MotorBike.gr

QJMotor SRT 800 RX: Η πιο χωμάτινη QJMOTOR μέχρι τώρα

03/06/2025

Χαμηλό βάρος, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τροχός 21” 

Η QJMotor συνεχίζει να αναπτύσσει την γκάμα των Adventure μοτοσυκλετών της, με την SRT 800 RX να είναι η πιο χωμάτινη Rally μοτοσυκλέτα που έχει βγάλει ως τώρα η κινεζική εταιρία.  

Είχαμε αναφέρει και πριν λίγες μέρες ότι η γκάμα της QJMotor αναπτύσσεται ραγδαία, με καινούρια μοντέλα να κάνουν συνεχώς την εμφάνισή τους.  

 

Αυτό που έλειπε μέχρι σήμερα από τις πολλές Adventure που προσφέρει η εταιρία, ήταν ένα μοντέλο που θα είχε ξεκάθαρο χωμάτινο προσανατολισμό και θα ήταν περισσότερο OFF Road παρά ON Road.  

H QJMotor SRT 800 RX – που είδαμε ως πρωτότυπο στην EICMA και τώρα παρουσιάστηκε και επίσημα – έρχεται να καλύψει αυτό το κενό.  

Εμφανισιακά έχουμε να κάνουμε με μια ξεκάθαρα χωμάτινη μοτοσυκλέτα που θα έλεγε κανείς ότι σχεδιαστικά … “τενερίζει” λίγο, κρατώντας όμως κάποια χαρακτηριστικά στα οποία μας έχει συνηθίσει η QJMotor, που εν τέλει κάνουν το μοντέλο διακριτό και αναγνωρίσιμο.  

 

Ο κινητήρας της είναι δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, στα 799cc και αποδίδει 99,3 ίππους στις 9.000 rpm και 86 Nm ροπής στις 8.000 rpm, ενώ συμμορφώνεται και με τους περιορισμούς Euro5+, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι είναι από τα μοντέλα που θα φτάσουν στην Ευρώπη.  

Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με αναρτήσεις από την Marzocchi, οι οποίες αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι με δυνατότητα ρυθμίσεων και ένα κεντρικά τοποθετημένο μονοσόκ αμορτισέρ.  

 

Δεν γνωρίζουμε ακόμα την διαδρομή των αναρτήσεων, αλλά όλα τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι αυτές θα είναι μεγάλες, κάτι στο οποίο συνηγορεί και η απόσταση από το έδαφος, που καθορίζεται στα 210mm.  

Δύο μεγάλοι δίσκοι των 320mm μπροστά και ένα δίσκος 260mm πίσω με δικάναλο ABS αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, ενώ οι ζάντες είναι ακτινωτές, με τον μπροστινό τροχό να έχει διάμετρο 21” και ελαστικό 90/90 και τον πίσω 18” με ελαστικό 150/70. 

Το βάρος είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτές τις μοτοσυκλέτες και η QJMotor κατάφερε να το κρατήσει σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα, καθώς η SRT 800 RX σταματάει τη ζυγαριά στα 198 κιλά με γεμάτο το μεγάλο ντεπόζιτο των 21 λίτρων!  

 

Μια κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη (σε στυλ Roadbook) αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, πίσω από τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, με τον χειρισμό της να γίνεται από μια τετράδα διακοπτών στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ από κάτω της υπάρχει θύρα USB.  

Δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε μπορούμε να περιμένουμε την QJMotor SRT 800 RX στην Ευρώπη, όμως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί άλλο ένα βήμα στην εξέλιξη της QJMotor, η οποία τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαία.  

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!