MotorBike.gr

Honda 2024: Με νέα μοντέλα και βελτιώσεις στην EICMA του Μιλάνου

08/11/2023

Εμπλουτίζοντας μια πλούσια γκάμα

Δυναμικό το παρών της Honda στο διεθνές σαλόνι του Μιλάνου στην Ιταλία (Eicma), όπου παρουσίασε μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες για διάφορες χρήσεις και προορισμούς. Από μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Supersport, μέχρι μεσαίου και μεγάλου κυβισμού γυμνά και Adventure.

Νέες γυμνές Hornet 500 και Hornet 1000 κυβικών, η επιστροφή της CBR600RR στην Ευρώπη, πρωτοποριακή τεχνολογία ηλεκτρονικού συμπλέκτη Honda EClutch, αλλά και ανανεωμένo CBR500R, καθώς και ένα “καινούργιο” Adventure με το όνομα ΝΧ500, που αποτελεί τη συνέχεια, αλλά και τον αντικαταστάτη του δημοφιλούς και στην Ελλάδα CB500X.

 

Όλα αυτά και μερικά ακόμα, παρουσιάστηκαν στην έκθεση της Eicma 2023 στο Μιλάνο, κάνοντας τη Honda την πιο δραστήρια εταιρία του χώρου της μοτοσυκλέτας για το 2024.

 

 

Επιγραμματικά, η επίσημη εκδήλωση της Honda στο Μιλάνο για τα μοντέλα του 2024, είχε να επιδείξει στους δημοσιογράφους:

  • Τη νέα «γυμνή» ναυαρχίδα CB1000 Hornet, που εντάσσεται στην ευρωπαϊκή γκάμα της Honda το 2024
  • Την CBR600RR που επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από έξι χρόνια, με βελτιωμένο κινητήρα, νέο στυλ και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων

  • Δύο ακόμα νέα μοντέλα – τη CB500 Hornet και NX500 – τα οποία έρχονται να προστεθούν στις μοτοσυκλέτες 500 κ.εκ. που είναι κατάλληλες για κατόχους διπλώματος A2, μαζί με την ανανεωμένη CBR500R
  • Την πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο τεχνολογία Honda EClutch που θα είναι άμεσα διαθέσιμη στα αναβαθμισμένα τετρακύλινδρα μεσαίου κυβισμού μοντέλα CB650R και CBR650R
  • Την CBR1000RRR Fireblade και την SP παραλλαγή της, που διαθέτουν βελτιώσεις στο πλαίσιο, το σώμα, τον κινητήρα και το κιβώτιο για τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων στις μεσαίες στροφές

 

  • Τα μοντέλα 2024 CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports κάνουν την πρώτη τους δημόσια εμφάνιση
  • Το SC e: Concept υπογραμμίζει τη δέσμευση της Honda να παρουσιάσει 10 ή περισσότερα ηλεκτρικά δίτροχα οχήματα παγκοσμίως έως το 2025
  • Όλες οι νέες μοτοσυκλέτες Honda του 2024 συμμορφώνονται με τους κανονισμούς EURO5+

Στη φετινή EICMA στο Μιλάνο, λοιπόν, η Honda παρουσίασε την πλήρη γκάμα της για το 2024, με σημείο αναφοράς τα τέσσερα μοντέλα με νέα ονόματα, έκανε σημαντικές βελτιώσεις σε άλλα τέσσερα – δύο εκ των οποίων θα είναι διαθέσιμα με μια παγκοσμίως πρώτη τεχνολογία ηλεκτρονικού συμπλέκτη Honda E-Clutch – αλλά εμφάνισε και ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό δίτροχο που πρόκειται να ενταχθεί στην ευρεία και πλούσια γκάμα της μάρκας το 2025.

 

Honda CB1000 Hornet 2024

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται το νέο, κορυφαίο μέλος της συνεχώς διευρυνόμενης οικογένειας Hornet της Honda – η CB1000 Hornet.

