“Πλήρης” μοτοσυκλέτα με τιμή παπιού
Το QJMotor TRX 125 είναι η πρόταση της αντιπροσωπείας Γκοργκόλης ΑΕ για τους νεοφώτιστους αναβάτες της κατηγορίας Α1 διπλωμάτων, αλλά και για όσους θέλουν να κάνουν τη μετάβαση από το αυτοκίνητο στο χώρο των δύο τροχών, αφού είναι μια μικρή μοτοσυκλέτα με σημαντικά χαρακτηριστικά και καλή τιμή στα 2.495 €
Το QJMotor TRX 125 σχεδιαστικά χρησιμοποιεί επιλογές των μοτοσυκλετών κατηγορίας naked, οι οποίες αφενός της προσφέρουν μία ξεχωριστή εμφάνιση, αφετέρου λειτουργούν υπέρ της πρακτικότητας χωρίς να θυσιάζουν κάτι από το νεανικό και “αθλητικό” στυλ που πρεσβεύει.
Οι λιτές επιφάνειες προσδίδουν μία μινιμαλιστική όψη, τονίζοντας ένα από τα σημαντικότερα δομικά στοιχεία του TRX 125: το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα.
Το εργοστάσιο επέλεξε τα οφέλη της συγκεκριμένης μεθόδου, που συνδυάζει το μικρό βάρος και την αυξημένη ακαμψία, γεγονός που συμβάλλει και στο συνολικά μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας (142kg πλήρης υγρών).
Ο “θυμωμένος” LED προβολέας, οι χρωματικές επιλογές και οι βαμμένοι τροχοί στο χρώμα των γραφικών, κάνουν το μονοκύλινδρο της QJMotor να ξεχωρίζει.
Με γνώμονα το κοινό που απευθύνεται, η απόδοση του κινητήρα εστιάζει στην παροχή ροπής από τις χαμηλές στροφές και στη γραμμική παροχή δύναμης, κάτι που μαρτυρούν οι ελαφρώς υποτετράγωνες διαστάσεις του και η χαμηλή σχέση συμπίεσης.
Η μέγιστη ισχύς του μονοκύλινδρου, 4βάλβιδου, ελαιόψυκτου με 1 εκκεντροφόρο επικεφαλής των 11,5 ίππων αποδίδεται στις 9.500 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 10Nm και αποδίδεται στις 7.000 στροφές αντίστοιχα.
Το εντυπωσιακότερο νούμερο όλων όμως, είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 2,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (WMTC3), που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 13,5 λίτρα, μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα!
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων.
Η πολύ καλή σχέση αξίας/τιμής του QJMotor TRX 125 ενισχύεται ακόμη περισσότερο χάρη στον περιφερειακό εξοπλισμό που διαθέτει.
Το ανεστραμμένο πιρούνι (με καλάμια διαμέτρου 35mm) με διαδρομή τροχού στα 110mm και το αμορτισέρ διαδρομής 40mm πίσω, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, φροντίζουν για τη σωστή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, με σκοπό τη διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά.
Αντίστοιχα, οι δίσκοι τύπου “μαργαρίτα” (260mm μπροστά και 240mm πίσω) συνδυάζονται με μία τετραπίστονη και μία διπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα, ενώ το πακέτο συμπληρώνεται από το σύστημα ABS που διαθέτει το TRX 125, επιβεβαιώνοντας ότι σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και τη συμπεριφορά, δεν έχει γίνει καμία “έκπτωση” στην κατασκευή του.
Η τιμή του QJMotor TRX 125 έχει καθοριστεί στα 2.495€ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMotor της Γκοργκόλης ΑΕ.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr
* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου. Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: www.gorgolis.gr
QJMotor TRX 125: Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος Ελαιόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 – SOHC / 4 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 54.0 x 54.5 |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 9.8:1 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | Υγρό Κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 5 Ταχύτητες |
ΙΣΧΥΣ | 11,5 ps / 9500rpm |
ΡΟΠΗ | 10 Nm / 7.000rpm |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 3.075 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2,1 L/ 100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 13,5 L |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2065 x 810 x 1065 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1360mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 780mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 190mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 142 kg |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 23,4° |
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ | Δίσκος 260mm + ABS Με τετραπίστονη δαγκάνα |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 240mm+ ABS Με διπίστονη δαγκάνα (Ø25mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) |
Ανεστραμμένο πιρούνι (110,5mm/35mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) |
Monoshock (40mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 100/80-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 130/70-17 |