MotorBike.gr

Voge FR150: To νέο σπορ Super-Παπί των 15+ ίππων από τη Μαλαισία!

14/06/2024

Σπορ, με κινητήρα μοτοσυκλέτας 15,4 ίππων!

Παρουσιάστηκε επίσημα, πριν από είκοσι περίπου μέρες στο Malaysia Auto Show, στη Μαλαισία – μια ακόμα ασιατική χώρα με παράδοση στα παπιά το νέο Voge FR150, με κινητήρα μοτοσυκλέτας που σχεδιαστικά βασίζεται στον αντίστοιχο της Honda. Είναι πιθανό να το δούμε και στην Ελλάδα; Γιατί όχι;

Μιας και είναι δεδηλωμένος στόχος της Voge να μπει σε όλες τις κατηγορίες, ιδού η κίνηση-έκπληξη από τη Μαλαισία, όπου και εκεί – όπως και σε όλη τη Ν. Α. Ασία – τα παπιά (capchai) είναι εξαιρετικά δημοφιλή.

To όνομα του Voge FR150 και πιο συγκεκριμένα το ”FR” προκύπτει από το Formica Rossa,  που στα ιταλικά σημαίνει ‘κόκκινο μυρμήγκι’.

 

Η εμφάνισή του θυμίζει το δημοφιλές 150άρι, το Yamaha Y16ZR με τον ιδιαίτερα σπορτίβικο σχεδιασμό, ενώ ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν που φοράει ένα μοντέλο της Honda που κυκλοφορεί στις γειτονικές χώρες, το Honda RS150R.

Έτσι ο κινητήρας του Voge FR150 είναι μονοκύλινδρος με όρθιο κύλινδρο και όχι οριζόντιο όπως των παπιών, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, χωρητικότητας 149,6 cc και διαθέτει συμβατικό εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται και με έναν συμπλέκτη μερικής ολίσθησης.

Η απόδοσή του είναι 15,4 ίπποι στις 8.500 rpm και 1,37 kgm ροπής στις 7.500 rpm.

To γοητευτικό σπορ παπί φοράει δισκόφρενο μπροστά διαμέτρου 244 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, στον πίσω τροχό δισκόφρενο διαμέτρου 203 mm, με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα ABS δύο καναλιών.

Οι αναρτήσεις είναι ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, διαδρομής 83 mm με καλάμια διαμέτρου 37 mm, ενώ πίσω συναντάμε μονό αμορτισέρ με διαδρομή 32 mm.

Το ντεπόζιτο βενζίνης έχει μάλλον μικρή χωρητικότητα στα 5,8 λίτρα, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει φώτα Full LED, έγχρωμη οθόνη LCD, keyless σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless), θύρα USB.

 

To βάρος του φτάνει τα 123 κιλά άδειο, κοντά στα επίπεδα των ανταγωνιστών του SYM VF 185, Benelli RCX 185 και του Honda GTR 150 που δεν πωλείται πλέον στην Ελλάδα.

Η σέλα του 150 απέχει 795 mm από το έδαφος.

Στη Μαλαισία παρουσιάστηκε σε τρεις χρωματισμούς: κόκκινο, μπλε και κίτρινο χρώμα, ενώ αμέσως εμφανίστηκε και σπέσιαλ έκδοση με σπορ εξαρτήματα και πινελιές.

Αναμένουμε πληροφορίες για το αν και πότε θα έρθει και στη χώρα μας αυτό το πολύ ενδιαφέρον μοντέλο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!