Αισθητικό φρεσκάρισμα, δεύτερο δισκόφρενο μπροστά και νέα οθόνη
Με δύο δισκόφρενα μπροστά εμφανίζεται πλέον το δημοφιλές crossover NC750X της Honda για το 2025, μαζί με νέα οθόνη, αλλά κι ένα facelift ανανεωτικό.
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που πετυχαίνει καλές πωλήσεις για την Honda, κι έτσι η εταιρία φροντίζει να την ανανεώνει κατά καιρούς σε σημεία, εδώ και δώδεκα χρόνια, απ’ όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012.
Για το 2025 το Honda NC750X ανανεώνεται αισθητικά ειδικά στο μπροστινό του τμήμα, χρησιμοποιώντας σχεδιαστικά στοιχεία από τωρινές και παλαιότερες τουριστικές μοτοσυκλέτες της Honda, ενώ νέος είναι και ο LED προβολέας, όπως και η ζελατίνα αλλά και το φέρινγκ.
Μικρές αλλαγές έχει δεχθεί και στην περιοχή του “ρεζερβουάρ” που στην πραγματικότητα είναι αποθηκευτικός χώρος 23 λίτρων.
Νέα είναι και η TFT οθόνη των 5 ιντσών, η οποία προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync (που δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στην Ελλάδα) και ελέγχεται από νέο, φωτιζόμενο κουμπί στο αριστερό άκρο του τιμονιού.
Στις αλλαγές περιλαμβάνεται και νέα επένδυση σέλας, με πιο premium αίσθηση και όψη.
Το 2025 όμως φέρνει τη σημαντικότερη αλλαγή (κάτι το οποίο ζητούν καιρό οι ιδιοκτήτες των NC750X) που δεν είναι άλλη από το δεύτερο δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό. Φεύγει λοιπόν το μονό δισκόφρενο των 320 mm και έρχονται δύο, διαμέτρου 296 mm.
Νέες είναι και οι χυτές, αλουμινένιες ζάντες, που είναι κατά 1,8 κιλά ελαφρύτερες από τις προηγούμενες, με την εταιρία να αναφέρει πως βελτιώνονται έτσι οι αλλαγές κατεύθυνσης της μοτοσυκλέτας και βοηθούν την καλύτερη λειτουργία των αναρτήσεων.
Βελτιώσεις σύμφωνα με την εταιρία υπάρχουν, για άλλη μια φορά, στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda, παρόμοιες με τα “συγγενή” μοντέλα του ΝC, δηλαδή τα X-ADV 750 και Forza 750.
Η εταιρία αναφέρει πως έχει βελτιώσει την απόκριση και συνολικά τη λειτουργία στο άνοιγμα του γκαζιού σε ταχύτητες κάτω από 10 km/h.
Από την άλλη το Honda NC750X 2025 θα διατίθεται στην αγορά και με το κλασικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι SBDV της Showa 41mm και πίσω ανάρτηση με μοχλικό Pro-Link.
Όπως και πριν, ο ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας 745cc διαθέτει Ηλεκτρική Διαχείριση Γκαζιού (Throttle By Wire), τρία default riding modes και Honda Selectable Torque Control τριών επιπέδων παρέμβασης.
Πέρα από την στάνταρ έκδοση των 58,4 ίππων διατίθεται και έκδοση 47,6PS (35kW) για κατόχους διπλώματος οδήγησης κατηγορίας A2.
Προσβλέποντας στη ενίσχυση της βιωσιμότητας, η NC750X είναι επίσης η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που χρησιμοποιεί έγχρωμο υλικό Durabio στους δύο από τους τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς της για το 2025.