Απέριττη και δυναμική
H πρόταση της QJMotor, η SRK 700, προσφέρει τις θεμελιώδεις αξίες των naked μοτοσυκλετών, χωρίς “φλυαρία” και περιττούς εντυπωσιασμούς. Υπηρετώντας την αγνή απόλαυση της οδήγησης, φιλοδοξεί να φέρει τον αναβάτη σε άμεση επαφή με τον δρόμο και το περιβάλλον, όπως επιτάσσει άλλωστε η φιλοσοφία των naked μοτοσυκλετών.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της SRΚ 700 αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000rpm και 67Nm ροπής στις 6.000 στροφές αντίστοιχα.
Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις (83mm διάμετρος και 64,5mm διαδρομή) μαρτυρούν το χαρακτηριστικό της ευστροφίας, με διάρκεια της δύναμης ψηλά, χαρίζοντας επιδόσεις και κατ’ επέκταση τις συγκινήσεις που περιμένει ο αναβάτης από ένα streetfighter.
Η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των έξι σχέσεων συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό, εκμεταλλευόμενη την κατανομή της ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, σε συνεργασία με τον μονόδρομο συμπλέκτη που απαιτεί μικρότερη δύναμη στη μανέτα.
Παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, της τάξης των 4,9L/100km, που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15L, μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.
“Μυώδης και λιτή” είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της QJMotor SRK 700 και συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, σχηματίζοντας μια λεπτή “μυώδη” σιλουέτα, η οποία διαμορφώνεται από τις έντονες γωνίες και τις “κοφτερές” γραμμές του ρεζερβουάρ, των προστατευτικών των ψυγείων και της ουράς.
Αυτά είναι άλλωστε και τα στοιχεία που καθορίζουν την εμφάνιση της SRK 700, επιτρέποντας στον κινητήρα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εικόνα του δικύλινδρου streetfighter. Οι δύο δίδυμοι LED προβολείς καταλήγουν σε μια αιχμηρή απόληξη, προσδίδοντας μια άκρως επιθετική όψη.
Τα διακριτικά, επίσης LED, φλας τονίζουν ακόμη περισσότερο τη μινιμαλιστική διάθεση σχεδιασμού της SRK 700, ενώ η διακριτική LCD οθόνη που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, φροντίζει να παρεμβάλλονται μόνο τα ελάχιστα στην οπτική του αναβάτη με τον δρόμο.
Αντίστοιχο ποσοστό προσοχής έχει δοθεί και στα εργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης της QJMotor SRK 700, με το τρίγωνο μαρσπιέ-σέλα τιμόνι να δημιουργεί φυσικές γωνίες για τα άκρα του αναβάτη, φιλοξενώντας με άνεση ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων.
Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ, έτσι ώστε να προσφέρει τον βέλτιστο μοχλό και τον καλύτερο σύμμαχο στις γρήγορες εναλλαγές κλίσεων, ενώ το σχήμα του ρεζερβουάρ επιτρέπει στα γόνατα να αγκαλιάζουν σφιχτά τη μοτοσυκλέτα συμβάλλοντας στον πολύ καλό έλεγχο της μάζας της SRK 700. Η σέλα του συνεπιβάτη προσφέρει αρκετό χώρο για τα δεδομένα των streetfighters, με αρκετή ποσότητα αφρώδους και στήριξη από τις χειρολαβές.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει πολύ μεγάλα ποσοστά ακαμψίας, συνεργάζεται αρμονικά με το ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43mm που δίνει διαδρομή τροχού 115 χιλιοστών και με το αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.
Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αποσβέσεων ισορροπούν ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά, δίνοντας μεγάλα περιθώρια για “παιχνίδι” μέσα σε ένα διαρκές περιβάλλον ασφάλειας.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα της QJMotor SRK 700, με τις ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες μπροστά και τους δίσκους των 320mm, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Η επιβραδυντική δύναμη, η προοδευτικότητα και η πληροφόρηση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πακέτου των φρένων, το οποίο συμπληρώνεται από το σύστημα ABS 9.1MB της Bosch.
Η τιμή της QJMotor SRK 700 έχει καθοριστεί στις 6.995€ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών της QJMotor της Γκοργκόλης ΑΕ, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και για test ride στην κεντρική έκθεση της αντιπροσωπείας.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr