MotorBike.gr

HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA, 2021: Mια νέα εποχή ξεκινάει

18/12/2019

Coming Soon… Μια Χάρλεϊ στο χώμα!

Μια Harley που πάει και στο χώμα; Ένα αμερικανικό big On/Off Adventure; Με αγριεμένη εμφάνιση και αισθητική που δεν μοιάζει με τίποτε άλλο; Ναι, είναι αλήθεια, έρχεται το Harley-Davidson Pan America 1250 μέσα στο 2020… Κείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης

Οι καιροί αλλάζουν και η Harley-Davidson μας ξαφνιάζει ακόμα περισσότερο προχωρώντας στην παραγωγή του πρωτότυπου που σας είχαμε δείξει πέρυσι το καλοκαίρι.

Θα είναι στις βιτρίνες των καταστημάτων στα τέλη του 2020 ως μοντέλο 2021 και θα είναι αυτό που θα αλλάξει ό,τι γνωρίζαμε για τη φιλοσοφία της φίρμας του Millwaukee μέχρι σήμερα. Το όνομα αυτού Harley-Davidson Pan America 1250.

Αν ψάξετε τους λόγους που «υποχρέωσαν» την Harley-Davidson να παρουσιάσει το πρώτο στην ιστορία της μοντέλο διπλής χρήσης, τότε μάλλον θα πρέπει να ανατρέξετε στην προσπάθειά της να βρει περισσότερους πελάτες.

Απλά τα πράγματα, τα οικονομικά της εταιρείας δεν είναι στα καλύτερά τους, εντός συνόρων έχει αρχίσει να στριμώχνεται αρκετά από τον αντίπαλο ονόματι Indian, οπότε έπρεπε να ανοίξουν σύνορα και ορίζοντες προκειμένου να βρεθεί μια λύση. Η Harley-Davidson Pan America 1250 χρησιμοποιεί ένα νέο υγρόψυκτο κινητήρα, που η Harley αποκαλεί Revolution Max.

Ο κινητήρας είναι, φυσικά, δικύλινδρος V, με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 60 μοίρες, χωρητικότητα 1.250cc και ροπή στα 122Nm. Οι Αμερικανοί δηλώνουν ιπποδύναμη 145+ίππους (!), με όλα τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου να ανακοινώνονται περί τα τέλη του ερχόμενου καλοκαιριού.

Από τις φωτογραφίες, πάντως, βλέπουμε μια μοτοσυκλέτα με περίεργη μεν αισθητική, ειδικά αυτή του προβολέα μάς ξεπερνά, πλην όμως εξοπλισμένη με όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται προκειμένου να χαρακτηριστεί πραγματική Adventure.

Μεγάλες διαδρομές στην ημι-ενεργητική ανάρτηση, ακτινωτές ζάντες που δέχονται ελαστικά tubeless, τελική μετάδοση με αλυσίδα, χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μεγάλη οθόνη TFT, LED προβολάκια, ποδιά κινητήρα, χούφτες, προστατευτικά κάγκελα και αφαιρούμενο υποπλαίσιο με βάσεις υποδοχής τριπλέτας βαλιτσών.

Από τα χειριστήρια που υπάρχουν στο αριστερό γκριπ του τιμονιού διακρίνουμε την ύπαρξη συστήματος cruise control κι έναν κέρσορα που πιθανώς θα ελέγχει τη λειτουργία και άλλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Στο προωθητικό video που ακολουθεί εμφανίζεται το Pan America αποκλειστικά σε χωμάτινο τερέν, σε μια προσπάθεια να μας δείξει τον προορισμό του. Εκεί, δηλαδή, που θα βρει απέναντί του κάτι σκληρά καρύδια, όπως για παράδειγμα τα λίαν ισχυρά (σε απόδοση κινητήρα) BMW R/GS, KTM Super Adventure, Ducati Multistrada Enduro, Triumph Tiger 1200, αλλά και τα νέα -και ιδιαίτερα εξελιγμένα- Honda Africa 1100 και Suzuki V-Strom 1050. Θα τα καταφέρει; Υπομονή μέχρι το καλοκαίρι του 2020 και θα τα μάθουμε όλα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!