MotorBike.gr

GWM Souo S2000 GL: Έτοιμο για παραγωγή, με 2.000cc και 8 ταχύτητες!

26/06/2024

Ο 8κύλινδρος Κινέζος “φονιάς” των Honda Gold Wing

Το έχουμε πει και θα το λέμε συνέχεια, τις εποχές που έρχονται: οι Κινέζοι δεν θα σταματήσουν πουθενά στον τομέα των μοτοσυκλετών, έχουν εξαπολύσει τη μεγάλη τους αντεπίθεση προς τους πάντες. Άλλη μια απόδειξη το Souo S2000 GL της εταιρίας Great Wall Motors

Το νέο Souo S2000 GL θέλει να κατακτήσει την αγορά premium τουριστικών μοτοσυκλετών. Το κινέζικο “Honda Gold Wing Killer”, όπως το αναφέρουν τα αγγλικά μέσα, είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή από την κινεζική εταιρεία αυτοκινήτων Great Wall Motor (GWM).

Η τουριστική μοτοσυκλέτα μεγάλου (τι μεγάλου; τεράστιου) κυβισμού είναι φανερά εμπνευσμένη από το Honda Gold Wing, με την GWM να προσπαθεί ξεκάθαρα να ξεπεράσει το ιαπωνικό grand tourer με κάθε δυνατό τρόπο.

Αυτό που γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα, ήταν πως η μοτοσυκλέτα επρόκειτο να εξοπλιστεί με έναν οκτακύλινδρο κινητήρα boxer και να πωληθεί υπό το όνομα της μάρκας μοτοσυκλετών της GWM, την Souo.

Τώρα λοιπόν η GWM δημοσίευσε επίσημες φωτογραφίες και ορισμένες λεπτομέρειες του νέου premium cruiser, κι έτσι γίνεται σαφές ότι η εταιρία θέλει να δημιουργήσει το απόλυτο grand-tourer.

Με το όνομα S2000 GL – πολύ κοντά σε αυτό της Honda – το cruiser διαθέτει έναν τεράστιο οκτακύλινδρο κινητήρα κυβισμού 2.000 cc, και δεν είναι μόνο οι δύο παραπάνω κυλίνδροι από τους έξι που έχει Gold Wing, υπάρχει και μια παραπάνω σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς η ισχύς μεταφέρεται στον τεράστιο πίσω τροχό μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (!) οκτώ σχέσεων, σε σχέση με το κιβώτιο επτά σχέσεων του Gold Wing.

Κάτω από τα πλαστικά του Souo S2000 GL υπάρχουν ενδιαφέρουσες λύσεις, όπως στα μεγάλα τουριστικά, τύπου Gold Wing και BMW K 1600, αφού διαθέτει μπροστινό πιρούνι τύπου Hossack (και όχι τηλεσκοπικό), αλλά και πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, σε μια προσπάθεια να μειώσει κάπως το βάρος, δεδομένου του τεράστιου μεγέθους της μοτοσυκλέτας.

Το τεχνολογικό του πακέτο περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη TFT, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ακόμη και στερεοφωνικό σύστημα!

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του είναι παρόμοια με αυτά που θα βρείτε σε ένα αυτοκίνητο, με αναγνώριση φωνής, συνδεσιμότητα 4G και παρακολούθηση τυφλού σημείου, cruise control, όπισθεν, κ.λπ.

Αισθητικά το S2000 GL έχει μπροστινή όψη που μοιάζει επίσης με Gold Wing, με δύο προβολείς LED, ενώ η GWM επιμένει ότι οι προβολείς είναι εμπνευσμένοι από μάτια λιονταριού.

Η μοτοσυκλέτα έχει ενσωματωμένους χώρους αποθήκευσης, δηλαδή μπαγκαζιέρες και top case, πάνω στο οποίο υπάρχει και η πλάτη για τον συνεπιβάτη.

Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα τις επιδόσεις του κινητήρα, σημειώνοντας πάντα πως 8κύλινδρος σε μοτοσυκλέτα παραγωγής έχει να εμφανιστεί από την περίπτωση Morbidelli V-8, το οποίο όμως δεν ήταν ακριβώς “παραγωγής”, αλλά… δυο-τριών τεμαχίων. Άλλη μια πρωτιά λοιπόν για την Κίνα.

Αυτό που αφήσαμε για το τέλος είναι πως η 2000 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που φτιάχνει η GWM αλλά όχι και η τελευταία, αφού είναι απλά η πρώτη που φοράει το εμπορικό σήμα της Souo!

Η εταιρία ανακοινώνει λοιπόν ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει νέα μοντέλα διαφορετικών κυβισμών πολύ σύντομα, τα οποία θα πωλούνται όλα ως “μοντέλα premium”. Ετοιμαστείτε…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!