MotorBike.gr

Xinke Siekon Electric Cruise: Ηλεκτρικό “Gold Wing” από την Κίνα

08/01/2025

Μια πολύ περίεργη ασιατική υπόθεση με ηλεκτρισμό και μοτο-τουρισμό

Το Siekon Electric Cruise εμφανίστηκε στην Κίνα από τις αρχές του 2024 σαν το “Ηλεκτρικό Gold Wing”, με την Siekon να παρουσιάζει το πρώτο της δίτροχο, αφού μέχρι τότε παρήγαγε μπαταρίες και ηλεκτρικά εξαρτήματα. Η εταιρία δηλώνει πως σε μερικούς μήνες το Electric Cruise θα βγει στην αγορά.

Η Siekon φιλοδοξεί να γίνει κατασκευαστής οχημάτων με τη νέα μάρκα Xinke. Το ηλεκτρικό πολυτελές tourer, που βλέπετε στις φωτογραφίες, θα είναι το πρώτο της μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2025, πρώτα στην Κίνα και στη συνέχεια στην Ευρώπη.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά που είναι γνωστά μέχρι στιγμής: μέγιστη ηλεκτρική ισχύς 21 kW (28,5 hp), τελική ταχύτητα 140 km/h, αυτονομία 260 km και χρόνος φόρτισης 2,5 έως 3,5 ώρες.

 

 

Η ανακοινώσιμη αυτονομία ακούγεται ελαφρώς μη ρεαλιστική για τη χωρητικότητα της μπαταρίας στις 10,5 kWh. Πληροφορίες για το συνολικό βάρος ή την τιμή του Siekon Electric Cruise δεν είναι ακόμη διαθέσιμες. Αυτό που ξέρουμε είναι πως η μπαταρία του ζυγίζει 60 κιλά. Κάτι είναι κι αυτό…

Αυτό το ογκώδες ηλεκτρικό δίτροχο με τις ενσωματωμένες μπαγκαζιέρες, που μοιάζει με παιδικό παιχνίδι ονομάζεται Siekon Electric Cruise, και με την πρώτη ματιά θυμίζει ελαφρά Honda Gold Wing, με τη διαφορά πως το πολυτελές tourer από τη νέα κινεζική μάρκα Xinke δεν κινείται από συμβατικό κινητήρα.

 

 

Ακολουθώντας το πετυχημένο παράδειγμα της BYD, η κινεζική εταιρία Siekon θέλει να προχωρήσει, και  από κατασκευαστής ηλεκτρικών εξαρτημάτων και μπαταριών να γίνει κατασκευαστής οχημάτων.

Το πρωτότυπο που βλέπουμε περιόδευσε σε διάφορες εκθέσεις στην Κίνα από το φθινόπωρο του 2024, ενώ η Siekon και η Xinke δεν εμφανίστηκαν στην EICMA στο Μιλάνο τον Νοέμβριο του 2024.

Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών μπροστά και πίσω, αν και στον πίσω τροχό φοράει στενό ελαστικό 150/60-17.

Το σύστημα πέδησης διαθέτει δύο δίσκους, έναν 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 240 mm πίσω, συμπεριλαμβανομένου του ABS. Οι μπροστινές τετραπίστονες δαγκάνες είναι ακτινικές και το πιρούνι είναι ανάποδο. Κάπου χαμένο μέσα στα πλαστικά υπάρχει και ένα μονό αμορτισέρ για την οπίσθια ανάρτηση.

 

Σύμφωνα με αναφορές, το Xinke Siekon Electric Cruise θα ξεκινήσει να πωλείται το καλοκαίρι του 2025. Πρώτα στην Κίνα, αλλά οι Siekon/Xinke στοχεύουν όπως δηλώνουν πως θα προχωρήσουν σε έγκριση τύπου που θα του επιτρέψει να πωλείται και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η τιμή του δεν είναι ακόμη γνωστή.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!