To 800 ως αιχμή του δόρατος
Η QJMotor συνεχίζει με ταχύ ρυθμό τον εμπλουτισμό της γκάμας της με μοντέλα όλων των κατηγοριών και ήδη προχώρησε σε εκσυγχρονισμό του supersport SRK 800 RR, παρότι η υπάρχουσα έκδοση μόλις πρόσφατα άρχισε να εμφανίζεται στις αγορές.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν ξεκάθαρα ότι όχι μόνο θέλουν να μπουν δυναμικά στις διεθνείς αγορές, αλλά και ότι η εξέλιξη των μοντέλων τους γίνεται με ρυθμούς πολύ πιο γρήγορους σε σχέση με το παρελθόν.
Το SRK 800 RR μπορεί να μην είναι η ναυαρχίδα της QJMotor, ωστόσο αποτελεί το πιο προβεβλημένο Supersport μοντέλο της εταιρίας, μιας και είναι η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιείται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport.
Το νέο μοντέλο που εγκρίθηκε πρόσφατα στην Κίνα μπορεί να δώσει στην ομάδα ένα καλύτερο εργαλείο για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει και την εμπορική του δυναμική.
Μέχρι σήμερα, το SRK 800 RR ξεχώριζε γιατί προσφερόταν σε δύο εκδόσεις: μία με ατσάλινο πλαίσιο και μία πιο ακριβή με αλουμινένιο.
Η νέα γενιά φαίνεται πως υιοθετεί εξαρχής το αλουμινένιο πλαίσιο και παράλληλα φέρνει αρκετές αλλαγές στη σχεδίαση, με πιο επιθετική εμφάνιση και θέση οδήγησης.
Το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί με νέα φωτιστικά σώματα, ενώ η εισαγωγή ram-air κατέβηκε χαμηλότερα, ανάμεσα στους προβολείς.
Τα μικρά αεροδυναμικά φτερά της τρέχουσας έκδοσης αντικαταστάθηκαν από μεγαλύτερα, που ακολουθούν τις γραμμές του φέρινγκ, οι καθρέφτες φιλοξενούν πλέον τα φλας, ενώ καινούριο είναι και το ντεπόζιτο, όπως και το τμήμα της ουράς, που έγινε πιο λεπτό και με λιγότερα πλαστικά γύρω από τη σέλα του συνεπιβάτη.
Στο μηχανολογικό κομμάτι, το πλαίσιο και το ψαλίδι παραμένουν αλουμινένια, όπως και οι αναρτήσεις της Marzocchi και τα φρένα της Brembo.
Η σημαντικότερη διαφοροποίηση έρχεται στη θέση οδήγησης: το προηγούμενο SRK 800 RR θύμιζε πιο πολύ sport-touring, με το τιμόνι σχετικά ψηλά τοποθετημένο και χαμηλά μαρσπιέ, ενώ η νέα έκδοση πλησιάζει περισσότερο στη λογική supersport, με πιο χαμηλά clip-ons και πιο ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, κάτι που δείχνει προς μια αγωνιστική κατεύθυνση.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 778cc παραμένει ίδιος, με καταγωγή που παραπέμπει στον κινητήρα του Honda CB650R/CBR650R, με ίδια διάμετρο κυλίνδρου (67 mm).
Η ισχύς φτάνει τους 123 ίππους, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 205 κιλά.
Το ηλεκτρονικό πακέτο είναι ήδη πλούσιο, περιλαμβάνοντας μονάδα IMU έξι αξόνων, Cornering ABS, Cornering Traction Control, quickshifter και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.
Η νέα έκδοση του SRK 800 RR έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται σε Ευρωπαϊκή Ένωση και Ηνωμένο Βασίλειο.