Ο κινητήρας της αποδίδει 127 ίππους, ενώ στα περιφερειακά της QJMotor SRK 921 αναμένεται να υπάρχουν φρένα Brembo και αναρτήσεις Marzocchi
Στην περσινή έκθεση EICMA του Μιλάνου, η QJMotor είχε παρουσιάσει δύο εντυπωσιακές τετρακύλινδρες σε σειρά μοτοσυκλέτες, τις SRK 1000 RR και SRK 1000, βασισμένες σε έναν κινητήρα 921cc με 161 ίππους, προερχόμενο από το γνωστό F4 της MV Agusta.
Αν και ακόμα περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση για την έναρξη της παραγωγής, η γυμνή εκδοχή της SRK μόλις εμφανίστηκε σε έγγραφα έγκρισης τύπου στην Κίνα, δείχνοντας ότι η κυκλοφορία της πλησιάζει.
Σε αντίθεση με το εντυπωσιακό roadster της EICMA που έφερε το όνομα SRK 1000 και υποσχόταν 161 ίππους, η έκδοση παραγωγής που εγκρίθηκε προς το παρόν αποδίδει 127 ίππους.
Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, δηλαδή ο 921cc τετρακύλινδρος σε σειρά που εξελίχθηκε με άδεια χρήσης από την MV Agusta, όμως αποδίδει λιγότερα άλογα, ακολουθώντας το παράδειγμα των ήδη υπαρχόντων SRK 921 RR και Super9 – μοντέλα που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα και πλαίσιο.
Η ισχύς αυτή αποδίδεται στις 10.000 rpm, σε αντίθεση με τις 13.600 rpm που απαιτούνταν για την επίτευξη των 161 ίππων στην πρωτότυπη SRK 1000, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα πως η μείωση της απόδοσης προέρχεται από το «κόψιμο» του πάνω μέρους του φάσματος στροφών.
Η νέα μοτοσυκλέτα, με κωδική ονομασία QJ900GS-8, είναι σχεδόν πανομοιότυπη σε πλαίσιο και διαστάσεις με την SRK 921 RR (QJ900GS-8F) και την Super9 (QJ900GS-8D), κάτι που ενισχύει την πιθανότητα να ονομαστεί τελικά SRK 921 και να παραμείνει το όνομα SRK 1000 για μια μελλοντική ισχυρότερη έκδοση των 161 ίππων.
Το μεταξόνιο της QJMotor SRK 921 φτάνει τα 1.425mm, ενώ το βάρος ανακοινώνεται στα 215 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 238 χλμ/ώρα, τιμή που υποδηλώνει και τον πιο «ήπιο» χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης, σε σχέση με την έκδοση των 161 ίππων που ίσως κυκλοφορήσει στο μέλλον.
Αισθητικά, το μοντέλο παραγωγής ακολουθεί πιστά το πρωτότυπο της EICMA, με ίδια ακριβώς σχεδίαση φέρινγκ, ντεπόζιτου και ουράς.
Το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό, με την κύρια μονάδα να πλαισιώνεται από δύο LED φωτεινές μπάρες.
Οι χρωματισμοί είναι πιο διακριτικοί, με κυρίαρχο το μαύρο και γκρι, σε αντίθεση με το κόκκινο-μαύρο της EICMA.
Η QJMotor, που μέσα σε μόλις πέντε χρόνια έχει φτάσει να έχει πάνω από 140 μοντέλα στο παγκόσμιο site της (αν και μόνο ένα μέρος αυτών κυκλοφορεί εκτός Κίνας), επενδύει στρατηγικά στη χρήση κοινών εξαρτημάτων και μηχανικών μερών.
Η πλατφόρμα των 921cc έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε τουλάχιστον τρία μοντέλα – sport, naked και retro – με διαφορετική αισθητική αλλά ίδιο κινητήρα, πλαίσιο και γεωμετρία.
Η SRK 921 RR, πλήρως φερινγκάτη, κυκλοφορεί ήδη σε ευρωπαϊκές αγορές και έρχεται τον Οκτώβριο στην Ελλάδα, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες, αναρτήσεις Marzocchi, cruise control και quickshifter, κάτι που καθιστά την τιμή της ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Αν όλα κινηθούν στην ίδια λογική, η γυμνή έκδοση της SRK θα κάνει και αυτή την ευρωπαϊκή της εμφάνιση μέσα στους επόμενους μήνες, ως μία ακόμη πρόταση υψηλών προδιαγραφών και δυναμικής εμφάνισης από την ανερχόμενη δύναμη της QJMotor.