Κοινό πλαίσιο με την Hornet 1000, κινητήρας 150 ίππων και πλούσιος εξοπλισμός για την Honda CB 1000GT
Η Honda επεκτείνει τη γκάμα των μεγάλων της μοτοσυκλετών με τη νέα CB 1000GT, ένα Touring/Adventure μοντέλο που προορίζεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2026, με σαφή προσανατολισμό στις ταξιδιωτικές επιδόσεις.
Το νέο μοντέλο, που είχε ήδη διαρρεύσει πριν λίγες μέρες και τώρα παρουσιάζεται επίσημα στην EICMA 2025, βασίζεται τεχνικά στη CB 1000 Hornet, αλλά υιοθετεί πιο τουριστικό χαρακτήρα και πλουσιότερο εξοπλισμό.
Η CB 1000GT δεν είναι μια on/off ή adventure μοτοσυκλέτα με έντονες χωμάτινες βλέψεις, αλλά ένα σχετικά ψηλό sport-touring, με λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων – 130 χιλιοστά μπροστά και 144 πίσω – και με γεωμετρία που παραμένει κοντά σε αυτήν της Hornet, με μεταξόνιο 1.465 χιλιοστών.
Διαθέτει τροχούς 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο και ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω, τονίζοντας τον καθαρά ασφάλτινο προσανατολισμό της.
Το πλαίσιο είναι κοινό με τη Hornet, ατσάλινο σωληνωτό, ενώ το ψαλίδι αλουμινίου και το ανεστραμμένο πιρούνι Showa έχουν δεχθεί αλλαγές στη ρύθμιση και στη διαδρομή για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα σε ταξίδια.
Οι αναρτήσεις είναι πλέον ημι-ενεργές, ελεγχόμενες ηλεκτρονικά, και προσαρμόζονται αυτόματα στις συνθήκες, βασιζόμενες στα προεπιλεγμένα προγράμματα.
Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 999cc, με καταγωγή από το CBR1000RR Fireblade του 2017, αποδίδει 150 ίππους στις 11.000 rpm και συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και quickshifter, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 200 χλμ./ώρα.
Η απόδοση βρίσκεται πολύ κοντά σε εκείνη της CB 1000 Hornet (152 ίπποι), ενώ υπερτερεί σημαντικά έναντι της πιο ρετρό CB 1000 F που παρουσιάστηκε πρόσφατα (124 ίπποι).
Το ηλεκτρονικό πακέτο της CB 1000GT είναι πλήρες και περιλαμβάνοντας cornering ABS και traction control που συνεργάζονται με IMU έξι αξόνων, ενώ υπάρχουν προκαθορισμένα προγράμματα λειτουργίας καθώς και User Mode για εξατομικευμένες ρυθμίσεις.
Με βάρος 229 κιλών (με γεμάτο ρεζερβουάρ) και χωρητικότητα καυσίμου 21 λίτρων, η CB 1000 GT τοποθετείται ελαφρώς πάνω από τους βασικούς ανταγωνιστές της κατηγορίας, προσφέροντας ωστόσο μεγαλύτερη αυτονομία και ένα ισορροπημένο μείγμα δυναμικής και πρακτικότητας.
Στο κομμάτι του εξοπλισμού, το Honda CB 1000GT τοποθετείται αρκετά ψηλά στην κατηγορία, καθώς το μοντέλο περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (σε πέντε θέσεις), θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, κεντρικό σταντ, cruise control, αυτόματη ακύρωση φλας, σύστημα keyless Smartkey, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα smartphone, καθώς και πλαϊνές βαλίτσες που εντάσσονται στον βασικό εξοπλισμό.
Στην αγορά, η Honda CB 1000 GT θα βρεθεί απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, όπως η Suzuki GSX-S 1000 GX, η BMW S 1000 XR και η Kawasaki Versys 1100.
Η τιμή της Honda δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να κινηθεί ανταγωνιστικά, δεδομένης της πληρότητας του εξοπλισμού και του τεχνολογικού της επιπέδου.
Η νέα CB 1000 GT δείχνει να γεφυρώνει αποτελεσματικά το κενό ανάμεσα στη σπορ οδήγηση και την απαραίτητη άνεση που χρειάζεται ένα Touring μοντέλο, προσφέροντας ένα crossover με δυναμικό προφίλ και σύγχρονη τεχνολογική υποδομή, όπως αρμόζει στη νέα γενιά μεγάλων μοντέλων της Honda.







































