Κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου, που μοιάζει να είναι κοντά στην παραγωγή
Μπορεί ο ειδικός Τύπος να είχε γεμίσει με νέα που αφορούσαν την οικονομική πορεία της KTM τους τελευταίους μήνες, με δημοσιεύματα που χρωμάτιζαν πολύ μελανά το μέλλον της αυστριακής εταιρίας, όμως τα πράγματα άλλαξαν και η KTM ήδη συνεχίζει τη δουλειά της και την ανάπτυξη νέων μοντέλων, όπως ενός ηλεκτρικού Duke.
Είναι η πρώτη φορά που η KTM αναπτύσσει ένα ηλεκτρικό μοντέλο και οι πρώτες φωτογραφίες μας έρχονται απευθείας από το Mattighofen της Αυστρίας, όπου ο Σλοβάκος αναβάτης stunt, Rok Bagoros, αντίκρισε από κοντά το πρωτότυπο, το τράβηξε αρκετές φωτογραφίες, καθώς και ένα μικρό βίντεο, το οποίο ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό.
Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό και τις διαστάσεις, αυτά μας θυμίζουν έντονα τα τωρινά Duke στις μικρότερες κατηγορίες, εκτός από το μπροστινό μέρος, όπου ο κεντρικός προβολέας είναι πολύ παρόμοιος με αυτόν που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα 990 Duke και 1390 SuperDuke, καθώς και στο πίσω μέρος, όπου έχουμε πιο αιχμηρές και κοφτερές γωνίες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η σχεδίαση του “ντεπόζιτου”, το οποίο είναι κούφιο στο κάτω μέρος του και λειτουργεί σαν εισαγωγή αέρα, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνονται και οι αναρτήσεις της WP, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ, τοποθετημένο στην δεξιά πλευρά.
Τόσο το ψαλίδι όσο και το αμορτισέρ φαίνεται να είναι ακριβώς τα ίδια που χρησιμοποιούνται και στο 390 Duke, ενώ αναμένεται και το E-Duke να έχει δυνατότητες ρυθμίσεων στις αναρτήσεις, τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Τα φρένα μάλλον θα προέρχονται από την θυγατρική εταιρία της Brembo, ByBre, και διακρίνουμε δύο μεγάλους δίσκους (έναν μπροστά και έναν πίσω), ενώ περιμένουμε το μοντέλο να εφοδιάζεται με δικάναλο ABS.
Η KTM δεν έχει ανακοινώσει ακόμα λεπτομέρειες που να αφορούν τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, όμως οι πρώτες πληροφορίες ότι ετοιμάζεται ένας ηλεκτρικός Δούκας είχαν κάνει ήδη την εμφάνισή τους το 2022. Τότε η αυστριακή εταιρία είχε αναφέρει ότι το E-Duke θα είχε μια μπαταρία 5,5 kWh, η οποία θα μπορούσε να παράξει ισχύ περίπου 10 kW, δηλαδή 13,4 ίππους.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στο πλαίσιο, με την τελική μετάδοση να γίνεται μέσω ιμάντα, ενώ στο αριστερό μέρος του τιμονιού υπάρχει μια μανέτα, η οποία φυσικά δεν είναι για τον συμπλέκτη, αλλά για το πίσω φρένο, με την εργονομία των λεβιέδων να θυμίζει αυτή των σκούτερ, με τα φρένα στα χέρια και τα πόδια ελεύθερα.
Διακρίνεται επίσης μια μικρή TFT οθόνη που παίρνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων και στην ουρά το νούμερο 94, το οποίο μπορεί να αναφέρεται στο 1994, την χρονιά που η KTM κυκλοφόρησε τον πρώτο της Δούκα.
Θα μπορούσε λοιπόν αυτός ο ηλεκτρικός Δούκας της KTM να αποτελεί και ένα επετειακό μοντέλο – φόρο τιμής στην διάσημη σειρά γυμνών της.