MotorBike.gr

KTM: Ετοιμάζει νέο 690 Adventure με βάση το 690 Enduro R

15/04/2025

Περιμένουμε να δούμε σύντομα από την ΚΤΜ ένα νέο μοντέλο στην Adventure κατηγορία, με το 690 Adventure να εμφανίζεται ένα βήμα πριν την παραγωγή.

 

Μετά από μια δύσκολη περίοδο για τα οικονομικά της ΚΤΜ, η Αυστριακή εταιρία επιστρέφει, καθώς σύμφωνα με πηγές του εξωτερικού η παραγωγή ξεκίνησε και πάλι από τα μέσα του Μαρτίου και ήδη στα τέλη του προηγούμενου μήνα ο κατασκοπικός φακός έπιασε ένα πρωτότυπο 690 Adventure, το οποίο φαίνεται να είναι ένα βήμα μακριά από την παραγωγή.  

 

Λογικά πρόκειται για μια πιο “χωμάτινη” έκδοση  (που πολύ πιθανό να φέρει τον χαρακτηρισμό R) και να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των μεγαλύτερων δικύλινδρων Adventure της εταιρίας και των μικρότερων μοντέλων της, σε μια εποχή που η μεσαία Adventure κατηγορία αναπτύσσεται. 

 

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός μονοκύλινδρος LC4 των 693cc, ο οποίος αποδίδει 73,5 Nm ροπής και 74 ίππους, στις αναρτήσεις βρίσκουμε την θυγατρική της KTM, WP, με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι (WP XPLOR) διαδρομής 250mm (στο Enduro R) και μονό αμορτισέρ πίσω. Τα φρένα επίσης εμφανίζονται ίδια με του Enduro R, με έναν μεγάλο δίσκο μαργαρίτα μπροστά (στο Enduro 300mm).  

Έχοντας ως βάση το 690 Enduro R, οι πιο βασικές αλλαγές που παρατηρούμε είναι η υιοθέτηση ενός διπλού ντεπόζιτου (που “κατεβαίνει μέχρι τα καλάμια του αναβάτη, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους), παρόμοιο με αυτό που υπάρχει στην 450 Rally. Θυμίζουμε ότι αυτά τα ντεπόζιτα έρχονται να προστεθούν στο ντεπόζιτο των 13,5 λίτρων που υπάρχει στο πίσω μέρος του Enduro R, δίνοντας στη νέα 690 Adventure μια μεγάλη αυτονομία.  

Γύρω από αυτά τα ντεπόζιτα έχουμε μερικά πλαστικά καλλύματα, τα οποία πέραν της προστασίας των δεξαμενών καυσίμου έχουν και τον ρόλο της αποτροπής του αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη, με την ίδια την θέση οδήγησης και την τοποθέτηση των μαρσπιέ να “κλείνουν το μάτι” σε μια πιο άνετη, στοχοπροσηλωμένη στο ταξίδι, θέση οδήγησης.  

 

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν την προσθήκη ενός ψηλού, κάθετου ανεμοθώρακα, στον οποίο διακρίνεται ένας πίνακας οργάνων που θυμίζει τους “πύργους” με τα Roadbook που έχουν οι Rally μοτοσυκλέτες.  

Tα δύο έξτρα ντεπόζιτα μαζί με τα πλαστικά και τον παραπάνω εξοπλισμό σίγουρα θα ανεβάσουν το βάρος σε σχέση με τα 149 κιλά του Enduro R, όμως και πάλι αναμένεται η 690 Adventure να είναι από τις πιο ελαφριές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, κάτι το οποίο ο μέσος αναβάτης υπολογίζει όλο και περισσότερο πλέον.  

 

Ακόμα δεν είναι σαφές το πότε θα δούμε αυτή τη μοτοσυκλέτα να βγαίνει στην παραγωγή, όμως τα τελευταία χρόνια η KTM έχει μια τάση να παρουσιάζει τα μοντέλα της στα τέλη του Καλοκαιριού ή στις αρχές του Φθινοπώρου, οπότε μάλλον δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε για πολύ καιρό ακόμα.  

 

 

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!