MotorBike.gr

QJ-BENELLI: Μια 4κύλινδρη γυμνή για Κίνα και Ευρώπη

09/11/2020

Η QJ Motors κινείται δυναμικά και “ευρωπαϊκά”

Κινητικότητα εμφανίζει η μεγάλη κινεζική QJ στην Κίνα και φήμες λένε ότι το ίδιο θα συμβεί σύντομα και στην ευρωπαϊκή αγορά. Ένα νέο μοντέλο, το QJ SRK 600, που μόλις παρουσιάστηκε, μπορεί να είναι προάγγελος μιας σειράς μοντέλων μεγάλου κυβισμού τα οποία προορίζονται και για την ευρωπαϊκή αγορά.

Μόλις πριν από λίγες μέρες η μητρική κινεζική εταιρία QJ – στην οποία ανήκει η Benelli – παρουσίασε την SRK 600 που προορίζεται για την τοπική αγορά.

Η QJ SRK 600 είναι μια γυμνή μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού, που εμφανίστηκε πριν από μερικούς μήνες στον Ειδικό Τύπο ως Benelli SRK 600.

Δεν ήταν πολλοί αυτοί που γνώριζαν ότι η Benelli διέθετε από το 2013 μια τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα στη γκάμα της (αλλά όχι πλέον), την BN 600i, κι έτσι νόμισαν ότι η QJ-Benelli SRK 600 που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα ήταν η πρώτη με κινητήρα τέτοιας διάταξης.

Στην πραγματικότητα, η SRK 600 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην παλιά BN 600, αποτελώντας την εξέλιξή της σε επίπεδο facelift με λίγες βελτιώσεις.

Η Benelli BN 600i του παρελθόντος

Η Benelli μπορεί να είναι ιταλική φίρμα, αλλά ανήκει κάμποσα χρόνια στον κινεζικό όμιλο Zhejiang Qianjiang (ή QJ για ευκολία),  ο οποίος κατάφερε να εκτινάξει στα ύψη τη δημοτικότητα και τις πωλήσεις της Benelli. Ο ίδιος κινεζικός όμιλος ξεκίνησε τώρα μια ολοκαίνουργια εταιρεία, την QJ Motor, της οποίας πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία μοτοσυκλετών high-end, αλλά και μεγάλου κυβισμού.

Η QJ SRK 600 είναι το πρώτο προϊόν της QJ Motor, κι έκανε μόλις το ντεμπούτο της στην Κίνα.

Η νέα μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα βασίζεται στο Benelli TNT 600i αλλά είναι πολύ κομψότερη, έχοντας ξεφορτωθεί τα παλαιότερης αισθητικής φουσκωτά πλαστικά τμήματα, που τώρα έχουν γίνει πιο μοντέρνα.

Διαθέτει μια πολύ επιθετική μπροστινή όψη χάρη στους νέους προβολείς LED, ενώ τα χρυσά μπροστινά καλάμια του ανάποδου πιρουνιού ενισχύουν περαιτέρω τη γοητεία της μοτοσυκλέτας.

Σε αντίθεση με το Benelli TNT 600i, η QJ SRK 600 έχει μόνο τελικό εξάτμισης (γι’ αυτό και ασύμμετρο ψαλίδι) και έρχεται εξοπλισμένη με μια πλήρως ψηφιακή έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών.

Ο κινητήρας της QJ SRK 600 είναι ένας τετρακύλινδρος 600 cc που παράγει μέγιστη ισχύ 81,5 ίππων (60 kW) στις 11.000 rpm και μέγιστη ροπή 5,5 kgm (90 ίππους αποδίδει το παρεμφερές Honda CB650F).

Η τροφοδοσία γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η εταιρία ανακοινώνει επιδόσεις 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 210 km/h.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανάφλεξη χωρίς κλειδί, το βάρος της είναι (άδεια) στα 198 κιλά και το ντεπόζιτο χωράει 15 λίτρα.

Η QJ SRK 600 διατίθεται στην Κίνα, με τιμές που ξεκινούν από τα 5.600 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 6.400 ευρώ, αναλόγως της έκδοσης. Η ακριβή έκδοση φοράει πιρούνι Marchocchi και αμορτισέρ Kayaba.

Κι αν αναρωτηθείτε τι μας αφορούν όλα τα παραπάνω, πρέπει να σας πούμε ότι το πιθανότερο είναι να δούμε την QJ SRK 600 στην ευρωπαϊκή αγορά με τους θυρεούς της Benelli, αφού η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη και το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να συμμορφωθεί στις προδιαγραφές Euro5.

Η δεύτερη όμως φήμη είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, αφού πληροφορίες λένε ότι υπάρχει περίπτωση η QJ Motors να εμφανιστεί σαν ξεχωριστή φίρμα στην ευρωπαϊκή αγορά, αποστασιοποιημένη από την Benelli… Το μέλλον θα δείξει.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!