MotorBike.gr

NORTON V4 SS: Ό,τι πιο γρήγορο έχει βγάλει η Αγγλία

16/12/2019

Η Γηραιά Αλβιώνα βρυχάται…

Καρδιά της Norton V4 SS είναι ένας εξαιρετικά στενός V4 κινητήρας, που φωλιάζει μέσα σε ένα περιμετρικό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα φτιαγμένο από γυαλισμένους σωλήνες αλουμινίου. Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι 200 ίπποι στις 12.500 rpm και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα 179 κιλά. Αντίπαλοι της οι καλύτερες σπορ μοτοσυκλέτες του κόσμου, μιας και η Norton V4 SS, είναι ό,τι ταχύτερο έχει κατασκευαστεί από εγγλέζικη εταιρία.

Εξωτικά μέταλλα, χειροποίητη εργασία και αυθεντικότητα. Η μοτοσυκλέτα είχε παρουσιαστεί πριν από τρία χρόνια, το 2016, σε ένα βρετανικό σαλόνι, ενώ μόλις τώρα βγαίνει στην, έστω και περιορισμένη, παραγωγή.

Είναι η ταχύτερη και πιο τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα που βγαίνει ποτέ από τη Μεγάλη Βρετανία, εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Norton που έτρεξαν στο θρυλικό Isle of Man TT.

Η εταιρία άργησε λίγο, ε δυο-τρία χρόνια, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται σύντομα θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις, αφού 200 μοτοσυκλέτες έχουν ήδη προπωληθεί σε φανατικούς και… πλούσιους φίλους της φίρμας, αφού ας μη ξεχνάμε ότι η περιορισμένης παραγωγής Norton 1200 V4-SS κοστίζει κοντά στις 35.000 ευρώ, ενώ κατά 20 χιλιάδες ακριβότερη θα είναι η έκδοση RR που θα είναι ακόμα πιο εξελιγμένη.

Η ιστορία της “πιο γρήγορης μοτοσυκλέτας που έχει παράξει η Μ. Βρετανία” ξεκίνησε από την αγωνιστική Norton 1200 V4 SS που έτρεχε στο Ιsle of Man (με κινητήρα Aprilia RSV4) και επανέφερε το ιστορικό όνομα στους αγώνες. Μάλιστα το 2018 ο Αυστραλός αναβάτης Josh Brookes τερμάτισε μαζί της πέμπτος στο Senior TT.

Τώρα, με το νέο “δικό” της κινητήρα η Norton στοχεύει να πάει ακόμα πιο ψηλά, αφού οι μηχανικοί της ισχυρίζονται ότι μπορούν να ξεπεράσουν τους 200-210 ίππους που είχαν πριν, φτάνοντας ακόμα και τους 240.

O νέος κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος V4, στις 72º, 16 βαλβίδων, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, που εξελίχθηκε από τη Norton, σε συνεργασία με τους κορυφαίους συμβούλους σχεδιασμού της  Ricardo Motorcycle.

Με κυβισμό 1.200cc το μοντέλο παραγωγής αποδίδει πάνω από 200 ίππους στις 12.500 rpm και ροπή 130Nm στις 10.000 rpm.

Διαθέτει βαλβίδες τιτανίου, κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων τύπου κασέτας και συμπλέκτη μερικής ολίσθησης με διπλά μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο και σύστημα εισαγωγής μεταβλητού μήκους.

Υπάρχει γκάζι ride by wire και μέσω της του ECU δίνεται η δυνατότητα επιλογής τριών προγραμμάτων: Road, Race και Rain.

Oι αναρτήσεις είναι της Ohlins, πλήρως ρυθμιζόμενες, το πιρούνι είναι ένα NIX30 και το αμορτισέρ ένα TTXGP.

Το κουστούμι με βαφή χρωμίου, προσφέρει αυτή τη μοναδικότητα που κάνει τη μοτοσυκλέτα να ξεχωρίζει, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη super sport μοτοσυκλέτα της αγοράς, όπως και η σημαία Union Jack στο μονόσελο που φωνάζει την καταγωγή της.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!