί όχι;
Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Ducati, του Claudio Domenicali, σύντομα θα δούμε περισσότερα μοντέλα της Μπολωνέζικης εταιρίας με κινητήρα V4, με πιθανότητα πρώτο να είναι ένα Streetfighter V4, δεδομένης της ζήτησης για τις γυμνές μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη, μετά την μείωση των πωλήσεων των supersport μοτοσυκλετών.
Ένα Ducati Streetfighter V4, θα είναι το κορυφαίο γυμνό της κατηγορίας που θα ξεπερνάει τις επιδόσεις των Aprilia Tuono V4 1100, KTM 1290 Super Duke R, Yamaha MT-10, BMW S1000RR, κ.λπ, μοτοσυκλέτες με ιπποδυνάμεις άνω των 150-160 ίππων και κορυφαία εξαρτήματα. Όχι όμως τόσο ισχυρά όσο μια γυμνή Ducati Panigale V4, που τόση δόξα – και πωλήσεις – έχει δώσει στο ιταλικό εργοστάσιο.
Σε μια συνέντευξη του Domenicali, όταν ρωτήθηκε αν η μάρκα του Borgo Panigale έχει προγραμματίσει να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση σύντομα, απάντησε με μια ερώτηση:
“Πιστεύετε ότι η Ducati θα πρέπει να φτιάξει μια τέτοια μοτοσυκλέτα;” και όταν ο δημοσιογράφος είπε πως πολύς κόσμος θα περίμενε μια Streetfighter V4 απο την εταιρία, τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Ducati απάντησε “Τότε θα είναι έτοιμη το συντομότερο δυνατό”!
Ετοιμαζόμαστε λοιπόν για μια τέτοια μοτοσυκλέτα στο σαλόνι της EICMA του Μιλάνου το φθινόπωρο και πολύ ορθά κάνει ο κύριος Domenicali να ειδοποιεί και να “προειδοποιεί” τον κόσμο, η αφού η Streetfighter V4 θα μπορούσε να φιγουράρει σαν η ισχυρότερη γυμνή μοτοσυκλέτα της αγοράς με κινητήρα V-4 και 214 ίππους.
Παράλληλα σε ερώτηση αν υπάρχουν σχέδια “συρρίκνωσης του V4” για να παρουσιαστούν περισσότερα, μικρότερου κυβισμού μοντέλα με αυτόν τον κινητήρα, ο CEO απάντησε ότι “ο κινητήρας είναι πολύ ακριβός για να χρησιμοποιηθεί σε μικρότερα μοντέλα παραγωγής”.