MotorBike.gr

Honda CB1000 Hornet και Hornet SP 2025: Μεγάλη επιστροφή (+Vids)

16/10/2024

Έρχεται το Hyper-Naked CB1000 σε δύο εκδόσεις για το ’25

Επιστρέφει στην Ευρώπη το CB1000 Hornet, όχι μόνο του, αλλά και με μια πιο σπέσιαλ έκδοση 1000 Hornet SP για το 2025, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του Fireblade

Δεν άργησε η Honda να επανέλθει στην κατηγορία των σούπερ-γυμνών μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού που την ονομάζει Hyper-Naked και μάλιστα με δύο εκδόσεις για το CB1000 Hornet.

Έτσι, ξεκινώντας από την “απλή” έκδοση έχουμε ένα CB1000 Hornet με συγκρατημένα έντονη σχεδίαση της οποίας οι δύο προβολείς και η μάσκα θυμίζουν λίγο ιταλική αντίστοιχη μοτοσυκλέτα, παρότι έχει ιαπωνική υπογραφή.

Οι σχεδιαστές της Honda έχουν προσπαθήσει να μεταφέρουν μια αύρα δύναμης, αλλά και ισορροπημένων όγκων στο δρόμο για τη δημιουργία ενός μοντέρνου streetfighter που να διατηρεί όμως την οικογενειακή ταυτότητα των Hornet… στη μοντέρνα τους έκδοση.

Διάχυτη είναι η επιθετικότητα, αλλά χωρίς να χάνεται η απλότητα, ενώ έχει αφαιρεθεί οτιδήποτε περιττό.

Κινητήρας του Honda CB1000 Hornet είναι αυτός που κινούσε τη ναυαρχίδα CBR1000RR Fireblade του 2017, που αποδίδει 150 ίππους στις 11.000 rpm και 10,6 kgm ροπής στις 9.000 rpm.

Με χρήση της τεχνολογίας Throttle By Wire (TBW) η μοτοσυκλέτα διαθέτει τρεις λειτουργίες οδήγησης, οι οποίες αλλάζουν όσον αφορά την ισχύ, το φρένο του κινητήρα, τον έλεγχο ανύψωσης του μπροστινού τροχού (δηλαδή το Wheelie Control) και το traction control, που η Honda ονομάζει HSTC. Παράλληλα υπάρχουν και δυο ακόμα λειτουργίες (User), που μπορούν να προσαρμοστούν στις επιθυμίες του αναβάτη, ο οποίος επιλέγει τις παραπάνω παραμέτρους σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγεί.

Το πλαίσιο είναι καινούριο, περιμετρικό, σωληνωτό, διακριτικής εμφάνισης, που σύμφωνα με την Honda προσφέρει μεγάλη ακαμψία, με ανάποδο πιρούνι Showa SFF-BP με καλάμια διαμέτρου 41 mm.

Πίσω υπάρχει ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ και πάλι της Showa.

Τα φρένα προέρχονται από την Nissin και μπροστά συναντάμε ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 310 mm.

Στο τιμόνι υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που υπόσχεται ευκρίνεια ακόμη και σε έντονο φως.

Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 120/70-ZR17 μπροστά και 180/55-ZR17 πίσω και “ντύνουν” ζάντες που έρχονται από το CBR1000RR-R.

Το Honda CB1000 Hornet του 2025 θα είναι διαθέσιμο στους τρεις παρακάτω χρωματικούς συνδυασμούς:
• Grand Prix Red (Κόκκινο)
• Ματ Iridium Grey Metallic (Γκρι ματ)
• Pearl Glare White (Λευκό)

Honda Hornet 1000 SP 2025

Περνώντας τώρα στο μοντέλο SP, εδώ θα συναντήσουμε πιο “ενισχυμένο” τον τετρακύλινδρο κινητήρα του CBR1000RR Fireblade, με περισσότερους ίππους, αλλά και αλλαγές στον εξοπλισμό.

Το CB1000 Hornet SP αποδίδει 5 παραπάνω ίππους, 155 στις 11.000 rpm και 10,9 kgm ροπή στις 9.000 rpm.

Συγχρόνως η έκδοση SP εξοπλίζεται με ένα ανάποδο πιρούνι Showa SFF-BP με καλάμια 41mm, αλλά πλήρως ρυθμιζόμενο. Στην πίσω ανάρτηση συναντάμε ένα αμορτισέρ Öhlins TTX36 που είναι και αυτό πλήρως ρυθμιζόμενο. Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες είναι Brembo Stylema και συνεργάζονται με πλευστούς δίσκους 310 mm.

Και εδώ έχουμε τεχνολογία Throttle By Wire (TBW), με τους αναβάτες να μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προεπιλεγμένων λειτουργιών οδήγησης, αλλά και δύο προσαρμόσιμα modes, τα οποία (όπως και στο απλό μοντέλο) δίνουν τη δυνατότητα προσαρμογής των ρυθμίσεων σε: ισχύ, φρένο κινητήρα, έλεγχο ανύψωσης τροχού, αλλά και traction control. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται quickshifter που επιτρέπει γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Η οθόνη οργάνων TFT είναι πέντε ιντσών και ελέγχεται από διακόπτη joystick με οπίσθιο φωτισμό, προσφέροντας πλοήγηση από στροφή σε στροφή, αλλά και πρόσβαση σε πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα.

Τα πίσω φλας διαθέτουν τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) κι έτσι, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, τα πίσω φλας αναβοσβήνουν, προειδοποιώντας τους χρήστες του δρόμου που ακολουθούν τη μοτοσυκλέτα.

Το CB1000 Hornet SP 2025 θα διατίθεται σε μία μόνο χρωματική επιλογή: Mat Ballistic Black Metallic (μεταλλικό μαύρο) με χρυσαφί χρώμα στα στελέχη του πιρουνιού και τις ζάντες, τονίζοντας τη συνολική εμφάνισή του.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Honda CB1000 Hornet και Hornet SP του 2025 λίαν συντόμως.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!