Η νέα γυμνή ναυαρχίδα, χρησιμοποιεί μία βελτιωμένη έκδοση του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα της 2017YM CBR1000RR Fireblade, που αποδίδει μέγιστη ισχύ πάνω από 150 ίππους (110kW) και ροπή πάνω από 100Nm.

Ο κινητήρας περικλείεται σε ένα ολοκαίνουργιο, ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών, που πετυχαίνει έναν συνδυασμό δυναμικής απόδοσης στις στροφές και ευστάθειας, με τη βοήθεια του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa Separate Function Fork Big Piston (SFFBP) 41 χλστ. το οποίο προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης συμπίεσης και επαναφοράς, και συνδυάζεται με πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link της Showa.

Η σχεδίαση είναι απέριττη και δυναμική. Τα κυρίαρχα στοιχεία της είναι οι ισχυροί, συμπαγείς διπλοί προβολείς LED και το ρεζερβουάρ ‘σήμα κατατεθέν’ της Hornet – με τα φτερά διπλωμένα προς τα εμπρός- το οποίο είναι φαρδύ μπροστά και στενεύει έντονα πίσω.

Η προσέγγιση αυτή αντικατοπτρίζεται και στη μινιμαλιστική σχεδίαση της σέλας, υπογραμμίζοντας την παραδοσιακή σχεδιαστική φιλοσοφία της Hornet με τo στενό μεσαίο της τμήμα. Το νέο πλαίσιο αξιοποιείται επίσης ως σχεδιαστικό στοιχείο, αλλά με ένα ελαφρώς πιο μαύρο χρώμα, όπως και το σωληνωτό πίσω υποπλαίσιο – τύπου χωροδικτύωμα.

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λειτουργούν μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει από 3 προγράμματα οδήγησης (riding modes), που προβάλλονται στην έγχρωμη οθόνη TFT 5”. Συνδεσιμότητα διατίθεται τόσο για συσκευές Android όσο και iOS μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync*.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στη χώρα μας.

Νέα CB500 Hornet 2024

Η οικογένεια Hornet θα αποκτήσει ένα νέο τρίτο μέλος για το 2024: πρόκειται για τη CB500 Hornet η οποία εισάγει ένα νέο, δυναμικό στυλ εμπνευσμένο από τις δύο μεγαλύτερες αδελφές της, καθώς και αεροδυναμική απόδοση που αρμόζει στο εμβληματικό όνομα Hornet.

Το φέρινγκ της CB500 Hornet ενσωματώνει αγωγούς εκατέρωθεν του προβολέα, που κατευθύνουν τη ροή του αέρα επάνω από το ρεζερβουάρ, με στόχο τη γραμμική αίσθηση κατά το χειρισμό της μοτοσυκλέτας, με αυξημένη πληροφόρηση για τον αναβάτη. Ένας νέος προβολέας LED με μεγαλύτερο πλάτος δέσμης, προσφέρει αυξημένη ορατότητα.

 

 

Η ισχύς και η ροπή του κινητήρα των 471 κ.εκ. πληρούν τις απαιτήσεις της άδειας A2 – μέγιστη ισχύς 47,6 ίππων (35kW) και ροπή 43Nm – ενώ οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, βελτιώνουν την αίσθηση της επιτάχυνσης από τις χαμηλές στροφές.

Η CB500 Hornet διαθέτει τώρα Traction Control HSTC για μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά του αναβάτη.

Το υψηλής ποιότητας σύστημα ανάρτησης και πέδησης εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFFBP USD 41 χλστ., πίσω αμορτισέρ Showa και δύο δίσκους στον μπροστινό τροχό με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ μια νέα οθόνη TFT 5 ιντσών προσφέρει συνδεσιμότητα smartphone, μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync*.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στη χώρα μας.

