Στα 5.790 € το KTM 390 Adventure X, με τις τιμές να πέφτουν
H KTM προχώρησε πρόσφατα σε μείωση τιμών για τη σειρά των 390 Adventure, με το Adventure 390 X να φτάνει στην τιμή των 5.790 €, ενώ και τα 390 Adventure R, 390 Enduro R και 390 SMC R κατέβηκαν στα 7.290 €, 6.890 € και 6.680 € αντίστοιχα.
Τί προσφέρει λοιπόν η 390 Adventure X στα μόλις 5.790 €;
Ο κινητήρας της είναι της τελευταίας γενιάς των LC4, μονοκύλινδρος στα 398,7cc, με 89mm διάμετρο κυλίνδρου και 64mm και αποδίδει 44,8 ίππους και 39 Nm ροπής.
Το χαμηλό της βάρος (μόλις 165 κιλά με άδειο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων), κάνει τη διαφορά σε αυτά τα κυβικά και τις ιπποδυνάμεις της Α2 κατηγορίας και σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο ελαφρύ, άκαμπτο, σωληνωτό πλαίσιο – με ξεχωριστό υποπλαίσιο.
Η WP αναλαμβάνει τον τομέα των αναρτήσεων (όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες του ομίλου της KTM), με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm (της σειράς APEX), με δυνατότητες ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς, με διαδρομή 200mm και ένα μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ στο πίσω μέρος, με αντίστοιχη διαδρομή.
Η θυγατρική της Brembo, ByBre, εφοδιάζει την KTM 390 Adventure X με έναν πλευστό δίσκο και διπίστονη δαγκάνα μπροστά και έναν επίσης πλευστό δίσκο με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω και ABS, το οποίο έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης.
Μπορεί οι ζάντες στη συγκεκριμένη έκδοση να είναι αλουμινένιες και τα ελαστικά πιο προσηλωμένα στην ασφάλτινη χρήση, αλλά ο 19” μπροστινός τροχός, οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (232mm), καθώς και τα αφαιρούμενα λάστιχα στα μαρσπιέ σίγουρα δείχνουν ότι η KTM 390 Adventure X έχει δυνατότητες και στο χώμα.
O εξοπλισμός περιλαμβάνει ηλεκτρόγκαζο (Ride by Wire), συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, Traction Control με δύο επίπεδα (Street και Off Road) που αλλάζει το επίπεδο παρέμβασης, έγχρωμη TFT οθόνη 5” και θύρα φόρτισης USB.
Φυσικά θυμίζουμε εδώ ότι αυτή είναι μόλις η “βασική” έκδοση, καθώς η KTM 390 Adventure R αποτελεί την πιο προσηλωμένη στο χώμα εκδοχή της, με ακτινωτές ζάντες, τροχό 21” μπροστά, μεγαλύτερη ζελατίνα και ακόμα μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.
Πάμε όμως να σχολιάσουμε την μείωση των τιμών
Αυτή τη στιγμή η αγορά κατακλύζεται από πολλά μοντέλα και από πολλές νέες εταιρίες, οι οποίες ανταγωνίζονται τους κλασικούς παίκτες, δίνοντας ολοκληρωμένα πακέτα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και αποκτώντας έτσι – αργά αλλά σταθερά – μερίδιο αγοράς.
Φυσικά η αύξηση του ανταγωνισμού ευνοεί εμάς, τους τελικούς καταναλωτές.
Έτσι, ακούγεται εδώ και πολλά χρόνια ότι οι Κινέζοι θα αναγκάσουν τους πάντες να κατεβάσουν τιμές και τώρα τα πρώτα δείγματα έχουν φτάσει.
Το να βλέπουμε μια KTM 390 (έστω και την πιο “απλή” έκδοση) να έχει την πιο χαμηλή τιμή για 390 Adventure μέχρι στιγμής – και μάλιστα χωρίς να κάνει υποχώρηση σε κάποιο χαρακτηριστικό, όπως π.χ. να βάλει μη ρυθμιζόμενο πιρούνι ή να μειώσει τον εξοπλισμό της – είναι σίγουρα μια πολύ, πολύ θετική κίνηση από πλευράς της KTM, που ήδη έχει αποσπάσει τα θετικά σχόλια του κόσμου.