Η Honda ενισχύει την παρουσία της στη δημοφιλή κατηγορία των ρετρό μοτοσυκλετών με την παρουσίαση της ανανεωμένης CL500 για το 2026.
Το μεσαίου κυβισμού scrambler παραμένει πιστό στην αισθητική γραμμή που καθιέρωσε τη θρυλική οικογένεια CL της δεκαετίας του ’70, όμως συνοδεύεται από στοχευμένες αλλαγές που βελτιώνουν την εργονομία, τον εξοπλισμό και την παλέτα χρωμάτων.
Στόχος είναι να παραμείνει ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της κατηγορίας, απέναντι σε νέους αντιπάλους όπως η Triumph Scrambler 400 X και η Royal Enfield Scram 411.
Στο επίκεντρο της Honda CL500 βρίσκεται ο γνώριμος δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας των 471cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Τον συναντάμε και σε μοντέλα όπως οι Rebel 500, CB500 Hornet και NX500 και αποδίδει 46 ίππους στις 8.500 rpm, με μέγιστη ροπή 43,1 Nm στις 6.250 rpm.
Τα νούμερα αυτά δεν υπόσχονται ακραίες επιδόσεις, προσφέρουν όμως την προοδευτική απόδοση που ταιριάζει στη φιλοσοφία του συγκεκριμένου μοντέλου, με έμφαση στην καθημερινή χρήση, την άνεση στην πόλη και τη δυνατότητα για πιο χαλαρές εξορμήσεις σε μεικτές διαδρομές.
Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων και συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη υποβοήθησης, διευκολύνοντας τις αλλαγές και προσφέροντας επιπλέον ασφάλεια στα απότομα κατεβάσματα.
Η βάση παραμένει το πλαίσιο σε σχήμα δαιμάντι, το οποίο συνεργάζεται με μεγάλης διαδρομής αναρτήσεις, ενώ οι τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, με ελαστικά διπλής χρήσης (110/80 και 150/70), δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη να κινείται με άνεση τόσο στην άσφαλτο όσο και σε πιο χαλαρά χωμάτινα περάσματα.
Στον τομέα του φρεναρίσματος, βρίσκουμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω, υποστηριζόμενα από δικάναλο ABS.
Η Honda προχώρησε σε μικρές αλλά ουσιαστικές εργονομικές παρεμβάσεις. Τα νέα μαρσπιέ έχουν αλλάξει θέση, θέλοντας να φέρουν μια πιο φυσική θέση οδήγησης, ενώ το υλικό της σέλας έχει αναβαθμιστεί ώστε να εξασφαλίζει περισσότερη άνεση σε μεγαλύτερες διαδρομές.
Το ανασχεδιασμένο ψηφιακό LCD όργανο διατηρεί τον μινιμαλιστικό χαρακτήρα του, αλλά έχει βελτιωθεί για να περιορίζει τις αντανακλάσεις στο έντονο φως του ήλιου.
Όλες αυτές οι αλλαγές δείχνουν ότι η Honda στόχευσε στην αύξηση της άνεσης με το νέο μοντέλο, ειδικά στις διαδρομές μεγαλύτερων αποστάσεων.
Παρά τον ρετρό χαρακτήρα της, η CL500 δεν στερείται σύγχρονου εξοπλισμού. Διαθέτει πλήρη LED φωτιστικά σώματα, παροχή ρεύματος 12V και σύστημα ESS που ενεργοποιεί αυτόματα τα φλας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.
Σχεδιαστικά, παραμένει πιστή στις καθαρές γραμμές και το στενό ντεπόζιτο που χαρακτηρίζουν τη σειρά Scrambler, προσφέροντας στιβαρή παρουσία και διαχρονικό χαρακτήρα.
Η σημαντικότερη αισθητική προσθήκη είναι ο νέος Pearl Mud Grey χρωματισμός, ο οποίος έρχεται να πλαισιώσει το ήδη δημοφιλές Matte Armored Green Metallic, δίνοντας περισσότερες επιλογές.
Η νέα CL500 είναι ήδη διαθέσιμη στην Ιαπωνία με τιμή που αντιστοιχεί περίπου στις 6.000 ευρώ, ενώ η διάθεσή της στην Ευρώπη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο, όλα δείχνουν ότι η έλευσή της είναι μόνο θέμα χρόνου.
Με συνδυασμό ρετρό εμφάνισης, δοκιμασμένης τεχνολογίας και σύγχρονου εξοπλισμού, η CL500 συνεχίζει να αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση για όσους θέλουν μια μοτοσυκλέτα με χαρακτήρα και ευελιξία.