Έτοιμες για όλα και με τιμές … στο “πάτωμα”
Λιγνά, compact όπως πρέπει, κομψά και μυώδη τα όμορφου πράσινου χρώματος ολοκαίνουργια Kove μοτοκρός στέκονταν περήφανα μέσα στο επιβλητικό Athens Hall της Γκοργκόλης ΑΕ στην Καλλιθέα. Τα νέα είναι “καυτά” για τον χώρο του μοτοκρός, αφού μια ολοκαίνουργια και μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία, κινέζικη εταιρία μπαίνει στα νερά των Ιαπώνων και των Ευρωπαίων κατασκευαστών.
Ένα ιδιαίτερο πράσινο-τιρκουάζ, που είναι και της μόδας, χρησιμοποιεί η Kove σαν εργοστασιακό, χαρακτηριστικό της, αγωνιστικό, εργοστασιακό, “σήμα κατατεθέν” χρώμα, πάνω στα δυο της νέα καθαρόαιμα: το ΜΧ250 και ΜΧ450.
Με την πρώτη ματιά, η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή, όπως και η προσοχή στη λεπτομέρεια (τίποτε δεν “ξεφεύγει”), όπως και το φινίρισμα, όπου κι αν ψάξαμε στην “πρώτη αυτοψία” στην έκθεση Athens Hall στη Λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα όπου τις είδαμε από κοντά.
Και οι δύο μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν κοινό πλαίσιο, που είναι φτιαγμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής, είναι περιμετρικό με δύο ραχοκοκκαλιές, με αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο και αλουμινένιο, ενισχυμένο ψαλίδι.
Παρότι έχουν διαφορετικού κυβισμού κινητήρες και διαφορετικές διαστάσεις, φυσικά, το βάρος των μοτοσυκλετών είναι σχεδόν το ίδιο: η MX250 ανακοινώνεται στα 101 κιλά, και η 450 στα 102, με τις μοτοσυκλέτες πλήρεις υγρών.
Το ντεπόζιτο των ΜΧ χωράει 7 λίτρα καυσίμου. Η απόσταση από το έδαφος είναι 310 mm, το μεταξόνιο στα 1.490 mm.
41 ίπποι στις 12.000 rpm ανακοινώνει η Kove για το MX250 (με ροπή 27 Νm/7.000 rpm) και πολύ περισσότερους, 65,3 ίππους στις 9.500 στροφές, για το MX450 (με ροπή 50 Νm/7.500 rpm).
Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής κινούν τις τέσσερις βαλβίδες των κινητήρων της Kove, η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και μάλιστα η εταιρία ανακοινώνει (στην παγκόσμια ιστοσελίδα της) και την τελική τους: 129 km/h για το 250 και 170 km/h για το 450!
Οι τροχοί είναι και στα δύο μοντέλα 21 ιντσών μπροστά και 19 ιντσών πίσω, οι αναρτήσεις έρχονται από την κινεζική Yu-An και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Το ανάποδο πιρούνι έχει διαδρομή 310 mm, όπως και η πίσω (διαδρομή αμορτισέρ 117 mm), ενώ τα δισκόφρενα είναι ένα αιωρούμενο μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και ένα πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα.
Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι οι τιμές των δυο μοτοσυκλετών, αφού οι μοτοκρός της Kove έχουν αρχικές τιμές που ανταγωνίζονται μεταχειρισμένες χωμάτινες μοτοσυκλέτες (εντούρο ή μοτοκρός) πενταετίας!
Το Kove MX250 ανακοινώνεται στα 5.950 ευρώ και το MX450 στα 6.450 ευρώ και κάποιοι τυχεροί που τις προ-παρήγγειλαν σύντομα θα τις έχουν στα χέρια τους.
Περισσότερες πληροφορίες: kovemoto.gr/model/mx250gen2/ και kovemoto.gr/model/mx450/