MotorBike.gr

Zaeta DT450RS: Ιταλικό διαμάντι για οβάλ πίστες

04/02/2025

Τόσο εξεζητημένο που θα θέλαμε να το οδηγήσουμε τώρα!

Παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση Motor Bike Expo, στη Βερόνα της Ιταλίας, το Zaeta DT450RS, μια ιταλική μοτοσυκλέτα που θα συμμετέχει και στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Flat Track

Η διάσημη έκθεση μοτοσυκλετών που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην πόλη της Βερόνα έφερε μερικά ενδιαφέροντα μοντέλα, ένα εκ των οποίων ήταν το Zaeta DT450RS.

Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο που αυτή τη στιγμή αγωνίζεται ήδη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Flat Track κόντρα στους καλύτερους της κατηγορίας.

Το Zaeta DT450RS ήταν τοποθετημένο στο χώρο της FMI (Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας), και είναι φτιαγμένο ειδικά για χρήση Flat Track (οβάλ χωμάτινες πίστες 400 μέτρων), αν και τα τελευταία χρόνια η μάρκα έχει κυκλοφορήσει στην αγορά μοντέλα δρόμου μέσω διεθνών διανομέων.

Η σχεδίαση του 450 είναι επηρεασμένη από τον Graziano Rossi (πατέρα του Valentino) ο οποίος μαζί με τους ιδρυτές της Zaeta, Paolo Chiaia και Marco Belli, δημιούργησαν μοτοσυκλέτες όπως η 530 DT, πριν από μια δεκαετία και πλέον.

Το DT450RS είναι έργο του Ιταλού μηχανικού Giulio Bernardelle, και το οδήγησε την περασμένη σεζόν ο Ισπανός αναβάτης Gerard Bailo.

Θα αποτελέσει επίσης τη βάση που θα χρησιμοποιήσει η ομάδα Zaeta Corse Tricolore τη φετινή σεζόν, στην προσπάθειά της να πετύχει τη νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Flat Track.

Το DT450RS είναι εξοπλισμένο με μονοκύλινδρο κινητήρα 450 κ.εκ., με 4 βαλβίδες στην κυλινδροκεφαλή και σύστημα υγρόψυξης, με ενδιαφέρον “κουτί” του ψυγείου από ανθρακονήματα, όπως και το μπροστινό φτερό, το ντεπόζιτο και η βάση της σέλας.

Η Zaeta ισχυρίζεται ότι έχει μέγιστη ισχύ 62 ίππων στις 11.500 rpm, ενώ διαθέτει επίσης στοιχεία κορυφαίου επιπέδου, όπως αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι CNC.

Οι αναρτήσεις έρχονται από τη σουηδική εταιρία Ohlins, ενώ το σύστημα πέδησης από την Brembo. Το τελευταίο εξοπλίζει το DT450RS με πίσω δαγκάνα Brembo Racing, που ενεργεί σε δίσκο Galfer.

Να θυμάστε ότι οι μοτοσυκλέτες Flat Track δεν διαθέτουν μπροστινό φρένο, αφού δεν χρειάζεται! Το υπόλοιπο σύνολο ξεχωρίζει για τα φινιρίσματά του, όπου τα ανθρακονήματα και το χρυσό χρώμα συνδυάζονται τέλεια, ενώ μειώνουν το τελικό βάρος στο ελάχιστο, που καθορίζεται σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Flat Track.

Πηγή: Moto.it

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!