MotorBike.gr

HONDA NT1100 2022: Μια νέα ράτσα μοτοσυκλετών

22/10/2021

Η ασφάλτινη Africa!

Μια νέα ράτσα μοτοσυκλετών τουρισμού” όπως ανακοινώνει η γιαπωνέζικη εταιρία στην παρουσίαση του Honda NT1100, με την καρδιά του Africa Twin CRF1100L. Στημένο πάνω στην πλατφόρμα της δημοφιλούς Adventure μοτοσυκλέτας, το NT γίνεται πιο “ασφάλτινο” και στοχεύει στα ταξίδια με ένα ή δύο άτομα.

Είναι σαφής η διαφοροποίηση του νέου Honda NT1100 2022, που θέλει να ξεκολλήσει από την ετικέτα των Adventure τα οποία κινούνται και στο χώμα. Επίσης το “νέα ράτσα” της Honda σημαίνει πως το ΝΤ δηλώνει με τον τρόπο του ότι μπορείς κάλλιστα να κάνεις ωραιότατο τουρισμό με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που δεν διαθέτει “άπειρους” ίππους. Και οι εκατό (102 στην προκειμένη περίπτωση) φτάνουν…

Χαμηλότερη σέλα, τροχοί 17 ιντσών, ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε πέντε θέσεις στο φέρινγκ, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις… όλα για την άσφαλτο.

Η εμφάνισή του παραπέμπει άμεσα σε Honda και πιο συγκεκριμένα σε X-ADV 750 και Africa Twin, ενώ οι βαλίτσες δεξιά και αριστερά (με χωρητικότητα κοντά στα 33 λίτρα) τα θερμαινόμενα γκριπ και το cruise control είναι μέσα στον βασικό εξοπλισμό.

 

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις, ενώ στα πλάγιά της διαθέτει και μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα (deflectors).

Τα όργανα είναι οθόνη TFT που έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone τηλέφωνο, ενώ υπάρχουν και θύρες παροχής ρεύματος (USB και 12V), όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED.

 

 

Κάτω από το “σοβαρό” κουστούμι της μοτοσυκλέτας, το οποίο μοιάζει με μεγάλο, επιμηκυμένο X-ADV και Africa, υπάρχει το γνωστό πλαίσιο της δεύτερης που χρησιμοποιεί σαν ενεργό μέρος τον γνωστό μας δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με κυβισμό 1.084 cc και αποδίδει 102 ίππους και 10,6 kgm ροπής.

Όπως ήδη αναφέραμε, ο κινητήρας έρχεται κατευθείαν από την Africa Twin 1100, με την εταιρία να δηλώνει πως ο κινητήρας έχει διαφορετικές ρυθμίσεις (βλ. τουριστική χρήση δρόμου) και η εξάτμιση είναι αλλαγμένη στο εσωτερικό της για να παράγει ξεχωριστό ήχο. 

Δεν λείπουν φυσικά και τα ηλεκτρονικά συστήματα του μοντέλου που περιλαμβάνουν 3 προγράμματα απόδοσης ισχύος (riding modes) και δύο ακόμα που ρυθμίζονται σε όλες τις παραμέτρους τους, τριών επιλογών Traction Control HSTC (Ηonda Selectable Traction Control) , αλλά και Wheelie Control, όπως και Engine Brake (φρένο κινητήρα).

Επίσης, όπως ήταν λογικό, αφού η Honda δείχνει ιδιαίτερη προθυμία να προωθεί αυτό το σύστημα που η ίδια μόνο διαθέτει, θα υπάρξει και έκδοση με κιβώτιο DCT, είτε με αυτόματη, είτε με χειροκίνητη λειτουργία.

Το μεταξόνιο είναι μεγάλο στα 1.535 mm και το ύψος σέλας βρίσκεται στα 820 mm.

Tα φρένα απαρτίζονται από δύο δίσκους διαμέτρου 310 mm μπροστά, με τετραέμβολες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και έναν δίσκο πίσω διαμέτρου 256 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Το πιρούνι του NT1100 είναι ανεστραμμένο, φτιαγμένο από τη Showa, με καλάμια διαμέτρου 43 χιλιοστών, διαδρομής 150 χιλιοστών, και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων του.

Επίσης της Showa είναι το πίσω αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα (αλουμινένιο είναι το ψαλίδι), με διαδρομή 150 χιλιοστών και εύκολη, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου.

Οι τροχοί είναι όπως είπαμε διαμέτρου 17 ιντσών, με διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, ενώ το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 238 κιλά γεμάτο (248 κιλά, το DCT).

Το Honda NT1100 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Γκρι (matte iridium grey metallix), Λευκό (pearl glare white) και Μαύρο (graphite black) και θα μπορεί να παραδοθεί στους ενδιαφερόμενους με τρία πακέτα τουριστικού εξοπλισμού.
Θα επανέλθουμε σύντομα με περισσότερες πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!