Η ακαταμάχητη γοητεία των 600αριών
Όσο κι αν επιμένουμε, ενώνοντας τις φωνές μας με τον δημοσιογραφικό κόσμο της Ευρώπης, το μοντέλο 2021 Honda CBR600RR που παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία δεν θα εισαχθεί στη Γηραιά Ήπειρο! Ήταν αναμενόμενο, τώρα επισημοποιήθηκε και από τους εκπροσώπους της Honda. Μάλιστα δεν θα πάει ούτε καν στις Ηνωμένες Πολιτείες… Μόνο οι αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού (Ιαπωνία, Αυστραλία) θα επωφεληθούν. Τι κρίμα !
Επισήμως πλέον όλοι οι θαυμαστές και οπαδοί των εξακοσαριών γενικότερα – που δεν είναι λίγοι – αλλά και του περίφημου supersport 600 της Honda, μπορούν να ξεχάσουν την πιθανότητα να αποκτήσουν ή έστω να δουν από κοντά την τελευταία έκδοση του νέου Honda CBR600RR.
Υπήρχαν κάποιες ελπίδες για εισαγωγή του στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά στελέχη της εταιρίας δήλωσαν επισήμως ότι το μοντέλο 2021 CBR600RR θα απευθυνθεί σε ελάχιστες αγορές του κόσμου… προς Ανατολή μεριά.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε με δεδομένο τις προβλεπόμενες πωλήσεις, αλλά και την υποχρέωση να πληροί τις προδιαγραφές Euro5, κι έτσι η όμορφη και αξιόλογη αυτή μοτοσυκλέτα θα κατασκευαστεί για να κυκλοφορήσει κυρίως στην Ιαπωνία και την Αυστραλία.
Ας αναφέρουμε κάποια στοιχεία για την υπόθεση “Supersport 600”, έτσι για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε.
Αν κάποιος σήμερα θέλει να οδηγεί σπορ μοτοσυκλέτα μπορεί να επιλέξει μεταξύ κάποιων 300/400 κυβικών κατηγορίας διπλώματος A2 ή των superbike με ιπποδυνάμεις 200 και παραπάνω ίππων με τιμές κοντά στις 20.000 ευρώ. Μοτοσυκλέτες που αν δεν έχεις υψηλές οδηγικές ικανότητες είναι παντελώς άχρηστες σε καθημερινή χρήση, αλλά και γενικότερα.
Είμαστε πολλοί αυτοί που πιστεύουμε ότι οι πιο κατάλληλες supersport μοτοσυκλέτες, ακόμα και για “αγωνιστική” χρήση από ερασιτέχνες, είναι οι μεσαίου κυβισμού.
Πρόκειται για εξαιρετικές μοτοσυκλέτες με “ανθρώπινες” επιδόσεις, που μπορούν να οδηγηθούν ευκολότερα από τα superbike μεγάλου κυβισμού, είναι απολαυστικές και αποτελούν άριστα εργαλεία μάθησης και εκπαίδευσης.
Πληροφοριακά λοιπόν, ας δούμε επιγραμματικά τι χάνει ο ευρωπαϊκός χώρος που δεν θα απολαμβάνει ένα μοντέλο σαν την Honda CBR 600 RR 2021:
- 4 κύλινδρος σε σειρά, 599 cm3, DOHC, 16 βαλβίδες
- Συμπίεση: 12.2 / 1
- Ισχύς: 121 ίπποι στις 14.000 σ.α.λ.
- Ροπή: 6,5 mkg στις 11.500 σ.α.λ.
- Ύψος σέλας: 820 mm
- Πλήρες βάρος: 194 κιλά
- Ηλεκτρονικά: ρυθμιζόμενοι χάρτες, modes κινητήρα, ρυθμιζόμενο “φρένο” κινητήρα, έλεγχος πρόσφυσης (traction control)
- Γκάζι Ride by Wire, Throttle by Wire και αδρανειακή μονάδα IMU
- Αεροδυναμικά πτερύγια
- Φωτισμός, δείκτες, λυχνίες full LED
- Εξάτμιση κάτω από τη σέλα
- Πλαίσιο και ψαλίδι από αλουμίνιο
- Ακτινικές μπροστινές δαγκάνες φρένων