MotorBike.gr

Voge RR 500S: Παρουσιάστηκε τετρακύλινδρο Supersport 76 ίππων!

23/07/2025

Με δηλωμένη τελική στα 219 χλμ./ώρα και βάρος στα 192 κιλά! 

To  Voge RR 500S  αποκαλύφθηκε επίσημα και βρίσκεται πλέον και επίσημα στις αγορές για να προστεθεί σε μια κατηγορία που αναγεννήθηκε σχεδόν από το πουθενά – αυτή των μικρού κυβισμού τετρακύλινδρων supersport.

Η Loncin, ένας από τους πλέον καθιερωμένους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στην Κίνα, μέσω της θυγατρικής της Voge, είχε καταθέσει τον περασμένο Δεκέμβριο έγκριση τύπου για μια ολοκαίνουργια supersport τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα 475cc.

Μέχρι πριν λίγα χρόνια, η ιδέα ενός 400άρη τετρακύλινδρου κινητήρα θεωρούνταν είδος προς εξαφάνιση, μέχρι που η Kawasaki έφερε πίσω στο προσκήνιο την ZX-4RR.

Αυτό άνοιξε τους “ασκούς του Αιόλου” και από τότε η κινεζική αγορά αγκάλιασε με ταχύτητα τη νέα αυτή υποκατηγορία, οδηγώντας σε ένα κύμα μοντέλων που πλέον προκαλεί εντύπωση: CFMoto 500SR Voom, QJMotor SRK450RR, SRK400RS και SRK250RD, Kove 450RR και ZXJC 500RR. Στην ήδη μεγάλη αυτή λίστα έρχεται τώρα να προστεθεί και η Voge με την RR500S.

Το νέο supersport μοντέλο της Voge έχει στην καρδιά του έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 475cc που αποδίδει 76 ίππους στις 12.500 rpm με κόφτη στις 14.000 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή των 47 Nm έρχεται στις 11.000 rpm και εξοπλίζεται με Traction Control.

Παρότι τα νούμερα δείχνουν έναν κινητήρα που δουλεύει καλύτερα ψηλά, η Voge ισχυρίζεται ότι το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 5.000 σ.α.λ., κάνοντάς τον πιο εύχρηστο και σε χαμηλές στροφές. Η τελική ταχύτητα αναφέρεται επίσημα στα 219 χλμ./ώρα, κάτι που αν επιβεβαιωθεί, τον τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας των κάτω των 500cc.

Ο κινητήρας περιλαμβάνει σφυρήλατο στρόφαλο και DLC επίστρωση σε κρίσιμα κινούμενα μέρη, κάτι που θυμίζει τεχνολογία αγωνιστικών προδιαγραφών.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ συνεργάζεται με ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, δημιουργώντας ένα σύνολο με κατανομή βάρους 50:50.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, και κεντρικά τοποθετημένο μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι με τετραπίστονες δαγκάνες Nissin μπροστά και ένας δίσκος πίσω, με δικάναλο ABS.

Φημολογείται μάλιστα και μια πιο εξοπλισμένη έκδοση με cornering ABS, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και εξάτμιση τιτανίου.

Οι τροχοί είναι 17” εμπρός και πίσω, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 120/70 και 160/60 αντίστοιχα, ενώ το βάρος της Voge RR 500S φτάνει τα 192 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε η RR 500S θα φτάσει στην Ευρώπη, όμως με την Voge να βάζει όλο και πιο βαθιά τα πόδια της στην “Γηραιά Ήπειρο” είναι πολύ πιθανό να την δούμε αρκετά σύντομα.

Σε κάθε περίπτωση, το θετικό είναι ότι η κατηγορία των “μικρών” (μέσα σε πολλά εισαγωγικά) τετρακύινδρων Sport μοτοσυκλετών έχει επιστρέψει και όλο και περισσότερα μοντέλα θα εμφανίζονται σε αυτήν.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!