Honda CBR600RR 2024

Μετά από έξι χρόνια απουσίας από την ευρωπαϊκή γκάμα της Honda, η δημοφιλής και αγαπημένη CBR600RR επιστρέφει το 2024 για να αναζωογονήσει την κατηγορία Supersport μεσαίου κυβισμού.

Εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το MotoGP, η νέα CBR600RR είναι μία πολύστροφη τετρακύλινδρη sport μοτοσυκλέτα.

HONDA CBR600RR 2024

Ο κινητήρας είναι σημαντικά βελτιωμένος σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του και αποδίδει μέγιστη ισχύ 121 ίππων στις 14.250 rpm και 63Nm ροπής στις 11.500rpm.

Η δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χαρακτηρίζεται από ευκολία κατά τον χειρισμό, άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά και σταθερότητα, χάρη στο αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού με αλουμινένιο ψαλίδι, το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston USD 41 χλστ., το πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό ProLink και το φέρινγκ με αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) προερχόμενα από το MotoGP.

HONDA CBR600RR 2024

Το νέο ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της CBR600RR επωφελείται από μία Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, όπως αυτή που εξοπλίζει τη CBR1000RRR Fireblade.

Περιλαμβάνει επίσης, Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW), 5 Riding Modes, Cornering ABS, Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9 επιπέδων, Wheelie Control, Rear Lift Control και Emergency Stop Signals.

 

 

Το αμορτισέρ τιμονιού Honda Electronic Steering Damper (HESD), ο μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και το quickshifter περιλαμβάνονται επίσης στον βασικό εξοπλισμό.

Honda NX500 2024

Η εμβληματική ονομασία “NXεπιστρέφει στη γκάμα της Honda, με τη μορφή της νέας NX500.

Με τα αρχικά “NX” να σημαίνουν ‘New Xover’, η ΝΧ500 έχει σχεδιαστεί για απολαυστική οδήγηση, τόσο σε δρόμους με στροφές και στο χώμα, όσο και σε μακρινές διαδρομές.

Βασισμένη στη δημοτικότητα της απερχόμενης CB500X, υιοθετεί νέο στυλ και βελτιώνεται ως προς τις προδιαγραφές και τις επιδόσεις.

Η δυναμική συμπεριφορά και η αίσθηση της μοτοσυκλέτας έχουν βελτιωθεί χάρη στο μειωμένο κατά 3 κιλά συνολικό βάρος (έχει δεχθεί μείωση βάρους 1,5 κιλού, μόνο από τις νέες ελαφριές ζάντες από χυτό αλουμίνιο με 5 μπράτσα) που είναι πλέον 196 κιλά (πλήρης υγρών), στη βελτιστοποίηση της σκληρότητας του ελατηρίου και της απόσβεσης για το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFFBP) 41 χλστ. και στην πιο ισχυρή επιτάχυνση χάρη στις νέες ρυθμίσεις του συστήματος ψεκασμού καυσίμου.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν επίσης μία νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, συνδεσιμότητα smartphone Honda RoadSync* και προσθήκη Τraction Control (HSTC).

Η ανανεωμένη σχεδίαση περιλαμβάνει ένα νέο προβολέα, νέα πλαστικά από μπροστά μέχρι πίσω που συνδυάζουν την χρηστικότητα μιας compact adventure τύπου μοτοσυκλέτας, με την επιβλητική σιλουέτα και τη στιβαρότητα.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.

Ηonda CBR500R 2024

Η μοτοσυκλέτα  που μας εισάγει στον κόσμο της οικογένειας CBR,  εκπροσωπώντας την Supersport κατηγορία της Honda, έχει επίσης ανανεωθεί σημαντικά για το 2024.

HONDA CBR500R 2024

Η μοντέρνα και εκτενώς ανανεωμένη σχεδίαση, που είναι εμπνευσμένη από τη Fireblade, περιλαμβάνει νέο προβολέα και πίσω φωτιστικό σώμα, καθώς και νέο φέρινγκ με αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) για γραμμική αίσθηση κατά τον χειρισμό και αυξημένη πληροφόρηση για τον αναβάτη.

