Σεμνά και ταπεινά… ιδού ένα νέο 300άρι!
Πάνω στις γραμμές των ΝΗ-Τ 125 και 200 έρχεται σύμφωνα με πηγές, μέσα στους επόμενους μήνες, στην ιταλική αγορά το SΥΜ NH-T 300: ένα μικρό Adventure enduro με 25 ίππους. Θα ακολουθήσει άραγε και η υπόλοιπη Ευρώπη και η Ελλάδα;
Το SYM NH-T 300 ήταν παρών στην έκθεση της EICMA 2021 στο Μιλάνο, αλλά λίγοι δημοσιογράφοι το παρατήρησαν, ενώ περιέργως δεν αναφερόταν στο επίσημο press kit της εταιρίας. Τώρα πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι η μοτοσυκλέτα σκοπεύει να “αποβιβαστεί” στη χώρα.
Ωστόσο δεν αναφέρεται η ημερομηνία ερχομού του, ενώ η πώλησή του στην Ευρώπη είναι πολύ πιθανή.
Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Εuro 5 (άρα έτοιμο για την Ευρώπη) και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του SΥΜ NH 300 T ξεκινούν με έναν υδρόψυκτο κινητήρα, με απόδοση 25 ίππων από 278 cc στις 7.500 rpm και 24 Nm στις 6.000 rpm. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.
Για το NH-T 300 ανακοινώνεται μέγιστη ταχύτητα 139 km/h και βάρος 166 κιλά γεμάτο. Το ρεζερβουάρ χωράει 11 λίτρα καυσίμου.
Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά (βοηθώντας την κίνηση στο χώμα) και 17 πίσω και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 100/90-19 μπροστά και 130/80-17 πίσω. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.405 χιλιοστά.
Το πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό και πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο.
Τα φρένα είναι δίσκος μπροστά 288 χιλιοστών και δίσκος επίσης πίσω 220 χιλιοστών με δικάναλο ABS.
Η εμφάνιση του SΥΜ NH-T 300 ακολουθεί πιστά αυτή των NH-T125 και NH-T 200 και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.
Στην Ευρώπη τα 300άρια δεν έχουν επιτυχία εμπορικά, γιατί βρίσκονται στο “ενδιάμεσο” των διπλωμάτων Α1 και Α2.
Εκεί πουλάνε τα 125άρια στους αρχάριους και τα 500άρια σε αυτούς με το δίπλωμα Α2.
Παρότι στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές αναρωτιούνται για το τι μπορεί να προσφέρει μια 300άρα μοτοσυκλέτα, στην Ελλάδα και ειδικά όταν αναφερόμαστε σε μοντέλα ψευδοεντούρο, Adventure, On-Off, “εντούρο” κ.λπ. ξέρουμε πολύ καλά το πόσο ταιριάζουν στο οδικό μας δίκτυο, κατάσταση των δρόμων και τις άπειρες χωμάτινες διαδρομές που διαθέτουμε.
Πιστεύουμε ότι είναι πολύ πιθανό να το δούμε στους δρόμους μας μέσα στη χρονιά που διανύουμε.