Το μεγάλο QJ έφτασε στην Ελλάδα – Ανακοίνωση τιμής
H ναυαρχίδα του κολοσσού που ακούει στο όνομα QJMotor, η SRT 800X, ήρθε στη χώρα μας με στόχο να πάρει μια θέση στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών Adventure. Στην κατηγορία που τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως πολύ σημαντική για την Ελλάδα και την Ευρώπη. Η τιμή του ανακοινώθηκε στα στα 8.295€.
H QJMotor επιστρατεύει τη μεγάλη τεχνογνωσία της στον κατασκευαστικό τομέα και παρουσιάζει μία πρόταση σε μια πολύ ανταγωνιστική απ’ όλες τις απόψεις κατηγορία μοτοσυκλετών. To δικύλινδρο adventure της QJMotor απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα υποψήφιων ιδιοκτητών, εστιάζοντας σε εξειδικευμένες ανάγκες και απαιτήσεις.
Η “καρδιά” του SRT 800Χ, είναι ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με υπερτετράγωνες διαστάσεις (88 x 62mm), γεγονός που τον καθιστά ιδιαίτερα εύστροφο, αλλά με χαμηλή σχετικά συμπίεση (11,5:1) προς όφελος της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Η απόδοσή του φτάνει στους 76,5 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και η μέγιστη τιμή της ροπής είναι 67Nm που αποδίδεται στις 6.500 στροφές αντίστοιχα.
Πέρα από τις ελαστικές βάσεις στα σημεία που εδράζεται στο πλαίσιο, ο κινητήρας της QJMotor διαθέτει και αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των ενοχλητικών κραδασμών, ενώ το μειωμένο βάρος των εμβόλων και των μπιελών, ελαχιστοποιεί αντίστοιχα και την αδράνεια των κινούμενων μερών του.
Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υποβοηθούμενος, διασφαλίζοντας τη διατήρηση της δυναμικής ισορροπίας της μοτοσυκλέτας, ακόμη και σε πιο σπορ ρυθμούς οδήγησης, και ταυτόχρονα την άνεση του αναβάτη από τον οποίο απαιτείται ελάχιστη δύναμη στην αριστερή μανέτα.
Η συνολική κατασκευή της QJMotor SRT 800X πέρα από τη δυναμική που αποπνέει σχεδιαστικά, τονίζει τα υψηλά στάνταρ που χαρακτηρίζουν το μεγάλο adventure της εταιρίας.
Από τη “βαθιά” βαφή μέχρι τις εξωτερικές ραφές στις δύο ξεχωριστές σέλες, κάθε λεπτομέρεια πάνω στο δικύλινδρο της QJMotor μαρτυρά την προσοχή που έχει δοθεί στο κατασκευαστικό στάδιο.
Οι γραμμές που σχηματίζουν τα πλαστικά, από το ρύγχος μέχρι την ουρά, μαζί με τους δίδυμους LED προβολείς και τα ενσωματωμένα (επίσης LED) φλας, κάνουν την SRT να μοιάζει με αρπακτικό έτοιμο να επιτεθεί στη λεία του.
Το επίπεδο της προστασίας από τη ζελατίνα και τις χούφτες που περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως και η συνολικότερη αεροδυναμική μελέτη της μοτοσυκλέτας, ανεβάζουν ακόμη ψηλότερα τα επίπεδα της άνεσης, σε συνδυασμό με το εργονομικό τρίγωνο της θέσης οδήγησης το οποίο δημιουργεί φυσιολογικές γωνίες για τα άκρα και τοποθετεί τον αναβάτη περισσότερο “μέσα” στη μοτοσυκλέτα.
Όπως στη συνολική κατασκευή της QJMotor SRT 800Χ δεν έχει γίνει υποχώρηση, αντίστοιχα και η επιλογή των περιφερειακών του έγινε με γνώμονα την απόδοση και την αξιοπιστία. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από επώνυμο προμηθευτή, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι στα 160mm.
Το πακέτο των φρένων αποτελείται από τρία δισκόφρενα, μπροστά-πίσω με ακτινικές μπροστά δαγκάνες της Brembo και το σύστημα ABS της Bosch 9.1MP.
Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται η έγχρωμη TFT οθόνη 7” με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω Bluetooth πρωτοκόλλου για διαχείριση κλήσεων και αυτορρυθμιζόμενο επίπεδο φωτισμού ανάλογα με το περιβάλλον, οι διακόπτες με τον οπίσθιο φωτισμό και η ύπαρξη θύρας USB για τη φόρτιση έξυπνων ηλεκτρονικών συσκευών.
Οι διαστάσεις της QJMotor SRT 800X, είναι μελετημένες για να ανταποκριθούν σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών, με το συνολικό μήκος να φτάνει τα 2.240 εκατοστά και το ύψος 1.405 εκ.
Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 855mm, η απόσταση από το έδαφος είναι στα 220mm, ενώ το συνολικό βάρος της φτάνει 260kg (γεμάτη).
Οι τροχοί της είναι ακτινωτοί για tubeless ελαστικά, με τη διάμετρο του εμπρόσθιου τροχού να είναι 19 ίντσες, προκειμένου να ανταποκριθεί σε ένα ευρύτερο φάσμα διαφορετικών τερέν. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης προέρχονται από την Maxxis και οι διαστάσεις τους είναι 110/80-R19 και 150/70-R17.
Η τιμή της QJMotor SRT 800X έχει καθοριστεί στα 8.295€ και θα διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMotor της Γκοργκόλης ΑΕ.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος – Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 |
ΒΑΛΒΙΔΕΣ | DOHC 8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 88.0 x 62.0 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | Ψεκασμός |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | Υγρό κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 σχέσεων |
ΙΣΧΥΣ | 76.5 ps / 8.500rpm |
ΡΟΠΗ | 67 Nm / 6.500rpm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 11.5:1 |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.875 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (L) | 18,5L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4.6 L / 100km |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) (mm) | 2.260 x 950 x 1.405 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.540 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 855 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ (mm) | 220 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 260 |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ (˚) | 25 |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δύο δίσκοι 320mm
Με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων Brembo και ABS Bosch 9.1MB |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 260mm
με δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo και ABS Bosch 9.1MB |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | Ανεστραμμένο πιρούνι
(43mm x 160mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | Monoshock
(58mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/80-R19 MAXXIS MAXXVENTURE |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 150/70-R17 MAXXIS MAXXVENTURE |