Επενδύοντας στην ασφάλεια
Η Voge πρόκειται σύντομα να ανακοινώσει την άφιξη της DS900X του 2025 στην αγορά, ενσωματώνοντας σημαντικές τεχνολογικές και λειτουργικές εξελίξεις. Οι πρώτες μονάδες θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη και την Ελλάδα στο προσεχές μέλλον, εδραιώνοντας τη θέση της μοτοσυκλέτας στην κατηγορία των μεγάλων Adventure/Ψευδοεντούρο.
Από τότε που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, στα μέσα στου 2024, η Voge DS900X κέρδισε τους μοτοσυκλετιστές και έγινε μια μοτοσυκλέτα που πέτυχε μεγάλες πωλήσεις.
Για το 2025 η DS900X ενσωματώνει μια Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης (IMU) 6 αξόνων που αναπτύχθηκε από τη Bosch, η οποία επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα ασφάλειας μοτοσυκλετών.
Χάρη σε αυτό το προηγμένο σύστημα, η μοτοσυκλέτα όχι μόνο ανιχνεύει τη θέση της, αλλά μετρά επίσης επιταχύνσεις και ταχύτητες σε στροφές, σε πραγματικό χρόνο.
Αυτό επέτρεψε την ενσωμάτωση του Cornering ABS, μιας λειτουργίας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών, ακόμη και όταν φρενάρουμε στη στροφή υπό κλίση, παρέχοντας επιπλέον ασφάλεια σε περίπλοκες καταστάσεις.
Αυτή η πρόοδος συνδυάζεται με το traction control (TCS), το ραντάρ τυφλού σημείου και το σύστημα προειδοποίησης πέδησης έκτακτης ανάγκης, τοποθετώντας την 900 ανάμεσα στις πιο προηγμένες μοτοσυκλέτες της αγοράς από άποψη τεχνολογίας και ασφάλειας.
Για όποιες αγορές ενδιαφέρονται, η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένες εκδόσεις άδειας A2, καθιστώντας τες ιδανικές για αναβάτες με αντίστοιχο δίπλωμα.
Ο κινητήρας του DS900X συνεχίζει να είναι ένα από τα κυριότερα ισχυρά πλεονεκτήματα της μοτοσυκλέτας. Σχεδιασμένος με γερμανική μηχανολογία σε συνεργασία με την BMW, αυτός ο δικύλινδρος σε σειρά, 895 cc με στροφαλοφόρο άξονα 270°, αντικραδασμικό άξονα και σφυρήλατα έμβολα αποδίδει μέγιστη ισχύ 95 ίππων και 95 Nm ροπής.
Σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό του γκάζι (ride by wire) και τα 4 προγράμματα οδήγησης, παρέχει μια πολύ διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης, όπως είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή μας στο Motorbike (διαβάστε την εδώ).
Όσον αφορά το πλαίσιο, η μοτοσυκλέτα διατηρεί μια διάταξη υψηλής ποιότητας, ατσάλινου πλαισίου με αφαιρούμενο υποπλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου.
Τα φρένα είναι της Brembo με ακτινική μπροστινή δαγκάνα και αποσυνδεόμενο ABS, μαζί με την πολυρυθμιζόμενη ανάρτηση της Kayaba, το αμορτισέρ τιμονιού και τα ελαστικά Pirelli 21 και 17 ιντσών με ακτινωτές ζάντες, καταφέρνουν να έχει καλές επιδόσεις τόσο στην άσφαλτο όσο και στην οδήγηση εκτός δρόμου.
Περισσότερες πληροφορίες θα μάθουμε σύντομα.