MotorBike.gr

Kove 2026: Τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2025 

10/11/2025

H Kove συνεχίζει την ανάπτυξή της και παρουσίασε στο Μιλάνο μια πλήρη σειρά νέων μοντέλων, καλύπτοντας κάθε κατηγορία: adventure, rally, sport, custom και motocross  

 Η έκθεση της EICMA αποτέλεσε “πεδίο πολέμου” για την Kove, η οποία παρουσίασε πολλά διαφορετικά μοντέλα, με κοινό παρονομαστή τους δυνατούς κινητήρες, το χαμηλό βάρος και την σπορ διάθεση. 

Kove 800X Pro 2026 

Η ανανεωμένη Kove 800X Pro για το 2026 εξελίσσει την έννοια της adventure μοτοσυκλέτας, συνδυάζοντας ικανότητες εντός και εκτός δρόμου.  

 

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 799 cc αποδίδει 95 ίππους και 80 Nm ροπής, με βάρος μόλις 190 κιλά, εξασφαλίζοντας ιδανική αναλογία δύναμης και ευελιξίας.

 

 

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση KYB με διαδρομή 240 mm, τα τετραπίστονα φρένα Taisko και τα σύγχρονα ηλεκτρονικά – ride-by-wire, cruise control, quickshifter, τρεις χαρτογραφήσεις οδήγησης, Traction Control και ABS – συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο για τον απαιτητικό αναβάτη. 

 Kove 800X Rally 

Η 800X Rally φέρνει το πνεύμα του αγώνα στο πιο σκληρό τερέν.  

Διατηρεί τον ίδιο κινητήρα με την Pro, αλλά μειώνει το βάρος στα 176 κιλά και χρησιμοποιεί ανάρτηση Yuan ειδικής σχεδίασης.  

 

 

Το αλουμινένιο πλαίσιο με ξεχωριστό υποπλαίσιο, η απόσταση από το έδαφος των 293 mm και το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων δείχνουν την απόλυτη εστίαση στην περιπέτεια.

Η χαρακτηριστική μπλε απόχρωση “KOVE Blue” υπογραμμίζει τον αγωνιστικό της χαρακτήρα. 

 Kove 800X GT Touring 

Η 800X GT Touring στοχεύει σε όσους αναζητούν έναν συνδυασμό άνεσης αλλά και δυνατοτήτων για Off-Road χρήση.  

Διατηρεί την ίδια πλατφόρμα με τις υπόλοιπες 800X, αλλά διαθέτει αναβαθμισμένη ανάρτηση, θερμαινόμενη σέλα και χειρολαβές, cruise control, quickshifter και τέσσερα διαφορετικά Riding Modes.

 

 

Το σύστημα Bosch MSC με IMU έξι αξόνων ρυθμίζει το Cornering ABS και το Traction Control , ενώ το ντεπόζιτο των 22 λίτρων προσφέρει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων, σύμφωνα με την Kove. 

 Kove 450 Rally 

Η 450 Rally διατηρεί το πνεύμα του Rally Dakar μέσα από το οποίο προέρχεται και εξελίχθηκε.  

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 449 cc αποδίδει 42 ίππους, ενώ το ατσάλινο πλαίσιο διπλού άξονα και η ανάρτηση με διαδρομή 310 mm προσφέρουν σταθερότητα και αντοχή. 

Με βάρος μόλις 155 κιλά, το μοντέλο έχει ήδη αποδείξει τις ικανότητές του με νίκες σε αγώνες όπως το Taklimakan Rally, το Tunisia Rally και το Bassella Race, αλλά και την συμμετοχή του τα τελευταία χρόνια στο Rally Dakar. 

 Kove 350RR 

Η Kove 350RR MY26 αποτελεί την εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσικλέτας που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSSP300 με τον Beñat Fernández (η πρώτη κινεζική μοτοσυκλέτα που κατακτά Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας). 

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 344 cc αποδίδει 48 ίππους, κινούμενος στα όρια της Α2 κατηγορίας και συνδυάζεται με ABS, traction control και οθόνη TFT.

 

Το ενισχυμένο πλαίσιο και η σπορ εργονομία της ενισχύουν τη σύνδεση δρόμου και πίστας, εκφράζοντας το καθαρό αγωνιστικό DNA της Kove. 

 Kove 450R 

Η 450R μεταφέρει την αγωνιστική εμπειρία που έχει αποκτήσει η Kove από τη συμμετοχή της στο Πρωτάθλημα σε μια μοτοσυκλέτα που στοχεύει στην καθημερινότητα 

Εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 443 cc απόδοσης 65.2 ίππων, με βάρος 164 κιλά και αναρτήσεις και φρένα από τις Yuan και Taisko αντίστοιχα.  

 

 

Διαθέτει διαφορετικά Riding Modes, traction control, δικάναλο ABS και συμπλέκτη ολίσθησης, αποτελώντας μια ευέλικτη αλλά δυναμική naked πρόταση. 

 Kove 450RR Isle of Man 

Η 450RR Isle of Man είναι η κορυφαία έκδοση της σειράς, εμπνευσμένη από τον θρυλικό αγώνα του Νησιού Μαν.  

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 443 cc αποδίδει 70,7 ίππους, χάρη στο σύστημα RAM Air, με βάρος μόλις 165 κιλά. 

Το πλαίσιο, που είναι περιμετρικό, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB, τα φρένα Taisko και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα – quickshifter, Traction Control και δικάναλο ABS – την τοποθετούν ανάμεσα στις πιο εξελιγμένες σπορ μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού. 

 Kove 625V 

Με τη 625V, η KOVE κάνει την είσοδό της στην κατηγορία των custom.  

Ο υγρόψυκτος κινητήρας V-2 των 578 cc αποδίδει 61 ίππους και 60 Nm ροπής, με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα.  

Τα δύο ντεπόζιτα (κύριο και βοηθητικό) συνολικής χωρητικότητας 20 λίτρων προσφέρουν αυξημένη αυτονομία, ενώ ο συνδυασμός κλασικής αισθητικής και σύγχρονης τεχνολογίας αναδεικνύει την μοτοσυκλέτα στη σύγχρονη εποχή.  

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!