Αυτόματο κιβώτιο, μοντέρνα σχεδίαση, κινητήρας 118 ίππων και πλούσιος εξοπλισμός είναι τα δυνατά όπλα του νέου QJMotor Rino 900
Η QJMotor συνεχίζει την επέκταση της γκάμας της και στη φετινή EICMA 2025 παρουσίασε το Rino 900, μια ολοκαίνουργια τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα που σηματοδοτεί την είσοδό της στην κατηγορία των μεγάλων crossover – μεταξύ Adventure και Touring.
Η μοτοσυκλέτα, που σχεδιάστηκε από την ιταλική C- Creative των Giovanni Castiglioni και Adrian Morton (που επί χρόνια ήταν σχεδιαστής στην MV Agusta), φέρει εμφανείς ευρωπαϊκές επιρροές και αποπνέει μια ώριμη αισθητική, με καθαρές γραμμές, ψηλό ρύγχος και φροντισμένες λεπτομέρειες.
Καρδιά του QJMotor Rino είναι ο νέος υγρόψυκτος τρικύλινδρος κινητήρας των 900cc, με απόδοση 118 ίππων στις 10.000 rpm και 93,1 Nm ροπής στις 8.000 rpm – τιμές που το φέρνουν στο ίδιο επίπεδο με αντίστοιχες ευρωπαϊκές προτάσεις.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης, όπως αυτά που έχουμε δει πρόσφατα σε μοντέλα της Yamaha και της KTM, το οποίο διαχειρίζεται ηλεκτρονικά τον συμπλέκτη και τις αλλαγές ταχυτήτων, επιτρέποντας πλήρως αυτόματη ή ημιαυτόματη λειτουργία.
Το πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος της δομής, συνδυάζοντας ατσάλινο χωροδικτύωμα μπροστά και αλουμινένιο υποπλαίσιο με ψαλίδι μεγάλων διαστάσεων πίσω, το οποίο προσδίδει σταθερότητα.
Η ανάρτηση υπογράφεται από τη Marzocchi, με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ για το φρενάρισμα επιστρατεύονται ακτινικές δαγκάνες της Brembo και διπλοί δίσκοι εμπρός ,με δικάναλο ABS.
Οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικά Metzeler κατάλληλα για ασφάλτινη χρήση, στοιχείο που δείχνει πως το Rino 900, παρά την adventure εμφάνισή του, έχει σαφή προσανατολισμό στο δρόμο και γέρνει προς την Touring πλευρά.
Η σέλα ρυθμίζεται σε δύο ύψη, 815 και 830 χιλιοστά, προσφέροντας εργονομική ευελιξία, ενώ το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 24 λίτρων υπόσχεται μεγάλη αυτονομία, με το δηλωμένο βάρος φτάνει τα 220 κιλά (με το ντεπόζιτο στο 90%), νούμερο λογικό για την κατηγορία.
Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και προσεγμένος, όπως περιμέναμε από την QJMotor, ειδικά σε μια τέτοια κατηγορία: ψηφιακή οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, Cruise Control, Traction Control, Quickshifter, διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, LED φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα φώτα ημέρα (DRL), κάμερα καταγραφής, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θύρες USB και USB-C.
Με τιμή που αναμένεται να κινηθεί γύρω στα 10.000 ευρώ στην ευρωπαϊκή αγορά, το Rino 900 δείχνει ότι η QJMotor επιχειρεί αποφασιστικά να περάσει σε ανώτερο επίπεδο, προτείνοντας μια crossover μοτοσυκλέτα με σύγχρονη τεχνολογία, πλούσιο εξοπλισμό και σαφώς πιο ευρωπαϊκή προσέγγιση από ό,τι έχουμε συνηθίσει από κινεζικό κατασκευαστή.
Αν η παραγωγή ξεκινήσει εντός 2026 όπως ανακοινώθηκε, το QJMotor Rino 900 θα μπορούσε να αποτελέσει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα μοντέλα της χρονιάς στην κατηγορία του.






































