Μικρό… και πολυχρηστικό
Μέσω του νέου εμπορικού τμήματος της Γκοργκόλης Α.E., EVO Moto, διατίθεται ένα νέο μοντέλο στην αγορά, με το όνομα Dymoto (by Daytona) Winner 200. Σχεδιαστικά ανήκει στην κατηγορία των Crossover και αυτό του προσδίδει ένα μεγάλο εύρος χρήσης, ενώ ο οικονομικός κινητήρας του και το μικρό του βάρος, το καθιστούν επίσης μια πολύ καλή επιλογή για καθημερινή χρήση με αξιώσεις.
Το Dymoto Winner 200 αποτελεί μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα, με κομψές και δυναμικές γραμμές, χωρίς να είναι υπερβολικό και πολύπλοκο οπτικά, κάτι στο οποίο συνεπικουρούν και τα απλά χρώματα χωρίς γραφικά στα οποία διατίθεται, δηλαδή μαύρο και λευκό.
Ένα «trendy» στοιχείο στην μοτοσυκλέτα είναι το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, κάτι που αποτελεί κοινό τόπο σε πολλά μοντέλα της κατηγορίας του.
Μιλώντας για κατηγορίες, το Dymoto Winner 200 είναι αναμφίβολα ένα μοντέλο Crossover, συνδυάζοντας στοιχεία από τις κατηγορίες των street και των On–Off/Adventure.
Τo Winner 200, όπως και όλα τα Crossover μοντέλα, χαρακτηρίζεται από το ψηλό και ευρύ τιμόνι που φέρνει τον κορμό του αναβάτη σε όρθια θέση, χωρίς τα μαρσπιέ να είναι τραβηγμένα πίσω και ψηλά, όπως συμβαίνει στα street μοντέλα.
Ωστόσο οι αναρτήσεις και οι τροχοί θυμίζουν μοτοσυκλέτα δρόμου και όλα αυτά τα στοιχεία μαζί, δημιουργούν ένα σύνολο που επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει μια άνετη θέση οδήγησης, με εύκολη εποπτεία στα τεκταινόμενα γύρω του, έχοντας επίσης στη διάθεσή του τις άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης και την οδηγική συμπεριφορά μιας street μοτοσυκλέτας.
Ο κινητήρας του Dymoto Winner 200 είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες (!) και χωρητικότητα 189cc.
H ονομαστική του απόδοση ανακοινώνεται στους 16,5 ίππους στις 8.000 rpm και στα 1,6 kg–m ροπής στις 6.000 rpm, με την ισχύ αυτή να φτάνει στον πίσω τροχό διαχειριζόμενη από ένα κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η κατανάλωση ορίζεται στα 2,4 lt/100km βάση του πρότυπου WMΤC3 και σε συνδυασμό με το χωρητικότητας 14 lt ρεζερβουάρ, η θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 580 χιλιόμετρα!
Στα περιφερειακά, το Winner 200 πρεσβεύει όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία στην οποία ανήκει, μια street φιλοσοφία.
Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37mm και διαδρομή 115mm, ενώ την πίσω ανάρτηση αναλαμβάνει μονό αμορτισέρ με έδραση απευθείας στο ψαλίδι και διαδρομή 34mm.
Moνοί κυματιστοί δίσκοι με διάμετρο 276 και 220mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα φρενάρουν το μοντέλο, με την πέδηση να ελέγχεται από δικάναλο ABS.
Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου, με 5 ζεύγη μπράτσων και διάμετρο 17 ίντσες, φέροντας ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 140/70-17.
Το Winner 200 έχει μήκος 2.125mm, πλάτος 812mm και ύψος σέλας στα 805mm, αρκετά χαμηλά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 170mm και το πλήρες βάρος, 164 κιλά.
Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει full Led φώτα, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων τύπου LCD με προειδοποιητική λυχνία για χαμηλή πίεση ελαστικών, ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα, θύρα φόρτισης USB και σχάρα στην ουρά.
Η τιμή του Dymoto Winner 200 είναι 3.195 ευρώ και η διάθεσή του αναμένεται… εντός των ημερών.
Περισσότερες πληροφορίες: evomoto.gr