MotorBike.gr

TRIUMPH TIGER 900/GT/RALLY, 2020: Αναγεννημένες τίγρεις

11/12/2019

Με δόντια ακονισμένα για το 2020 η μικρή Tiger

Αναβάθμιση για τη μεσαία-μεγάλη κατηγορία Adventure και την Triumph Tiger 900, με ισχυρότερο κινητήρα 900 cc, αλλά και νέο πλαίσιο, πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και εξοπλισμό που δεν του λείπει τίποτε. Μια τίγρη που κοιτάζει άφοβα τον ανταγωνισμό στα μάτια και βρυχάται.

Προσαρμόζεται η Triumph Tiger 900 σε τρεις εκδόσεις, τη βασική, τη Rally και την GT, με υψηλές προδιαγραφές ούτως ώστε να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ανταγωνιστική κατηγορία των μοτοσυκλετών adventure.

Η Triumph Tiger 900 του 2020 αλλάζει ελαφρώς εμφανισιακά, λεπταίνει τις γραμμές της και γίνεται πιο επιθετική, αποκτά πιο ισχυρό και αποδοτικό τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 900 cc, ενώ παράλληλα έχει αλλάξει το πλαίσιο κι έχει μειωθεί το βάρος.

Πέντε είναι οι εκδόσεις: η βασική, οι Tiger 900 Rally και Rally Pro με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, για εκτός δρόμου περιπέτειες και δυνατότητα οδήγησης στο χώμα και οι Tiger 900 GT και GT Pro με 19άρη μπροστινό και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων, που προορίζονται για πιο αστική adventure χρήση και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Triumph Tiger 900 GT

Ο καινούργιος 3κύλινδρος κινητήρας 900 cc είναι προδιαγραφών Euro 5 και έχει κατά 10% υψηλότερη ροπή από την Tiger 800, με μέγιστη τιμή 87Nm στις 7.250 rpm.

Η ροπή είναι βελτιωμένη στις χαμηλές στροφές, αλλά και σε όλο τους το φάσμα. Παράλληλα έχει μεγαλύτερη ισχύ, αυξημένη κατά 9% στις μεσαίες στροφές. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 95 ίππους στις 8.750 rpm. Η ακολουθία ανάφλεξης των κυλίνδρων είναι τώρα 1,3,2,  πράγμα που δημιουργεί έντονο χαρακτήρα και καλύτερη αίσθηση στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά και ιδιαίτερο ήχο.

Triumph Tiger 900 GT

Triumph Tiger 900 GT

Το νέο αποδοτικότερο ψυγείο συμβάλλει στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα και μειώνει τη θερμότητα που φτάνει στα πόδια του αναβάτη. Υπάρχει επίσης ένα ολοκαίνουριο φιλτροκούτι με πιο εύκολα προσβάσιμο νέο φίλτρο αέρα. Ο συμπλέκτης είναι μερικής ολίσθησης.

Ελαφρύτερο είναι το πλαίσιο κατά 5 κιλά από το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, με αλουμινένιο πίσω υποπλαίσιο και ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ υπάρχουν ηλεκτρονικές αναρτήσεις για την έκδοση GT Pro. Οι Tiger διαθέτουν σύστημα πέδησης Brembo Stylema monobloc και το ρεζερβουάρ καυσίμου χωράει πλέον 20 λίτρα.

Triumph Tiger 900 Rally Pro

Νεα στη μοτοσυκλέτα είναι η μεγάλη οθόνη οργάνων TFT 7 ιντσών (στα μοντέλα GT & GT Pro, Rally & Rally Pro), με ενσωματωμένο σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph (στα μοντέλα GT Pro & Rally Pro).

Το cornering ABS είναι αναβαθμισμένο, όπως και το cornering traction control, που ελέγχονται από μονάδα μέτρησης αδράνειας (στα μοντέλα GT & GT Pro, Rally & Rally Pro), ενώ υπάρχουν έξι riding mode: Rain, Road, Sport, Rider, Off-Road, Off-Road Pro. Επίσης υπάρχει Triumph Shift Assist, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων (στα μοντέλα GT Pro & Rally Pro).

