Έκπληξη από την Keeway!
Η νέα γυμνή και ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα που αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη σε οικονομική τιμή έχει το όνομα Keeway MBP M502N. Η Keeway κάνει ένα άλμα προς τα μπρος και αναπτύσσει τη γκάμα της προς τα πάνω, με την παρουσίαση του naked δικύλινδρου σε σειρά 500 cc.
Με την παρουσίαση της νέας της οικογένειας MBP, η Keeway μπαίνει στο χώρο των Premium μοτοσυκλετών, “στη μεγάλη κατηγορία”, ξεκινώντας με το M502N, μια ελκυστικής σχεδίασης μοτοσυκλέτα της κατηγορίας naked που έχει δικύλινδρο κινητήρα μισού λίτρου.
Μέχρι τώρα, η θυγατρική φίρμα της κινεζικής QJ Motor είχε επικεντρωθεί στα σκούτερ και τα μοντέλα 125 cc εστιάζοντας στην άδεια οδήγησης τύπου Α1. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα κυκλοφορούν τα Keeway RKF 125 και Κ-Light 125, πέρα από τα σκούτερ.
Τώρα κάνει ένα βήμα μπροστά και με την άφιξη του πρώτου μοντέλου εξοπλισμένου κινητήρα μεσαίου κυβισμού απευθύνεται πλέον και στα διπλώματα Α2.
Το Keeway M502N χρησιμοποιεί τον υγρόψυκτο οκταβάλβιδο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα κυβισμού 486 cc που είναι παρόμοιος με αυτόν του Honda CB500, ο οποίος χρησιμοποιείται από πολλές και διάφορες κινεζικές μάρκες, με πολλά ονόματα και έχει επιδείξει καλές επιδόσεις.
Η ισχύς του είναι στο όριο των 35 kW (47 ίπποι) που σηματοδοτεί την κατηγορία Α2 στην οποία απευθύνεται.
Παίζοντας σε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά τμήματα της αγοράς, το νέο MBP M502N προσφέρει μοντέρνα και δυναμική αισθητική κι είναι εξοπλισμένο με εξαρτήματα επώνυμων προμηθευτών.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι διπλό, περιμετρικό με τον κινητήρα να κρέμεται από αυτό σαν ενεργό τμήμα, ενώ το ψαλίδι είναι δύο μπράτσων επίσης από χάλυβα.
Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά (με μεγάλης διαμέτρου καλάμια) και μονό πίσω αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα προοδευτικής λειτουργίας.
Το σύστημα πέδησης παρέχεται από την J.Juan με δύο μπροστινούς δίσκους 300 mm που συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων, και έναν πίσω δίσκο διαμέτρου 240 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου.
Ο σπορτίβικος προσανατολισμός του Keeway MBP M502N είναι εμφανής πέρα από την προσεγμένη εμφάνιση και σε λεπτομέρειες όπως τα ελαστικά Pirelli Angel GT.
Πλήρως ψηφιακός είναι ο πίνακας οργάνων.
Πρόκειται για μια προσβάσιμη μοτοσυκλέτα με σέλα ύψους 790 χλστ. δύο επιπέδων.
Κι όλα αυτά με μια τιμή που βρίσκεται στα οικονομικά επίπεδα της κατηγορίας, δηλαδή κοντά στις 6.500 ευρώ, με την ισπανική αγορά να το υποδέχεται πρώτη.
Αναμένουμε πληροφορίες για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές και για την Ελλάδα φυσικά.