Τα νέα γραφικά και χρώματα ενισχύουν την «Baby Blade» εμφάνιση της CBR500R και οι νέες ρυθμίσεις του συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου βελτιώνουν την επιτάχυνση από τις χαμηλές στροφές.

Η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, διαθέτει συνδεσιμότητα Honda RoadSync* και ο χειρισμός της γίνεται με έναν εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στη χώρα μας.

Honda CB650R και CBR650R 2024

Η «γυμνή» μεσαίου κυβισμού CB650R της Honda, όπως και η αδελφή της, CBR650R, ανανεώνονται σχεδιαστικά και εμπλουτίζονται με νέες τεχνολογίες για το 2024.

HONDA CB650R 2024

HONDA CB650R 2024

Η μοναδική Neo Sports Café εμφάνιση της CB650R έχει εξελιχθεί ώστε να δίνει την εικόνα μιας πιο δυναμικής και στοχευμένης στην οδηγική απόλαυση μοτοσυκλέτας. Μεταξύ των στοιχείων που ξεχωρίζουν είναι ο νέος, κεκλιμένος προβολέας τεχνολογίας LED, τα νέα καλύμματα και το πιο αιχμηρό νέο πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας με επίσης νέο, πίσω φωτιστικό σώμα.

Στη CBR650R, οι επανασχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED συνδυάζονται με ανανεωμένα πάνω και κάτω φέρινγκ που, μαζί με την ανανεωμένη σχεδίαση της ουράς, εξασφαλίζουν μυώδη εμφάνιση, με λεπτές γραμμές και ελκυστικές γωνίες που ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα της.

HONDA CBR650R 2024

HONDA CBR650R 2024

Και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν συνδεσιμότητα Honda RoadSync και μια νέα, έγχρωμη, οθόνη TFT 5 ιντσών σχεδιασμένη για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στη χώρα μας.

Honda CBR1000RR-R Fireblade και Fireblade SP 2024

Για το 24YM, η CBR1000RRR Fireblade και η SP παραλλαγή της, εξελίσσονται ακόμα περισσότερο με μια σειρά βελτιώσεων στον κινητήρα και το κιβώτιο, που αυξάνουν σημαντικά την απόδοση στις μεσαίες στροφές και την απόκριση στο γκάζι.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 2024

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία καθώς και πολλά από τα επιτεύγματα της HRC στον τομέα της εξέλιξης, η απόδοση ισχύος και ροπής της CBR1000RR-R Fireblade SP φτάνει τους 217 ίππους (160kW) και τα 113Nm και έχει βελτιωθεί σημαντικά, για καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών και καλύτερη απόδοση στις υψηλές στροφές.

Όλα αυτά ενισχύονται από τις νέες, πιο κοντές σχέσεις και την κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης, το επανασχεδιασμένο μεσαίο φέρινγκ με τα νέα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets), καθώς και από το βελτιστοποιημένο, ελαφρύτερο πλαίσιο.

Honda CBR1000RR-R Fireblade 2024

Η προσθήκη ενός Διπλού Μηχανισμού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού (2-Motor Throttle By Wire) βελτιώνει τον έλεγχο στο μερικό άνοιγμα του γκαζιού και αυξάνει το φρένο του κινητήρα.

Οι ελαφρύτεροι στροφαλοθάλαμοι, στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλες, μαζί με τον βελτιωμένο χρονισμό των βαλβίδων και την αυξημένη σχέση συμπίεσης, εξασφαλίζουν ότι η CBR1000RRR Fireblade SP αντλεί περισσότερη ισχύ από κάθε κύκλο καύσης, ενώ οι αλλαγές στο τελικό της Akrapovič (στάνταρ εξοπλισμός) μειώνουν τον παραγόμενο ήχο από την εξάτμιση κατά 5dB.

