MotorBike.gr

KTM: Ανανεώνει την Off-Road γκάμα της για το 2026

06/08/2025

Η KTM αναδιαμορφώνει τη σειρά EXC για το 2026, δημιουργώντας μια συνολική γκάμα αποτελούμενη από επτά off‑road μοτοσυκλέτες, τέσσερις τετράχρονες και τρεις δίχρονες.

Η νέα σειρά ενσωματώνει όλη την αγωνιστική εμπειρία των Αυστριακών και τοποθετείται ξεκάθαρα στο επίκεντρο της φιλοσοφίας “Ready to Race”.

Στην δίχρονη πλευρά, η ήδη γνωστή 125 XC-W (που είχε λανσαριστεί ως MY25) πλαισιώνεται από τη νέα 250 XC-W, ενώ η 300 EXC παραμένει το μοναδικό δίχρονο με έγκριση Euro5+ για χρήση στον δρόμο, επιβεβαιώνοντας τον απόλυτο, πολυχρηστικό χαρακτήρα της.

Από την πλευρά των τετράχρονων, η KTM παρουσιάζει τις 250 EXC-F, 350 EXC-F, 450 EXC-F και 500 EXC-F, όλες διαθέσιμες από τον Αύγουστο, με την 300 EXC να ακολουθεί τον Οκτώβριο.

Στο τεχνικό κομμάτι, η σειρά 2026 δέχεται σημαντικές αναβαθμίσεις στις αναρτήσεις. Το μπροστινό πιρούνι 48mm WP XACT Closed Cartridge αποκτά νέες ρυθμίσεις απόσβεσης, ελαφρύτερα και κοντύτερα ελατήρια, νέο μονό υδροστατικό στοπ και συνολική μείωση βάρους κατά 200 γραμμάρια.

Στο πίσω μέρος, το WP XPLOR PDS αμορτισέρ βελτιώνεται για ακόμα καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα, διατηρώντας παράλληλα την απλότητα στη συντήρηση.

Σε πρακτικό επίπεδο, η σειρά 2026 αποκτά νέο προστατευτικό καπάκι CPC στην παροχή καυσίμου και νέο καπάκι ψυγείου για ευκολότερο άνοιγμα, ενώ βελτιώσεις και αναθεωρήσεις συναντάμε γενικά στο σύστημα ψύξης, με στόχο την βελτίωση της απόδοσής του σε όλες τις συνθήκες.

Ο σχεδιασμός της σειράς για το 2026 γίνεται πιο επιθετικός χάρη σε in-mold (διπλής ρητίνης) γραφικά, με πιο φωτεινό πορτοκαλί και κόκκινες λεπτομέρειες στα προστατευτικά πιρουνιού.

Το ντεπόζιτο αποκτά πιο αεροδυναμικά πλαστικά στο πλάι του, με την αναδιανομή του αέρα να βοηθάει στην αποτελεσματικότερη ψύξη, ενώ η νέα μαύρη «high-grip» σέλα εξασφαλίζει βελτιωμένο κράτημα και μικρότερη ολισθηρότητα.

Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται σφυρήλατη CNC τιμονόπλακα, τιμόνι της Nekken, φρένα Brembo, υδραυλικός συμπλέκτης καθώς και το Offroad Control Unit (OCU) που διαχειρίζεται τις ηλεκτρονικές λειτουργίες μέσω ενός εύχρηστου σετ διακοπτών.

Επίσης, όλα τα μοντέλα διαθέτουν full LED προβολέα για μέγιστη φωτεινότητα.

Η ονομασία της γκάμας για τα δίχρονα αλλάζει: τα 125 και 250 κερδίζουν τον νέο τίτλο XC-W, επισημαίνοντας τον προσανατολισμό τους σε χρήση σε κλειστές διαδρομές, ενώ η 300 EXC διατηρεί την ονομασία EXC καθώς είναι το μοναδικό δίχρονο μοντέλο με Euro5+ έγκριση.

Η εμπορική διάθεση ξεκινά ήδη στην Ευρώπη τον Αύγουστο για τα περισσότερα μοντέλα, ενώ η 300 EXC θα είναι διαθέσιμη τον Οκτώβριο. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες τιμές, αλλά με βάση την προηγούμενη σειρά, οι τιμές αναμένεται να κινούνται σε ανταγωνιστικά επίπεδα.

Οι ειδικές εκδόσεις («specials») που υπόσχεται η KTM θα προσθέσουν επιπλέον επιλογές στη γκάμα μέσα στη χρονιά.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!