Ελαφριά, με πλούσιο εξοπλισμό και στα πλαίσια της Α2 κατηγορίας
Η QJMotor συνεχίζει να αυξάνει την γκάμα της και τώρα μπαίνει στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη – και με μεγάλο ανταγωνισμό – κατηγορία των Adventure στα 400-450cc.
Είχαμε ήδη δει την SRT 300 DX, η οποία ήταν βέβαια στα 300cc και περισσότερο προσηλωμένη στο χώμα, ένας αντίπαλος του Honda CRF 300.
Τώρα όμως η QJMotor μπαίνει σε άλλα, πιο “ταραχώδη” νερά, με την SRT 400X, μια μοτοσυκλέτα που στοχεύει απευθείας απέναντι σε μοντέλα όπως το CFMoto 450 MT.
Εμφανισιακά η QJMotor SRT 400X “δανείζεται” το στιλ από τα μεγαλύτερα αδέρφια της ίδιας σειράς και κυρίως από την 800 RX, η οποία επίσης παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό.
Βέβαια εδώ ο ψηλός λασπωτήρας είναι κομμάτι του έξτρα εξοπλισμού, με την “βασική” έκδοση να έχει ένα χαμηλό φτερό, όμως το υπόλοιπο “σουλούπι” είναι ίδιο.
Ο κινητήρας που δίνει ζωή στο σύνολο είναι δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος στα 449cc και αποδίδει 53 ίππους, ενώ φτάνει και τα 162 χλμ./ώρα, στην έκδοση που θα κυκλοφορήσει στην Ασία.
Όταν έρθει το μοντέλο στην Ευρώπη, το πιο πιθανό είναι η απόδοση να μειωθεί στους 48 ίππους, ώστε η QJMotor SRT 400X να μπορεί να οδηγηθεί από άτομα που έχουν δίπλωμα Α2.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει στο πίσω μέρος του αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ενώ μπορεί να μην γνωρίζουμε ακόμα λεπτομέρειες για τις αναρτήσεις, όμως δεδομένου ότι η SRT 400X θα ακολουθήσει το γενικότερο παράδειγμα της QJMotor (και με δεδομένο ότι η εταιρία κατέχει έναν μεγάλο αριθμό μετοχών της Marzocchi), αναμένεται ότι η ιταλική εταιρία θα εφοδιάσει την μοτοσυκλέτα με αναρτήσεις και θα έχουμε σαφώς ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, επίσης με δυνατότητες ρυθμίσεων (ίσως και πλήρως ρυθμιζόμενο).
Αντίστοιχα στα φρένα διακρίνουμε δαγκάνα της Brembo, που πιάνουν πάνω στον μεγάλο δίσκο στον μπροστινό τροχό.
Οι τροχοί μας αποκαλύπτονται από τα έγγραφα της Κίνας και παρατηρούμε ότι έχουμε 21” τροχό μπροστά, με ελαστικό 90/90 και τροχό 18” πίσω, με ελαστικό 140/70.
Από τα ίδια έγγραφα βλέπουμε επίσης ότι το μεταξόνιο είναι στα 1.510mm, το πλάτος στα 935mm και το συνολικό βάρος στα μόλις 184 κιλά, δείχνοντας ότι η QJMotor αναγνωρίζει ότι σε αυτή την κατηγορία (και σε αυτούς τους ίππους) το να κρατήσεις το βάρος χαμηλά είναι ζωτικής σημασίας.
Περισσότερες λεπτομέρειες δεν υπάρχουν, αλλά σίγουρα στο κομμάτι του εξοπλισμού θα έχουμε TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας, θύρα USB, η ποδιά κινητήρα και η σχάρα ήδη διακρίνονται στις φωτογραφίες, ενώ τώρα τελευταία το Traction Control έχει κάνει την εμφάνισή του στα μοντέλα της εταιρίας και δεν είναι απίθανο και η QJMotor SRT 400X να εξοπλιστεί με αυτό.