Υπάρχει εφεδρικό ντεπόζιτο κάτω από τη σέλα, για συνολική χωρητικότητα 20,5 λίτρων!
H Kove παρουσίασε στην Έκθεση του Πεκίνου τον διάδοχο του 600V Lancer, το 625 V Lancer.
Εμφανισιακά η νέα 625 V Lancer ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές των σύγχρονων Cruiser, με μυώδες σώμα, ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ και μια μινιμαλιστική ουρά που φιλοξενεί το πίσω φωτιστικό σώμα και τα φλας, ενώ μπροστά έχουμε φυσικά έναν στρογγυλό LED προβολέα.
Ο κινητήρας του Kove 625 V Lancer είναι ένας δικύλινδρος V, υγρόψυκτος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους στα 578,2cc, που αποδίδει 61 ίππους στις 8.500 rpm και αρκετή ροπή (60 Nm), η οποία έρχεται από χαμηλά, στις 5.500 rpm., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 170 χιλιόμετρα την ώρα.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ, των οποίων δεν γνωρίζουμε ακόμα τις διαδρομές, αλλά με δεδομένο ότι πρόκειται για Cruiser και το ύψος της σέλας είναι στα μόλις 700mm (η οποία σέλα στις φωτογραφίες εμφανίζεται να είναι αρκετά φαρδιά και άνετη), αναμένουμε σχετικά μικρές διαδρομές.
Σίγουρα θα υπάρχουν δυνατότητες ρυθμίσεων, οι οποίες, όμως, δεν είναι ακόμα γνωστές.
Υπεύθυνη για τα φρένα είναι η Taisko (που εφοδιάζει και το Kove 800 X Pro που έρχεται στη χώρα μας) με έναν μεγάλο δίσκο μπροστά και τετραπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο με διπίστονη δαγκάνα πίσω, παρόντος φυσικά του δικάναλου ABS.
Οι αλουμινένιες ζάντες (των οποίων η σχεδίαση “θυμίζει” ακτίνες) έχουν διάμετρο 18” μπροστά και 16” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 120/70 και 160/60 αντίστοιχα.
Πέραν των πλήρως LED φωτιστικών σωμάτων, η Kove 625 V Lancer περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της μια στρογγυλή TFT οθόνη, με το ταχύμετρο να καταλαμβάνει την εξωτερική πλευρά και το στροφόμετρο να βρίσκεται μέσα, σε μια σχεδίαση που προσπαθεί να θυμίσει τα κλασικά αναλογικά όργανα, παντρεμένο όμως με τη σύγχρονη εποχή και τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 192 κιλά, ενώ το μεταξόνιο είναι σχετικά κοντό για Cruiser, καθώς φτάνει τα 1.490mm και αναμένεται να είναι αρκετά ευέλικτο (για τα δεδομένα της κατηγορίας πάντα).
Μέχρι τώρα θα έλεγε κανείς ότι η Kove 625 V Lancer θυμίζει ένα τυπικό Cruiser της νέας εποχής, χωρίς να έχει κάτι για το οποίο να ξεχωρίζει (πέραν του στοιχείου του βάρους και του μεταξονίου).
Όμως η Kove έκανε ένα ακόμα βήμα.
Τα Cruiser “θυσιάζουν” την μεγάλη αυτονομία που θα μπορούσαν να έχουν ώστε να διατηρούν το μικρό σχετικά ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ, κάτι πολύ χαρακτηριστικό σε αυτή την κατηγορία.
Η Kove λοιπόν αποφάσισε να λύσει αυτό το πρόβλημα χωρίς να θυσιάσει την αισθητική των Cruiser. Η λύση έρχεται από ένα δεύτερο, μικρότερο ντεπόζιτο, το οποίο βρίσκεται κάτω από τη σέλα.
Με την προσθήκη αυτού του”εφεδρικού” ντεπόζιτου, το Kove 625 V Lancer φτάνει συνολικά τα 20,5 λίτρα καυσίμου, κάτι που σίγουρα δεν συναντάς εύκολα σε Cruiser, ειδικά αυτών των διαστάσεων και αυτών των κυβικών.