MotorBike.gr

Morbidelli T 1002 V: Αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο

22/07/2025

V2 κινητήρας με 88,51 ίππους, πλούσιος εξοπλισμός και επώνυμα περιφερειακά 

Η νέα Morbidelli T 1002 V που είχε παρουσιαστεί στο ευρωπαϊκό κοινό για πρώτη φορά στην EICMA 2023, φαίνεται ότι ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα, καθώς η εισαγωγή της στην γειτονική Ιταλία ξεκίνησε και σύντομα αναμένεται να φτάσει και στη χώρα μας.

Τον νέο δικύλινδρο V κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 80 μοιρών και κυβισμό στα 997 cc, τον είδαμε ήδη από κοντά στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Αθήνας, πάνω σε μια custom κατασκευή με την ονομασία C 1002 V, την οποία παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία Motoway – Καμπράνης.

Πρόκειται για μια V2, οκταβάλβιδη, υγρόψυκτη μονάδα με διάμετρο κυλίνδρου στα 92mm και διαδρομή πιστονιού στα 75mm, η οποία αποδίδει 88,51 ίππους στις 7.750 rpm και 89 Nm ροπής στις 5.250 rpm.

Δεν μιλάμε για αντίγραφο κάποιου υπάρχοντος ευρωπαϊκού μοτέρ – αντίθετα, είναι ανεξάρτητη σχεδίαση του ίδιου κατασκευαστή που φτιάχνει και τον δικύλινδρο κινητήρα του Brixton Cromwell 1200.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, όπως και το μακρύ ψαλίδι, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 1.582 mm, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι έχουμε να κάνουμε περισσότερο με ένα Adventure για δρόμους και ταξίδια, το οποίο όμως δεν θα πει όχι και στις χωμάτινες διαδρομές (βάζοντας ένα όριο).

Στις αναρτήσεις έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της ΚΥΒ με ρυθμιζόμενη επαναφορά και διαδρομή 183,8 mm και ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας πίσω, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά, διαδρομής 77,4mm.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η J.Juan (θυγατρική της Brembo) και εξοπλίζει την Morbidelli T 1002 V με δύο δίσκους 320mm μπροστά (πλευστές τετραπίστονες δαγκάνες) και έναν δίσκο 260mm πίσω (μονοπίστονη δαγκάνα), ενώ το σύστημα πέδησης επιβλέπεται από δικάναλο ABS με την υπογραφή της Bosch (η οποία παρέχει και το σύστημα ψεκασμού).

Τα ελαστικά είναι tubeless, με διαστάσεις 120/70 ZR19 μπροστά και 170/60 ZR17 πίσω.

Το ύψος της σέλας στα 820 mm είναι σχετικά φιλικό και προσγειώνει το σύνολο, παρά το μεγάλο μεταξόνιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 265 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο των 20 λίτρων.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, η Morbidelli T 1002 V είναι πλούσια: πλήρως LED φωτιστικά σώματα, TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, φωτιζόμενοι διακόπτες, cruise control, τέσσερα riding modes, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Όλα δείχνουν ότι η Morbidelli θέλει να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι στις αναγνωρισμένες προτάσεις της κατηγορίας, τουλάχιστον σε επίπεδο εξοπλισμού και δυνατοτήτων.

Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: μία με χυτές ζάντες αλουμινίου και μία με ακτινωτούς τροχούς.

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η τιμή της στην Ελλάδα, όμως στην γειτονική Ιταλία διατίθεται στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των 9.990 ευρώ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!