Μετά το 125 και το 200… η σειρά του 300
Βασισμένο πάνω στα επιτυχημένα NH–T 125 και 200, το ΝΗ-Τ 300, η νέα έκφανση της περιπέτειας, έρχεται για να προσφέρει ακόμη περισσότερες δυνατότητες και μεγαλύτερο κινητήρα
Καρδιά του SYM ΝΗ-Τ 300 είναι ένας νέος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4βάλβιδος κινητήρας που πληροί τις Euro5 προδιαγραφές, με απόδοση που φτάνει τους 24 ίππους στις 7.500 rpm και μέγιστη ροπή τα 22,5Nm στις 7.000 αντίστοιχα.
Από τα νούμερα της απόδοσης και από τις υπερτετράγωνες διαστάσεις του, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι πρόκειται για έναν εύστροφο κινητήρα, με γραμμική κατανομή της δύναμης και της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών.
Ο σχετικά χαμηλός λόγος συμπίεσης (11,2:1) μαρτυρά έμφαση στην απόδοση των χαμηλών στροφών, κάτι που αποτελεί ιδανικό σύμμαχο στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Continental εγγυάται τη βέλτιστη τροφοδοσία, χάρη στην υψηλή τεχνολογία της γερμανικής εταιρίας, με τον πολύδισκο συμπλέκτη και τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των έξι σχέσεων να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του κινητήρα.
Το ιδιαίτερα εντυπωσιακό όμως στοιχείο, είναι ότι όλα τα παραπάνω γίνονται με τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου, καθώς το NH–T 300 χρειάζεται μόλις 3,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων μπορεί να πετύχει μέχρι και 320 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Οι βασικές αρχιτεκτονικές γραμμές του NH-T 200 (που δημιουργήθηκαν από μεγάλο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό οίκο) έχουν διατηρηθεί αυτούσιες και στο NH-T 300, δίνοντας την εικόνα μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας με τον δυναμισμό ενός σύγχρονου crossover adventure.
Αυτή η εντύπωση δεν περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση αλλά και στην αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης, μόλις βρεθεί στη σέλα της. Τα άκρα σχηματίζουν φυσιολογικές και άνετες γωνίες, ακόμη και για τους ψηλότερους αναβάτες, με τη θέση οδήγησης να προσφέρει άνεση σε κάθε είδους τερέν.
Ο συνολικός σχεδιασμός αποπνέει μια έντονη δυναμική, δίνοντας την αίσθηση ότι η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κίνηση ακόμη κι όταν είναι σταματημένη, ενώ το χαρακτηριστικό ρύγχος κάτω από τον προβολέα ενισχύει την adventure οπτική. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, και οι πληροφορίες μεταφέρονται στον αναβάτη μέσω μιας λειτουργικής, εύχρηστης και ευανάγνωστης οθόνης LCD. Το SYM NH–T 300 διαθέτει και θύρα φόρτισης USB 2A.
Ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την παντός δρόμου προσωπικότητά της, η compact adventure μοτοσυκλέτα της SYM διαθέτει επιπλέον προστασία στο κάτω μέρος του κινητήρα και προστατευτικά κάγκελα.
Παρά την adventure αρχιτεκτονική του όμως, το ΝΗ-Τ 300 παραμένει μια φιλική και εύκολη στους χειρισμούς μοτοσυκλέτα, με το ύψος της σέλας να μην ξεπερνά τα 812mm προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε ένα μεγάλο εύρος σωματοτύπων, ενώ το βάρος της ανέρχεται στα 166 κιλά (πλήρης υγρών).
Το νέο SYM NH–T 300 δεν αρκείται μόνο στην εμφάνιση που τάζει περιπέτεια, αλλά εμπεριέχει και ουσία. Το πλαίσιο είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό τύπου “διαμάντι” το οποίο αγκαλιάζει τον κινητήρα δημιουργώντας ένα άκαμπτο σύνολο, με το πιρούνι των 37mm με διαδρομή 140mm και την monoshock πίσω ανάρτηση.
Ο μπροστινός τροχός έχει διάσταση 19 ιντσών, προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία για οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα, ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 17 ιντσών.
Και οι δύο τροχοί είναι ακτινωτοί με ελαστικά διπλής χρήσης ως πρώτης τοποθέτησης, διαστάσεων 100/90-19 μπροστά και 130/80-17 πίσω.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα με δίσκους τύπου “μαργαρίτα”, με διάμετρο 288mm μπροστά και 222mm πίσω, με δαγκάνες δύο εμβόλων. Το πακέτο συμπληρώνεται από το δικάναλο ABS που προέρχεται κι αυτό από τη γερμανική Continental.
Η τιμή του νέου SYM ΝΗ-Τ 300 έχει καθοριστεί στα 3.895€ και διατίθεται μέσα από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1/4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI Continental |
ΙΣΧΥΣ | 24 ps/ 7500rpm |
ΡΟΠΗ | 22.5Nm/ 7000rpm |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 11lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3,4 lit/100km (WMTC3) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2068 x 860 x 1180 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 812mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 180mm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 288 mm με διπίστονη δαγκάνα |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: | Δίσκος 222 mm με διπίστονη δαγκάνα |
ABS | Δικάναλο Continental |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ |
Τηλεσκοπικό Πιρούνι 140mm – 37mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Monoshock |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 100/90-19 57S |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 130/80-17 65S |