Η Kove 625X εξοπλίζεται με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και με μια υπερκυβισμένη εκδοχή του δικύλινδρου κινητήρα του Maverick 500
H Kove συνεχίζει την ανάπτυξή της με την παρουσίαση νέων μοντέλων και στην EICMA η κινεζική εταιρία αποκάλυψε επίσημα στο Ευρωπαϊκό κοινό την 625X, την οποία είχαμε ήδη δει το καλοκαίρι σε έκθεση στην Κίνα.
Εμφανισιακά η Kove 625X τηρεί τις τυπικές σχεδιαστικές γραμμές των μεσαίων Adventure, με μεγάλο ρύγχος μπροστά και μια στιβαρή αλλά ρέουσα μορφή που εκτείνεται προς τα πίσω, μέχρι την ανασηκωμένη μικρή ουρά και το ξεχωριστό σώμα για τα φλας και την πινακίδα.
Ο κινητήρας της 625X μας είναι γνωστός από το Kove Maverick 500, καθώς ουσιαστικά αποτελεί μια υπερκυβισμένη εκδοχή του.
Στην Kove 625X φτάνει τα 580,7cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αντικραδασμικό άξονα, ενώ η απόδοση ανεβαίνει στους 63 ίππους στις 9.000 rpm και την ροπή να φτάνει τα 57 Nm στις 6.500 rpm, με στρόφαλο στις 270°.
Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του δύο Riding Modes (Eco και Sport), καθώς και Traction Control.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, με ξεχωριστό υποπλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι, όμως εκεί που ξεχωρίζει η Kove 625X και εκεί που κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα είναι στον τομέα των αναρτήσεων.
Αυτές προέρχονται από την KYB και μπροστά συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω, το μονοσόκ αμορτισέρ είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο και μπορεί ουσιαστικά να αλλάξει το ύψος της σέλας, από τα 820mm μέχρι τα 795mm!
Έτσι ο κάθε σωματότυπος μπορεί να βρει αυτό που του ταιριάζει, όπως επίσης να ξεκινάει για παράδειγμα κάπιος μέσα στην πόλη χαμηλά και στο χώμα να ψηλώνει τη μοτοσυκλέτα.
Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν είναι κάτι καινούριο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, όμως συνήθως τις βρίσκουμε σε μεγαλύτερα και κατά πολύ ακριβότερα μοντέλα, οπότε η επιλογή της Kove αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη.
Στα φρένα συναντάμε δίσκους της Taisko (όπως και στα άλλα μοντέλα της Kove που έρχονται στην Ελλάδα), με δύο δίσκους μπροστά και έναν πίσω, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί έχουν διάμετρο 19” μπροστά και 17” πίσω, ντυμένοι με ελαστικά διαστάσεων 110/90 και 150/70 αντίστοιχα.
Κρίνοντας από τις αναρτήσεις περιμέναμε ο εξοπλισμός να είναι πλούσιος και οι προσδοκίες επιβεβαιώθηκαν.
Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη, η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, υπάρχουν θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, σχάρα, χούφτες, κάγκελα, LED φωτιστικά σώματα με έξτρα προβολείς ομίχλης και ποδιά κινητήρα, καθώς και κάμερα καταγραφής διαδρομών στο μπροστινό μέρος.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει η Kove 625X στην χώρα μας ή πότε θα ξεκινήσει γενικά η διάθεσή της στις Ευρωπαϊκές αγορές, καθώς και ποια θα είναι η τιμή της, όμως με τα μέχρι τώρα δεδομένα περιμένουμε μια ανταγωνιστική τοποθέτηση στην αγορά.




































