Αλλάζει η σχεδίαση και αναβαθμίζεται για το 2025
Δεν πρόκειται για ένα απλό φρεσκάρισμα, αλλά για αναβάθμιση σε πολλά σημεία, με πιο κραυγαλέο αυτό της εμφάνισης του Honda X-ADV 750 για το 2025, κάνοντας έτσι ακόμα πιο γοητευτική την υβριδική “σκουτερο-μοτοσυκλέτα” της ιαπωνικής εταιρίας
Έχουν περάσει επτά χρόνια από τη μέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε στην αγορά αυτό το υβρίδιο μεταξύ μοτοσυκλέτας και σκούτερ που τάραξε τα νερά και των δύο κόσμων στους οποίους πατούσε ταυτόχρονα, προσφέροντας μια τελείως διαφορετική προσέγγιση, ενώ ταυτόχρονα πλασαριζόταν και σαν Adventure δίτροχο.
Από το 2017 που παρουσιάστηκε, μόλις τώρα δέχεται το Honda X-ADV 750 τις εκτενέστερες αλλαγές, στοχεύοντας να ανοίξει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις του στην Ευρώπη που έχουν ξεπεράσει μέχρι σήμερα τις 75.000 μονάδες.
Έχοντας ήδη δημιουργήσει μια νέα σχολή σκούτερ που αποκαλείται Urban Adventure, η εμφάνιση γίνεται για το 2025 ακόμα πιο σπορ και επιθετική. Οι δυο ξεχωριστοί προβολείς στο ρύγχος του φέρινγκ αποκτούν νέο σχήμα, γίνονται ακόμα πιο σφηνοειδείς και ενσωματώνουν τα φλας, αλλά και τα (σαν φρύδια στην κορυφή τους) φώτα ημέρας.
“Κοψίματα”, μικρά πλαστικά τμήματα, είτε μαύρα, είτε στο χρώμα του συνόλου, αεραγωγοί και περισσότερες αιχμές εκμοντερνίζουν με μαεστρία το σύνολο, με τους αεραγωγούς κάτω από τους προβολείς να δίνουν μια ακόμα πιο σκληροτράχηλη και σπορ εμφάνιση συνολικά.
Η ζελατίνα έχει μεγαλώσει και ρυθμίζεται πλέον πιο εύκολα (σε τρία ύψη) αφού απαιτείται ένα χέρι και όχι δύο, όπως στο παρελθόν.
Το X-ADV του 2025 έχει αποκτήσει Cruise Control που συνδυάζεται με ένα ανανεωμένο/βελτιωμένο κιβώτιο δύο συμπλεκτών DCT, ειδικά στις χαμηλότερες στροφές.
Το υλικό αρκετών πλαστικών του 750 προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά τύπου Durabio από βιομάζα, με στόχο πάντα μια πιο βιώσιμη παραγωγή.
Ο κινητήρας είναι Euro 5+ και αποδίδει 58,6 ίππους (43,1kW) με τη γνωστή ροπή να τον χαρακτηρίζει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Για τους κατόχους αδείας Α2 θα διατίθεται και έκδοση 35kW με προγραμματισμό της μονάδας ECU μέσω των αντιπροσώπων της Honda.
Στο δρόμο για τη βελτίωση της εργονομίας, συναντάμε μια επανασχεδιασμένη σέλα με λίγο παραπάνω, (10%) αφρώδες και νέο σχήμα με φάλτσα κομμένα πλαϊνά για τα χαμηλότερα αναστήματα που θα πατούν έτσι στο έδαφος ευκολότερα.
Το πλαίσιο είναι όπως πριν τύπου διαμάντι, με τον κινητήρα σαν ενεργό του τμήμα, ενώ παραμένουν το ανάποδο, ρυθμιζόμενο πιρούνι (προφόρτιση/επαναφορά) με τα στελέχη των 41 χιλιοστών διαμέτρου, το αλουμινένιο ψαλίδι, οι τροχοί των 17 ιντσών μπροστά και 15 πίσω, όπως και τα τρία δισκόφρενα (δύο των 296 mm μπροστά) με το δικάναλο ABS. Το βάρος της κατασκευής φτάνει τα 237 κιλά (γεμάτη).
Η TFT οθόνη των πέντε ιντσών έχει αλλάξει – κυρίως η απεικόνιση των πληροφοριών με νέα γραφικά και μενού – ενώ ελέγχεται από τους διακόπτες (φωτιζόμενοι) του αριστερού άκρου του τιμονιού. Η οθόνη έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone και, στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου, η Honda αναφέρει πως προσφέρει πλοήγηση, διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και μουσικής.
Εκτός από το σύστημα Keyless χωρίς κλειδί, το 750 διαθέτει και σύστημα EES ειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος (με τα φλας που αναβοσβήνουν), αλλά και αυτόματη ακύρωση φλας.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα, χωρητικότητας 22 λίτρων είναι φωτιζόμενος και υπάρχει θύρα USB-C.
Το Honda X-ADV 750 του 2025 θα διατεθεί σε: Λευκό, Μαύρο και Γκρι, ενώ θα υπάρχουν και πέντε πακέτα αξεσουάρ: Adventure Pack, Comfort Pack, Style Pack, Travel Pack και Urban Pack.
Περισσότερες πληροφορίες… σύντομα.