Με την αγορά των 400αριών να έχει πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια, η Triumph φαίνεται να ανανεώνει το Scrambler 400X, το οποίο είχε παρουσιάσει πέρσι.
Για άλλη μια φορά ο κατασκοπικός φακός από την Ινδία μας έδωσε μια ιδέα για το τι καινούριο περιμένουμε να δούμε τον Νοέμβριο στην EICMA, καθώς αυτή τη φορά εντόπισε ένα Triumph Scrambler 400X να βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών.
Η Triumph είχε λανσάρει πέρσι την σειρά των 400αριών της, με τις Speed 400 και Scrambler 400X να είναι οι πρώτες μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες που βγάζει η βρετανική εταιρία από όταν σταμάτησε η παραγωγή του Tiger Cub το μακρινό 1968.
Η αποδοχή του κόσμου σε αυτές τις μικρότερες, οικονομικότερες μοτοσυκλέτες ήταν πολύ θετική και τώρα η Triumph φαίνεται έτοιμη να λανσάρει μια νέα έκδοση για το Scrambler X, η οποία φαίνεται πιο προσηλωμένη σε χωμάτινες διαδρομές, ακολουθώντας ουσιαστικά την δυαδικότητα που κυριαρχεί στα μεγαλύτερα Scrambler μοντέλα της βρετανικής εταιρίας.
Στον κινητήρα δεν περιμένουμε αλλαγές, πέρα από την πιστοποίηση Euro5+, οπότε θα έχουμε την ίδια μονάδα 398,15cc που αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.
Εκεί που εντοπίζονται αλλαγές όμως είναι στο υπόλοιπο παρουσιαστικό του Scrambler. Καταρχάς το έντονο κίτρινο βάψιμο με τις μαύρες λεπτομέρειες δεν υπήρχε στις προηγούμενες επιλογές του Scrambler και αμέσως κάνει το νέο μοντέλο να ξεχωρίζει, δίνοντάς του και μια πιο “αγωνιστική”, μορφή, η οποία τονίζεται και από το number plate που υπήρχε και στην προηγούμενη έκδοση.
Η μεγαλύτερη αλλαγή παρατηρείται στους τροχούς, οι οποίοι πλέον αποκτούν ακτινωτές ζάντες (σε αντίθεση με τις ζάντες αλουμινίου που είχε η προηγούμενη έκδοση) και αυτόματα ανεβάζουν τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σε χωμάτινες διαδρομές.
Μάλιστα (αν και οι φωτογραφίες είναι αρκετά θολές) φαίνεται ότι οι ζάντες είναι τύπου Cross Spoke, κάτι που σημαίνει ότι τα ελαστικά θα είναι Tubeless.
Άλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι η ποδιά κινητήρα που είναι μεταλλική σε αντίθεση με την πλαστική που υπάρχει στο τωρινό μοντέλο, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη αντοχή στις κακουχίες όταν βγει εκτός δρόμου.
Ακόμη, το μπροστινό φτερό (λασπωτήρας) έχει ανέβει ψηλότερα, στα πρότυπα των Off-Road μοτοσυκλετών, ενώ έχει προστεθεί και ένας μικρός ανεμοθώρακας, βαμμένος στο χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα του μοντέλου.
Στις αναρτήσεις βλέπουμε ανεστραμμένο πιρούνι, όπως και στην τωρινή έκδοση, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα έχει μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων από το υπάρχον μοντέλο (150mm).
Στις φωτογραφίες πάντως το μοντέλο δείχνει ψηλότερο και αν η Triumph ακολουθήσει την πορεία των μεγαλύτερων Scrambler της, μπορεί να δούμε την διαδρομή να ανεβαίνει αρκετά.
Προς το παρόν αυτά είναι τα ορατά χαρακτηριστικά που μπορούμε να αντλήσουμε από την πρώτη αυτή θέαση του νέου μοντέλου, με περισσότερες πληροφορίες να αναμένονται στο μέλλον.
Όλα δείχνουν πάντως ότι η νέα αυτή έκδοση βρίσκεται κοντά στο τελικό στάδιο παραγωγής, οπότε αναμένεται σύντομα να γνωρίζουμε περισσότερα.