MotorBike.gr

Triumph: Speed Triple 1200 RX περιορισμένης έκδοσης

14/05/2025

Μόλις 1.200 μοντέλα θα παραχθούν, με προσανατολισμό τις επιδόσεις στην πίστα

Με απόδοση άνω των 180 ίππων, η Triumph Speed Triple 1200 RS δεν υπολείπεται δύναμης. Μέχρι τώρα η Triumph δεν είχε παρουσιάσει μια ακόμα πιο “σπορ” εκδοχή για να αντικαταστήσει την RR έκδοση του προηγούμενου μοντέλου.  

Σήμερα όμως η Triumph έκανε τα αποκαλυπτήρια για την περιορισμένη έκδοση της Speed Triple 1200 RX, για το 2026, η οποία καλύπτει ακριβώς αυτό το κενό, με πι επιθετικό στιλ και θέση οδήγησης, καθώς και αναβαθμισμένα περιφερειακά.  

Η βάση παραμένει η Speed Triple RS του 2025, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.160cc να φτάνει τους 180,5 ίππους στις 10.750 rpm και τα 127,4 Nm ροπής στις 8.750 rpm, όμως εδώ έχουμε ολόσωμη εξάτμιση ελεύθερης ροής από την Akrapovic.  

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνουν Cornering ABS και Traction Control, πέντε Riding Modes (Rain, Road, Sport, Track και Rider, με το τελευταίο να επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει τις παραμετροποιήσεις), Wheelie Control με επίπεδα ρύθμισης, Engine Brake Control και Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα.  

 

 

Όπως και στην “απλή” έκδοση το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και η Öhlins αναλαμβάνει τις αναρτήσεις, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι NIX 30 EC με διαδρομή 119mm και σταμπιλιζατέρ τιμονιού, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται ένα μονοσόκ αμορτισέρ TTX 36 EC, επίσης με δυνατότητα ρυθμίσεων. Όλες οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες και ρυθμιζόμενες.  

Στα φρένα βρίσκουμε την Brembo, με μονομπλόκ δαγκάνες Stylema στους μπροστινούς πλευστούς δίσκους των 320mm, ενώ μια διπίστονη δαγκάνα τοποθετείται στον πίσω δίσκο των 220mm. 

 

Μέχρι τώρα αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κοινά με την “απλή” Triumph Speed Triple 1200 RS. Τί αλλάζει λοιπόν; 

Ουσιαστικά έχουμε αλλαγή κατεύθυνσης ή αλλιώς προσανατολισμού.  

 

Η Speed Triple 1200 RX είναι προσηλωμένη στην απόδοση στην πίστα και αυτό φαίνεται και από την θέση οδήγησης, καθώς το συμβατικό τιμόνι έχει αντικατασταθεί από κλιπ ον, τα οποία είναι τοποθετημένα 69 χιλιοστά πιο χαμηλά και 52 χιλιοστά πιο μπροστά, φέρνοντας τον αναβάτη σε μια πιο σκυφτή θέση.  

Άλλη θέση έχουν και τα μαρσπιέ του αναβάτη, καθώς είναι 25 χιλιοστά πιο πίσω και 13 χιλιοστά πιο ψηλά.  

 

Επίσης οι τροχοί είναι ελαφρύτεροι, με το συνολικό βάρος της Triumph Speed Triple 1200 RX να σταματά τη ζυγαριά στα 199 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 15,5 λίτρων 

 Μόλις 1.200 μοντέλα θα κυκλοφορήσουν παγκοσμίως, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ανοίξει. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!