MotorBike.gr

Letbe EICMA 2025: Τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν

18/11/2025

 Μετά το περσινό της ντεμπούτο στην EICMA, η Letbe επέστρεψε το 2025 με μια μεγαλύτερη γκάμα, που περιλαμβάνει και αρκετές μοτοσυκλέτες

Η εμφάνιση της Letbe στην EICMA 2025 αποκάλυψε μια εταιρία που επιχειρεί να επεκταθεί ταχύτατα σε πολλές κατηγορίες, πέρα από τα scooter με τα οποία συστήθηκε πέρσι στο ελληνικό κοινό.  

Η γκάμα που παρουσίασε περιλαμβάνει από μικρά dual-sport μέχρι μεσαίες adventure και cruiser προτάσεις, δείχνοντας πως ο στόχος είναι να αποκτήσει πλήρη παρουσία σε όλες τις βασικές κατηγορίες. 

 

 

Το μοντέλο που συγκέντρωσε τα περισσότερα βλέμματα ήταν το X800 Adventure Concept, μια μεγάλη δικύλινδρη adventure με χαρακτηριστικές διαστάσεις: 21άρη τροχό μπροστά, 18άρη πίσω, υψηλή απόσταση από το έδαφος και γενναιόδωρους όγκους 

Παρότι η Letbe δεν ανακοίνωσε τεχνικά στοιχεία για τον κινητήρα, τοποθετείται στην κατηγορία των 800 κυβικών με δικύλινδρο εν σειρά σύνολο.  

Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με φρένα J.Juan σε συνδυασμό με ακτινικές τρόμπες Brembo, υδραυλικό συμπλέκτη, ανεστραμμένο πιρούνι και σύστημα keyless, μαζί με κάθετη TFT οθόνη και διπλή θύρα USB 

 

 

Οι αναρτήσεις του πρωτοτύπου δεν διαθέτουν ρυθμίσεις, στοιχείο που πιθανότατα θα αλλάξει στην τελική μορφή του μοντέλου. 

Παράλληλα παρουσιάστηκαν δύο μικρότερα πρωτότυπα, στα 180 και 250 κυβικά.  

Το 180 φοράει αερόψυκτο μονοκύλινδρο με προδιαγραφές Euro 5+ και αναμένεται να κινείται γύρω στα 15 – 17 άλογα, με έμφαση στην απλότητα.  

Οι τροχοί 21/18 με ελαστικά με σαμπρέλα και η απόσταση από το έδαφος στα 250mm το τοποθετούν σε καθαρόαιμη dual-sport χρήση.  

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, το πιρούνι ανεστραμμένο και τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο μπροστά και έναν δίσκο πίσω. 

 

 

Το 250άρι ανεβαίνει αισθητά σε δυνατότητες, χάρη σε νέο δικύλινδρο κινητήρα – στοιχείο που το απομακρύνει από τη λογική των μικρών μονοκύλινδρων της κατηγορίας.  

Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί νούμερα, μια απόδοση γύρω στους 25–30 ίππους θεωρείται ρεαλιστική 

Φέρει ακτινωτούς τροχούς tubeless 19/17, διαθέτει ποδιά, κάγκελα, βάση για βαλίτσες και πρόβλεψη για κάμερα, καθιστώντας το μικρομεσαίο adventure έτοιμο για πιο ταξιδιωτική χρήση. 

Το Flygon τοποθετείται στην κατηγορία των μικρών fun-bike, ξεκινώντας από τα 125 κυβικά με ισχύ στους 11 ίππους, ενώ προβλέπονται εκδόσεις 200 και 250 κυβικών.  

Η φιλοσοφία του περιστρέφεται γύρω από τα φαρδιά ελαστικά τύπου fat-tyre (18 μπροστά, 14 πίσω), το χαμηλό κόστος χρήσης και την ευκολία σε καθημερινές διαδρομές.  

Το μοντέλο διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch με δίσκους 280/220 χιλ., traction control, TFT οθόνη με πλοήγηση, keyless με NFC και 5άρι κιβώτιο, ενώ το στεγνό βάρος διαμορφώνεται στα 150 κιλά.  

 

 

Η κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρεία, στα 1,8 λίτρα/100 χλμ., τοποθετεί το Flygon σε θέση ιδιαίτερα οικονομικής επιλογής. 

Το Arthur 700 αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της Letbe στη μεσαία κατηγορία.  

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 700 κυβικών αποδίδει 74 ίππους και 67,6 Nm ροπής, προσφέροντας επιδόσεις που τοποθετούν το μοντέλο απέναντι στα καθιερωμένα 650-700 της αγοράς.  

Το στεγνό βάρος φτάνει τα 213 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14,5 λίτρων.  

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB, με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και monoshock αμορτισερέρ πίσω, τα φρένα από J.Juan και το ABS από την Continental 

 

 

Η TFT οθόνη υποστηρίζει πλοήγηση και έλεγχο πίεσης ελαστικών, ενώ υπάρχει και ενσωματωμένη κάμερα κάτω από τον προβολέα. 

Το Punk 500 εκπροσωπεί τη μάρκα στις Cruiser/Bobber προτάσεις.  

Ο δικύλινδρος των 500 κυβικών αποδίδει 53,4 ίππους και 50,9 Nm ροπής, με 6τάχυτο κιβώτιο. 

 

Το μοντέλο χρησιμοποιεί ακτινωτές ζάντες tubeless, φρένα J.Juan και αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις.

Το ύψος σέλας στα 720 χιλιοστά και το στεγνό βάρος στα 202,5 κιλά διαμορφώνουν μια φιλική αλλά σταθερή οδηγική θέση 

Η παρουσία traction control, keyless και TFT με πλοήγηση, αλλά και λειτουργίες πυξίδας και ένδειξης υψομέτρου το διαφοροποιούν από τον εξοπλισμό που συνηθίζεται στην κατηγορία. 

Η φετινή εμφάνιση της Letbe στην EICMA 2025 δείχνει μια εταιρία που επιδιώκει να χτίσει ένα πλήρες οικοσύστημα μοντέλων σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.  

Παρά το γεγονός ότι αρκετά από αυτά βρίσκονται ακόμη σε ανάπτυξη, η τεχνική κατεύθυνση και η ποικιλία των μοντέλων δείχνουν πως η μάρκα σκοπεύει να διεκδικήσει ουσιαστική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας πλέον πολύ ευρύτερες φιλοδοξίες από τα scooter με τα οποία έκανε το πρώτο της βήμα. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!