MotorBike.gr

Royal Enfield: Νέο Himalayan στα 750cc;

16/04/2025

Aνεβαίνουν πιο ψηλά τα “Ιμαλάια”

Κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες που δείχνουν ένα δικύλινδρο Enfield, με τις φήμες να αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα νέο Royal Enfield Himalayan στα 750cc. 

 H Royal Enfield έχει κάνει πολλά βήματα εξέλιξης τα τελευταία χρόνια, ξεφεύγοντας από την “οπισθοδρομικότητα” που την χαρακτήριζε.

Τα τελευταία δείγματα ήταν η εξέλιξη του νέου υγρόψυκτου δικύλινδρου κινητήρα των 650cc και φυσικά η παρουσίαση του νέου Himalayan 450, που αποτέλεσε ιστορική τομή για την ινδική πλέον εταιρία.  

Τώρα ο κατασκοπικός φακός έπιασε στην Ευρώπη το επόμενο βήμα σε αυτή την εξέλιξη, το οποίο φαίνεται να είναι ένα μεγαλύτερο, δικύλινδρο Himalayan.  

 

 

Καιρό τώρα ακουγόντουσαν οι φήμες για έτον πρώτο κινητήρα της Royal Enfield που θα ξεφεύγει από την Α2 κατηγορίαναν νέο κινητήρα στα 750cc και με το πρωτότυπο αυτό να βρίσκεται κοντά στην παραγωγή, όλα δείχνουν ότι το ντεμπούτο θα γίνει με το Himalayan 750.  

Ουσιαστικά πρόκειται για μια υπερυβισμένη έκδοση του υπάρχοντος κινητήρα των 650cc και αναμένεται να αποδίδει γύρω στους 50 με 60 ίππους (με τον τωρινό να αποδίδει 47). Έτσι, θα έχουμε την πρώτη μοτοσυκλέτα της Royal Enfield που θα ξεφεύγει από την Α2 κατηγορία.  

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι (μέχρι τώρα μόνο η Super Meteor 650 από όλη τη γκάμα της Enfield είχε τέτοιο) που προφανώς θα είναι ρυθμιζόμενο και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, που συνεργάζεται με ένα ανασχεδιασμένο ψαλίδι.  

 

 

Στα φρένα έχουμε δύο δίσκους μπροστά (στο Himalayan 450 είχαμε έναν) και όπως όλα δείχνουν υπεύθυνη θα είναι η ByBre (θυγατρική της Brembo). Στους τροχούς έχουμε ακτινωτές ζάντες 19” και 17”, ενώ όπως και στο Himalayan 450 λογικά θα υπάρχουν εκδόσεις με σαμπρέλα και εκδόσεις με Tubeless ελαστικά.  

Η οθόνη φαίνεται να είναι μια ορθογώνια TFT, όμως δεν αποκλείεται στο τελικό μοντέλο να δούμε την στρογγυλή TFT οθόνη που έκανε το ντεμπούτο της στην “μικρή” Himalayan, ενώ αναμενόμενο είναι να υπάρχει και σύστημα Turn by Turn Navigation.  

 

 

Ακόμη, τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως LED, ενώ πληροφορίες από το εξωτερικό κάνουν λόγο και για Cruise Control! 

Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα δούμε το νέο μοντέλο (ή ακόμα και αν τελικά θα λέγεται Himalayan), όμως το πιο πιθανό είναι να παρουσιαστεί είτε στην EICMA το Νοέμβριο είτε σε κάποια κοντινή με τότε ημερομηνία, όπως έγινε πέρυσι με την Himalayan 450.  

 

 

Σε κάθε περίπτωση αυτό το νέο μοντέλο αποτελεί το επόμενο βήμα για την Royal Enfield που όπως προείπαμε ξεφεύγει πλέον από την Α2 κατηγορία και ετοιμάζεται να μπει σε καινούρια μονοπάτια.  

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και το τελικό βάρος του μοντέλου, ένα χαρακτηριστικό που στα μεσαία Adventure που βρίσκονται ακριβώς πάνω από την Α2 κατηγορία είναι πολύ σημαντικό.  

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!