Triumph Tiger 900 GT

Ο φωτισμός είναι πλήρης LED με φώτα ημέρας DLR και παρέχεται χώρος για την αποθήκευση κινητού τηλεφώνου με πρίζα φόρτισης USB.
Για τα παραπάνω μοντέλα υπάρχουν παραπάνω από 65 ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ, στο θέμα adventure για περισσότερη άνεση, προστασία και λειτουργικότητα, καθώς και νέο σύστημα μεταφοράς αποσκευών.


Οι αναρτήσεις είναι είτε της Marzocchi, είτε της Showa, αναλόγως το μοντέλο. Τα πιρούνια είναι ανάποδα κι έχουν καλάμια διαμέτρου 45 χιλιοστών και αναλόγως του μοντέλου αλλάζουν και οι διαδρομές τους. Για τα απλά Tiger και τα GT , παραδείγματος χάρη, είναι 180mm μπροστά και 170mm πίσω και για τα Rally 240 μπροστά και 230 πίσω.

Το μοντέλο GT Pro διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, που επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίζει την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση, μέσω μενού που υπάρχει στην οθόνη TFT. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εννέα επίπεδα ελέγχου της απόσβεσης, από το Comfort (μαλακό) μέχρι και το Sport (που είναι το πιο σκληρό), και μεταξύ τεσσάρων θέσεων της προφόρτισης του ελατηρίου.

Όλα τα Triumph Tiger 900 διαθέτουν κορυφαίο για την κατηγορία σύστημα πέδησης Brembo Stylema, το οποίο παρέχει υψηλές επιδόσεις. Τα μπροστινά δισκόφρενα είναι διαμέτρου 320mm και τα πίσω 255mm.

Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γίνονται πιο άνετα πλέον για τις νέες Tiger 900, αφού το ρεζερβουάρ είναι μεγαλύτερο, χωρητικότητας 20 λίτρων καυσίμου, και διαθέτουν εύκολα ρυθμιζόμενη με το ένα χέρι ζελατίνα.

Η σέλα έχει γίνει πιο στενή και το τιμόνι έχει κοντύνει ελαφρώς, προσφέροντας πιο άνετη, όρθια θέση οδήγησης. Εύκολα ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ύψους είναι και η σέλα.

Νέα αναβαθμισμένα είναι το cornering ABS και το traction control, με IMU (GT & GT Pro, Rally & Rally Pro) – Τα νέα αναβαθμισμένα cornering ABS και cornering traction control διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό των νέων Tiger 900, και ενεργοποιούνται μέσω της μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU), η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Continental.

Αυτή υποστηρίζει την αυτόματη επιλογή του κατάλληλου επιπέδου επέμβασης του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης, μετρώντας διαρκώς την κύλιση, το βήμα, την κλίση της μοτοσυκλέτας και την επιτάχυνση, για να υπολογίσει την γωνία κλίσης.

Έως και έξι προγράμματα οδήγησης (riding mode) διαθέτει η νέα Tiger. Τα riding mode προσαρμόζουν την απόκριση στο γκάζι, τo ABS και τον ελέγχο πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Η νέα λειτουργία αποτροπής σβησίματος του κινητήρα που υπάρχει στα προγράμματα Off-Road και Off-Road Pro, αυξάνει αυτόματα τις στροφές του ρελαντί, για να αποτραπεί το σβήσιμο του κινητήρα.

Το πρόγραμμα Off-Road Pro είναι αποκλειστικό στο μοντέλο Rally και παρέχει την ιδανική εκτός δρόμου προσαρμογή, απενεργοποιώντας το ABS και τον έλεγχο πρόσφυσης και ενεργοποιώντας μια ειδική off-road χαρτογράφηση του γκαζιού.

Αναλόγως του μοντέλου τα riding mode είναι τα παρακάτω:

Tiger 900 Rally Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider (προσαρμόζεται από τον αναβάτη) & Off-Road Pro
Tiger 900 GT Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road & Rider (προσαρμόζεται από τον αναβάτη)
Tiger 900 Rally & Tiger 900 GT: Rain, Road, Sport & Off-Road
Tiger 900: Rain & Road

Triumph Tiger 900 GT

Triumph Tiger 900 Rally

Τώρα υπάρχει το νέο Triumph Shift Assist quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων (μοντέλα GT Pro & Rally Pro) – Η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων επιτρέπει ομαλές και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας συμπλέκτη και με το γκάζι ανοικτό.

Περισσότερες πληροφορίες για την ημερομηνία άφιξης των νέων Triumph Tiger 900 και για τις τιμές τους θα έχουμε σύντομα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!