MotorBike.gr

QJMOTOR SRK 400: Δικύλινδρη, γυμνή και οικονομική

21/06/2023

Super Naked μεσαίου κυβισμού

Η νέα QJMotor SRK 400 αποτελεί έναν από τους καλύτερους πρεσβευτές της εταιρίας. Μία μοτοσυκλέτα που κατασκευαστικά εστιάζει στην ουσία της οδηγικής απόλαυσης, στα δυναμικά χαρακτηριστικά και στη μηχανολογική αρτιότητα, αποφεύγοντας την παγίδα του εύκολου εντυπωσιασμού. Κι όλα αυτά με τιμή κάτω από 5.000 ευρώ.

Η QJMotor SRK 400 είναι η μοναδική δικύλινδρη -εν σειρά- μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της που διαθέτει στρόφαλο με χρονισμό ανάφλεξης στις 360˚. Το γεγονός αυτό, πέρα από την ιδιαίτερη και ξεχωριστή, μπάσα χροιά του ήχου που απελευθερώνει, της χαρίζει και γραμμικότητα στην παροχή της δύναμης.

Η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 41,5 ίππους στις 9.000 rpm και η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 37Nm, η οποία αποδίδεται στις 7.500 rpm. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της μελέτης που έχει γίνει πάνω στον μηχανολογικό τομέα και την κατεργασία των μετάλλων, είναι ότι η δύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό είναι ταυτόσημη με την ισχύ που ανακοινώνεται στο στρόφαλο.

Η QJMotor SRK 400 είναι αισθητικά ένα γνήσιο δείγμα της κατηγορίας των streetfighters. Ο σχεδιασμός της αντανακλά σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας την επιθετική της προσωπικότητα. Το μπροστινό τμήμα της με τους δίδυμους LED προβολείς που “σημαδεύουν” αποφασιστικά το δρόμο και τα επίσης LED φλας, προσφέροντας ευρεία δέσμη φωτός, ταυτόχρονα της χαρίζουν μια ξεκάθαρα δυναμική όψη.

Τα όργανα της SRK 400 βρίσκονται σε μία ψηφιακή LCD οθόνη, στην οποία προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες με ευανάγνωστες ενδείξεις.

Αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι και ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός της ουράς, με τις λεπτές γραμμές της και το επίσης LED πίσω φωτιστικό σώμα σε σχήμα “Τ”, ενώ οι αεροτομές εκατέρωθεν της σέλας του συνεπιβάτη προσδίδουν ένα σπορ χαρακτήρα στο δικύλινδρο streetfighter.

Οι λεπτομέρειες, όπως οι δύο ξεχωριστές σέλες για αναβάτη και συνεπιβάτη με τις εξωτερικές ραφές σε κόκκινο χρώμα και η συναρμογή των πλαστικών μερών, μαρτυρούν το υψηλό επίπεδο ποιότητας στην κατασκευή της SRK 400. Η εργονομική μελέτη είναι εξίσου προσεγμένη, με τα επίπεδα άνεσης να ικανοποιούν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.

Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm, δίνει διαδρομή 125 χιλιοστών και οι εργοστασιακές του ρυθμίσεις ταιριάζουν απόλυτα με τον σπορ χαρακτήρα της SRK 400. Οι αποσβέσεις ανταποκρίνονται τόσο στους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης όσο και στην άνεση.

Το αμορτισέρ της SRK 400 διαθέτει ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και για την απόσβεση της επαναφοράς (ένα χαρακτηριστικό που σπανίως συναντάται στις μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού ή ακόμη μεγαλύτερες και ακριβότερες), έτσι ώστε ο αναβάτης να προσαρμόσει τη μοτοσυκλέτα στις δικές του απαιτήσεις και το δικό του στυλ.

Πρόκειται για άλλη μία επιβεβαίωση ότι το εργοστάσιο έχει ορθώς εστιάσει στις ουσιαστικές αξίες, όπως η οδηγική σπορ συμπεριφορά και η διατήρηση της άνεσης για τους επιβαίνοντες, προσφέροντας πολλά περισσότερα από ό,τι θα περίμενε κανείς από μία μοτοσυκλέτα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Η QJMotor SRK 400 διαθέτει επίσης ένα ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας με τους δύο “κυματιστούς” δίσκους 260mm μπροστά και τις τετραπίστονες δαγκάνες, που συνδυάζονται με το δικάναλο σύστημα ABS 9.1MB της Bosch, ενώ πίσω έχει ένα δίσκο 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Η τιμή της QJMotor SRK 400 έχει καθοριστεί στα 4.995€ και διατίθεται μέσω του δικτύου QJMotor της Γκοργκόλης ΑΕ, ενώ υπάρχει και διαθέσιμη για test ride στην κεντρική έκθεση της εταιρίας στην Λεωφ. Θησέως 312, κατόπιν ραντεβού.

Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr

QJMotor SRK 400 Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
Υγρόψυκτος
400cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 2 εν σειρά – DOHC / 8
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 70.5 x 51.5
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 11.8:1
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Υγρό Κάρτερ
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ 41,5 PS / 9000rpm
ΡΟΠΗ 37Nm /7.500rpm
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 3.143
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4,1 L/ 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 13,5 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2080 x 820 x 1085
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1425mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 150mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 780mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 186 kg
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 25°
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Δίσκοι 260mm
Με τετραπίστονες δαγκάνες
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 240mm
Μονοπίστονη (Ø34mm)
ABS Δικάναλο, BOSCH 9.1MB
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)
Ανεστραμμένο πιρούνι
(125mm/37mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ MONOSHOCK
Με ρύθμιση προφόρτισης
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70 R17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 150/60 R17

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!