Βρετανική εισβολή στο Motocross
Μεγάλες στιγμές για τη βρετανική εταιρία που μόλις παρουσίασε τη νέα μοτοκρός μοτοσυκλέτα της με κινητήρα 250 κυβικών, που την άνοιξη του 2024 θα φτάσει και στην Ελλάδα.
Έγινε η επίσημη παρουσίαση για την ολοκαίνουργια, φτιαγμένη από λευκό χαρτί, Triumph TF 250-X, που ακόμα δεν πρόλαβε ξεμυτίσει και στην αμερικάνικη αγορά έχουν βγει οι τιμές της!
Από 10.000 μέχρι 11.500 δολάρια θα στοιχίζει αναλόγως προδιαγραφών.
Η Triumph αναφέρει πως “είναι κορυφαία στην κατηγορία της, ειδικά στην αναλογία ισχύος – βάρους,αλλά και πως “διαθέτει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο προδιαγραφών που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην αγορά”. Ας δούμε τι σημαίνει αυτό.
Κατ’ αρχάς η Triumph TF 250-X έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί από κορυφαίους μηχανικούς της Triumph (λογικό είναι) σε στενή συνεργασία με πρωταθλητές motocross, όπως ο θρυλικός Ricky Carmichael, o Clement Desalle και ο Iván Cervantes
Με επιθετικό στυλ και μαυροκίτρινα χρώματα – ένας χρωματικός συνδυασμός που πρέπει να ξεχωρίζει και το σημαντικότερο να μην έχει δεσμεύσει κάποια άλλη εταιρία του motocross – η TF 250-X ελπίζει να κάνει την “επανάσταση” στο χώρο, μιας και η Triumph είναι μια εταιρία που ουδεμία σχέση και εμπειρία είχε πάνω στο θέμα μοτοκρός. Κάθε άλλο μάλιστα…
Η Triumph μιλάει για τη δημιουργία ενός νέου δικτύου εξειδικευμένων αντιπροσώπων motocross (300 ανά τον κόσμο λέει η ανακοίνωση) που θα προσφέρει πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά… και άλλα, ένα θέμα που θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί στην περίπτωση της ελληνικής αγοράς.
Παράλληλα θα υπάρχει, σύμφωνα με τις δηλώσεις της, online σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα (κι αυτό λογικό, αφου θα είναι online), ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν τα αναγκαία ανταλλακτικά, απευθείας… ακόμα και από την πίστα που λέει ο λόγος.
Ο Chief Product Manager της Triumph Motorcycles, Steve Sargent, δήλωσε: “Το λανσάρισμα της TF 250-X είναι το αποκορύφωμα μιας σημαντικής δέσμευσης και επένδυσης της Triumph, όχι απλώς να φέρει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα στον κόσμο του motocross, αλλά και μια μοτοσυκλέτα που θα φέρει νίκες. Για να το πετύχουμε αυτό, εστιάζουμε στο να παρέχουμε το πιο ολοκληρωμένου πακέτο για τους πρωταθλητές, μέχρι τους ερασιτέχνες”.
Η Triumph σχεδίασε και κατασκεύασε έναν ολοκαίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο αγωνιστικό κινητήρα επιδόσεων, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες, με μικρές διαστάσεις και χαμηλό βάρος, με σφυρήλατο πιστόνι αλουμινίου και βαλβίδες τιτανίου. Το χιτώνιό του έχει ειδική επίστρωση και τα πλαϊνά του καπάκια είναι από ελαφρύ μαγνήσιο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων.
Θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης για διαφορετικές επιδόσεις/απόδοση. Το πλαίσιο είναι διπλό κλειστό σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά φτιαγμένο από αλουμίνιο με χαμηλό βάρος που η Triumph δεν ανακοινώνει, ενώ δηλώνει συνολικό βάρος στα 104 κιλά με γεμάτο το 7λιτρο ρεζερβουάρ.
Η Triumph TF 250-X διαθέτει περιφερειακά εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών, όπως για παράδειγμα πιρούνι KYB διαδρομής 305 mm, με καλάμια διαμέτρου 48 mm, ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, σφυρήλατες πλάκες και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω με ξεχωριστό δοχείο.
Στα φρένα συναντάμε την Brembo με διπλή πλευστή δαγκάνα μπροστά και πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω, με δίσκους της Galfer με διάμετρο 260 mm μπροστά και 220 mm πίσω.
Οι ζάντες είναι αλουμινένιες DirtStar 7000 Series και φορούν ελαστικά Pirelli Scorpion MX32. Το τιμόνι είναι Pro-Taper ACF carbon core.
Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σύντομα.