Η επιστροφή του “επαναστάτη”
Ήδη έφτασε στην Ελλάδα – και μάλιστα πουλήθηκαν τα πρώτα κομμάτια – η ολοκαίνουργια Honda CMX 500 Rebel. Μια μοτοσυκλέτα που επαναφέρει τη σκηνή των αμερικάνικων ψευδοτσόπερ, με τιμή στα 6.890 ευρώ.
Η Honda CMX 500 Rebel είναι μια συνολική ιδέα που βασίζεται στο αμερικάνικο στυλ μοτοσυκλετών. Απλών, χαμηλών, δικύλινδρων με θέση οδήγησης που τοποθετεί τον αναβάτη σε “άνετη, ξαπλωτή” στάση, έτσι ώστε να μπορεί να απολαμβάνει τις αργές του βόλτες.
Βλέπετε τη διαφορά; Οι βόλτες είναι αργές, η δύναμη της εικόνας (image) μετατίθεται – όχι στις ικανότητες του αναβάτη, όπως για παράδειγμα στις σπορ μοτοσυκλέτες – αλλά στο πως φαίνεται και τι φοράει.
Τώρα, από την άλλη η Honda CMX 500 Rebel επαναφέρει το όνομα της οικογένειας των “επαναστατών” από το παρελθόν και τη δεκαετία του ’80, έτσι λεγόταν και το περίφημο διομισαράκι: Honda CMX 250 Rebel, απόγονος του Honda CM 200.
Πιο επίσημα οι ψευδοτσόπερ, που είχαν να φανούν στη μεσαία κατηγορία από την εποχή των Yamaha XV 535 Virago και Kawasaki Vulcan 500, λέγονται custom.
Η Honda CMX 500 Rebel προτείνεται επίσης σαν μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει το διαχρονικό κλασικό στυλ με σύγχρονα χαρακτηριστικά, που παράλληλα μπορεί να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα αναπτυχθεί το προσωπικό γούστο του ιδιοκτήτη. Εξού και το custom, το εξατομικευμένο.
Όπως λέει η Honda “Είναι η μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για να υποδεχτεί με ευκολία, τις αισθητικές και λειτουργικές βελτιώσεις που θα επιλέξει ο εκάστοτε αναβάτης”.
Ο κινητήρας της είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά της Honda, των 471 cc που συναντάμε στα CB 500. H απόδοσή φτάνει τους 46,2 ίππους, στις 8.500 rpm και η ροπή τα 4,3 kgm, στις 6.500 rpm.
Ο κινητήρας αυτός έχει τοποθετηθεί μέσα σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, που σαν χαρακτηριστικό του έχει τις δύο ραχοκοκκαλιές τοποθετημένες υπο κλίση (κατηφορίζουν) κάτω από το επίσης “πυργωτό” ντεπόζιτο.
Η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI και το σασμάν έχει έξι σχέσεις.
Η εμφάνιση της Honda CMX 500 Rebel είναι απέριττη και απλή, το ρεζερβουάρ μονόχρωμο, το σελάκι του συνεπιβάτη αφαιρείται με μόλις δυο βίδες, κι έτσι η CMX γίνεται “μοναχική”, μονόσελη.
Η σέλα απέχει χαμηλά από το έδαφος, αφού η απόστασή της μετριέται στα 690 mm.
Οι συνολικές γραμμές της μοτοσυκλέτας χαρακτηρίζονται σαν “ρέουσες” και σε συνδυασμό με το φαρδύ πίσω λάστιχο δίνουν αποτέλεσμα που θυμίζει το στυλ των αμερικάνικων bobber.
Παρότι φαίνεται μικρό, το ντεπόζιτο χωράει 11,2 λίτρα καυσίμου.
Τα φρένα είναι δισκόφρενα 290 mm μπροστά με 2πίστονη δαγκάνα και 240 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου και διαθέτουν σύστημα ABS.
Οι τροχοί είναι 16 ιντσών και τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 130/90 και 150/80, μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Το συνολικό βάρος της Honda CMX 500 Rebel είναι στα 190 κιλά, με τη μοτοσυκλέτα γεμάτη.
H τιμή της 500 είναι 6.890 ευρώ όπως είπαμε και στην αρχή, οι χρωματισμοί είναι γκρι, μαύρο, κόκκινο και περισσότερες πληροφορίες δείτε στον σύνδεσμο www.honda-motorcycles.gr