MotorBike.gr

QJMOTOR: Θα παρουσιάσει τετρακύλινδρη SRK 700

30/05/2025

Δύο εκδόσεις για την νέα QJMotor SRK 700, καθώς και έκδοση της SRV 600 με αυτόματο κιβώτιο

 Είναι σχεδόν αδύνατο να συμβαδίσει κανείς με τον ρυθμό που η QJMotor μεγαλώνει την γκάμα της, καθώς ανακοινώνει συνεχώς νέα μοντέλα, δείχνοντας την ανάπτυξή της, με μια γκάμα που πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο ξεπερνά τα 140 μοντέλα! 

Πολλά από αυτά δεν έχουν βρει ακόμα τον δρόμο τους προς την Ευρώπη, όμως με την αντιπροσωπεία εδώ να φέρνει όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες (και να ανεβάζει το μερίδιο αγοράς που κατέχει) είναι σίγουρο ότι όλο και περισσότερα μοντέλα θα αρχίσουν να καταφτάνουν.  

 

Οι τελευταίες προσθήκες (που μας γίνονται γνωστές από έγγραφα καταχωρήσεων πριν την επίσημη παρουσίασή τους), αναφέρουν μια τετρακύλινδρη SRK 700 και μια V δικύλινδρη SRV 600 με αυτόματο κιβώτιο. 

Ήδη υπάρχει μια δικύλινδρη SRK 700, η οποία έρχεται και στη χώρα μας, όμως η νέα SRK 700 θα έχει έναν διαφορετικό κινητήρα, ουσιαστικά μια υποκυβισμένη έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα της SRK 800. 

Οι μοτοσυκλέτες θα μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, όμως ο κινητήρας έχει μικρότερη διαδρομή πιστονιού (η διάμετρος παραμένει στα 67mm), κατεβάζοντας τα κυβικά από 778cc στα 680cc. 

Ουσιαστικά θα έχουμε έναν νέο στροφαλοφόρο, που μειώνει τη διαδρομή από τα 55,2mm στα 48,2mm.  

 

Η απόδοσή του θα αγγίζει τους 100 ίππους, λογικά γύρω στις 12.000 rpm, αν και αυτό δεν καθορίζεται από τα έγγραφα.  

To βάρος της φτάνει τα 200 κιλά, είναι δηλαδή 6 κιλά ελαφρύτερη από την SRK 800, χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε πώς έχει επιτευχθεί αυτή η μείωση βάρους.  

 

 

 

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της QJMotor οι αναρτήσεις θα προέρχονται από την Marzocchi, με ανεστραμμένο πιρούνι και μονοσόκ αμορτισέρ, ενώ η Brembo θα εξοπλίζει την QJMotor SRK 700 με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά.  

Όπως και στην SRK 800, θα υπάρχουν τρία Riding Modes και μια TFT οθόνη 7”, ενώ το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, μια πιο νεο-ρετρό με στρογγυλό LED προβολέα και μια πιο “Streetfighter”, με μάσκα και διπλό LED προβολέα που μοιάζει με αυτόν της Kawasaki Z 900. 

 

Από την άλλη, έχουμε έγγραφα που δείχνουν και μια ανανεωμένη έκδοση της Cruiser SRV 600, με τον V2 κινητήρα.  

Ήδη πριν από λίγες μέρες είδαμε την V4 έκδοση που ετοιμάζεται για αυτή τη μοτοσυκλέτα, ενώ η νέα V2 έχει ως βασική διαφορά την ένταξη ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, προφανώς το ίδιο που είδαμε στην 450 AMT.  

Δεν θα υπάρχει μοχλός αλλαγής ταχυτήτων στο πόδι, ενώ η μανέτα που υπάρχει στα αριστερά του τιμονιού δεν θα απεμπλέκει τους δίσκους του συμπλέκτη, αλλά θα χειρίζεται το πίσω φρένο, αφήνοντας τα πόδια του αναβάτη εντελώς ελεύθερα.  

 

 

Δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα παρουσιαστούν επίσημα οι νέες μοτοσυκλέτες ή πότε θα τις δούμε σε ευρωπαϊκό έδαφος, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι η QJMotor συνεχίζει την εξέλιξη και την ανάπτυξή της, φέρνοντας συνεχώς νέα, όλο και πιο “φρέσκα” μοντέλα στη γκάμα της.

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!