Κάτω από 100 κιλά και λίγο πάνω από 10.000 ευρώ!
Η Dust Hightail είναι μια νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μοτοκρός, συγκρίσιμη με συμβατικό 250άρι μοτοκρός, που εκπλήσσει με τις επιδόσεις αλλά και την τιμή της.
Άλλο ένα πολύ ενδιαφέρον ηλεκτρικό μότοκρος φτάνει στην αγορά. Το Dust Hightail είναι μια πολύ αξιόλογη εναλλακτική πρόταση, ως δίτροχο μηδενικών εκπομπών που μπορεί να οδηγείται σε χωμάτινες πίστες.
Ένα ξεκάθαρο παράδειγμα προς μίμηση για την Dust Hightail και την πιθανότητά της να πετύχει εμπορικά αποτελεί η σουηδική Stark Varg, η οποία, παρεμπιπτόντως, μόλις παρουσίασε και την enduro έκδοση Stark Varg EX.
Είναι αλήθεια ότι τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ότι ο χώρος των off-road δείχνει να μπορεί να στηρίξει την ύπαρξη ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και η Dust Moto έχει αρχίσει να δουλεύει για να προσφέρει ένα καλοφτιαγμένο μοντέλο με καλά χαρακτηριστικά.
Και οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από την Dust Moto δεν είναι τυχαίοι. Ο γενικός διευθυντής της, Colin Godby, έχει μεγάλη εμπειρία σε διάφορες εταιρίες, συμπεριλαμβανομένης της UBCO των ηλεκτρικών δίτροχων της Νέας Ζηλανδίας (γνωστή για τις μοτοσυκλέτες Ubco 2×2).
Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους δύο ιδρυτές της εταιρίας, τον επικεφαλής του Design, Jarett Volkoff, και τον διευθυντή επιχειρήσεων, Neil Tierney. Συνεργάζονται όλοι τους σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι που πιθανόν να έχει επιτυχή κατάληξη.
Αυτή είναι λοιπόν η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Dust Hightail με κινητήρα που πετυχαίνει ισχύ 42 ίππων.
Ίσως αυτό που προκαλεί έκπληξη είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας, το οποίο είναι 100 κιλά (!) νούμερο που βρίσκεται κοντά στα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Κάτι άλλο εκπληκτικό είναι επίσης η ροπή του κινητήρα, η οποία φτάνει τα 660 Nm στον τροχό! Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του διαφορετικά προσαρμόσιμα προγράμματα απόδοσης, για να έχει μεγαλύτερο έλεγχο ανά πάσα στιγμή.
Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι η λειτουργία του ηλεκτρικού μότοκρος είναι πιο απλή, χωρίς συμπλέκτη και ταχύτητες και η συντήρησή του είναι πολύ πιο εύκολη από ό,τι σε ένα μοτοκρός με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η μπαταρία του είναι αφαιρούμενη και έχει χωρητικότητα 4,4 kWh. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να το απολαύσει κάποιος για αρκετή ώρα, αφού η αυτονομία του φτάνει τα 65 χλμ.
Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχτεί η μπαταρία εν ριπή οφθαλμού με μια άλλη που είναι ήδη φορτισμένη. Επιπλέον η μπαταρία επαναφορτίζεται ακόμα και μέσω οικιακής πρίζας μέσα σε 4 ώρες.
Η τελική της μοτοσυκλέτας φτάνει και ξεπερνάει τα 120 km/h, σύμφωνα με την εταιρία.
Η εμφάνιση, το φινίρισμα και η ποιότητα φαίνεται να έχoυν φροντιστεί ιδιαίτερα. Το Dust Hightail φοράει ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm, με πλήρως ρυθμιζόμενο κλειστό φυσίγγιο και διαδρομή 260 mm που συνδυάζεται με μονό πίσω αμορτισέρ με συνδέσμους, επίσης με ρυθμίσεις προφόρτισης, συμπίεση και επαναφορά και διαδρομή 285 mm.
Οι τροχοί είναι 21″ μπροστά και 18″ πίσω με δισκόφρενα, δαγκάνα 4 εμβόλων και δίσκο 260 mm μπροστά και δίσκο 220 mm πίσω.
Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά, με ρυθμιζόμενο ABS και traction control, ακόμα και συνδεσιμότητα κινητού τηλεφώνου.
Μέσω της ιστοσελίδας της Dust Moto Hightail, μπορείτε να κάνετε την αγορά, αν και δεν γνωρίζουμε αν η μάρκα με έδρα το Όρεγκον αποστέλλει μοτοσυκλέτες και εκτός των ΗΠΑ.
Η τιμή του είναι 10.000 ευρώ, που είναι απολύτως λογική αν τη συγκρίνουμε με αυτές που επικρατούν σήμερα στην αγορά των μοτοκρός και εντούρο μοτοσυκλετών με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης…
Περισσότερες πληροφορίες: www.dustmoto.com