Η έκδοση SP της CBR1000RRR Fireblade είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που χρησιμοποιεί τη νέα, τρίτη γενιά του ανεστραμμένου πιρουνιού Öhlins Smart Electronic 43χλστ. SEC3.0 (SV) NPX USD.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 2024

Διαθέτει επίσης ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου μέσω του πίνακα οργάνων, ο οποίος προσφέρει στους αναβάτες έναν κατανοητό και εύκολο τρόπο, ώστε να ρυθμίζουν ιδανικά τη Fireblade τους. Οι νέες, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo Stylema R χαρίζουν σταθερά υψηλή απόδοση πέδησης.

Ηonda CRF1100L Africa Twin και Africa Twin Adventure Sports 2024

Η EICMA σηματοδοτεί επίσης το δημόσιο ντεμπούτο της 24YM CRF1100L Africa Twin και της έκδοσης Adventure Sports, οι οποίες έρχονται ανανεωμένες σε επίπεδο επιδόσεων και πρακτικότητας για το 24YM.

Και τα δύο μοντέλα έχουν αυξημένη κατά 7% μέγιστη ροπή – η οποία αποδίδεται 750 rpm νωρίτερα – χάρη στις αλλαγές στη σχέση συμπίεσης, στο χρονισμό των βαλβίδων, στους αυλούς εισαγωγής και στις ρυθμίσεις της ECU.

Οι βελτιώσεις στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζουν ότι οι επιλεγμένες σχέσεις του κιβωτίου ταιριάζουν απόλυτα στα νέα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, παράλληλα με βελτιωμένη ανίχνευση στροφών και ακόμα πιο φυσική αίσθηση κατά την εκκίνηση και την αλλαγή από πρώτη σε δεύτερη σχέση.

Η πρακτικότητα βελτιώνεται με την προσθήκη tubeless ελαστικών για ευκολότερη επισκευή επιτόπου στο δρόμο και μιας μεγαλύτερης, ρυθμιζόμενης ζελατίνας 5 θέσεων.

Η CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται τώρα προαιρετικά και για πρώτη φορά με την ηλεκτρονική ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™), η οποία προσφέρει βελτιστοποιημένη απόσβεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής της προ-φόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει, μέσω της οθόνης αφής 6,5 ιντσών.

Οι δυνατότητες της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports στο δρόμο ενισχύονται από το νέο μπροστινό τροχό 19″ με φαρδύτερο ελαστικό, ένα φαρδύτερο μπροστινό φέρινγκ που παρέχει υψηλότερη προστασία από τις καιρικές συνθήκες και μία μεγαλύτερη οθόνη.

Η άνεση για τον αναβάτη αυξάνεται χάρη στην ενισχυμένη εσωτερική επένδυση της σέλας.

Tom Gardner, Senior Vice President, Honda Motor Europe, Ltd.

Μετά την τεράστια εμπορική επιτυχία των νέων Hornet και Transalp το 2023, η οποία συνέβαλε στην αύξηση του όγκου των πωλήσεών μας πάνω από 30%, η έλευση τεσσάρων ακόμη νέων μοντέλων και οι σημαντικές βελτιώσεις σε κορυφαία μοντέλα, όπως η Africa Twin και η Fireblade, υπόσχονται  ότι το 2024 θα είναι μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά”.

Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε και να εμπλουτίζουμε τη γκάμα μας με τον ερχομό της ελκυστικής, νέας CB1000 Hornet, την επιστροφή της πολυαγαπημένης CBR600RR και με το μοναδικό Honda EClutch για τις CB650R και CBR650R, ένα σύστημα που αποτελεί μία ακόμα παγκόσμια πρωτιά για τη Honda”.

Παράλληλα, έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε το SC e: Concept, το οποίο θα μπει στην παραγωγή μέχρι το 2025 και αποτελεί ένα αξιόπιστο επόμενο βήμα προς τον εξηλεκτρισμό της δίτροχης γκάμας μας”.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!